Események

Rendezvény neve: Villamos alállomás kezelő tanfolyam - Budapest
Dátum: 2017. 09. 30. - 2017. 12. 30.
Tartalom: A tanfolyamon résztvevők a képzés elvégzésével képessé válnak:

* alállomás ellenőrző bejárást végezni
* alállomás állapotellenőrző bejárást végezni, mérni az állomás paramétereit
* dokumentálni az ellenőrzések eredményét
* üzemi naplót vezetni
* ellátni a helyszíni felügyeletet alállomási munkákhoz
* készülékek üzemállapotát ellenőrizni
* alállomást üzemeltetni
* meghibásodott berendezés helyreállítását végezni
* feszültségmentesítési utasítást készíteni
* kapcsolási sorrendet készíteni
vvégrehajtani a feszültségmentesítést üzemirányítói utasításra
* üzemzavar behatárolását végezni
* végrehajtani a munkaterület átadás-átvételét
* védelmek, automatikák jelzéseit leolvasni, értelmezni
* üzemzavar okait felismerni, elvégezni a hibás berendezés javítását, helyreállítását
* kommunikálni az üzemirányítókkal
* munkája során betartani a tűzvédelmi, munkavédelmi szabályokat
* betartani az érintésvédelmi és az üzemeltetési szabályokat
Szervező(k):
OKTÁV Továbbképző Központ  - Szervező
Helyszín(ek):
OKTÁV Továbbképző Központ Zrt.
1143 Budapest Gizella út 42-44.
Típus: Egyéb / Képzés / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

A DDoS támadások költségei akár a 2 millió dollárt is elérhetik

Az elosztott szolgáltatásmegtagadással járó támadások (DDoS) negatív pénzügyi hatása egyre növekszik. A kis és középvállalkozások számára egy ilyen támadás átlagosan 120 000 dollárba kerülhet, míg a nagyvállalatok esetében ez az összeg elérheti a 2,3 millió dollárt is. 

Kompakt szerszámosláda okostelefonba építve

A Cat phones bejelentette legújabb csúcskészülékét, a Cat S61 okostelefont, amit Barcelonában, a Mobile World Congressen mutat be hivatalosan. 

Teltház volt a Women Startup Competition Kolozsvári versenyén

A Women Startup Competition, amely a női vállalkozók és a nemek közötti egyenlőséget támogató vállalkozásokat helyezi előtérbe, büszkén jelenti be a Február 16-17-én, Kolozsváron megrendezésre került, második elődöntőjének győzteseit.

Egyre igényesebbek a magyar fogyasztók

A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat. 

A Google mesterséges intelligenciája segít, hogy több pénzt keress

Elindult az új Adsense, ami a gépi tanulás és a mesterséges intelligencia eszközeivel segíti a tartalomszolgáltatókat magasabb bevételhez jutni. A lelkes honlaptulajdonosok szerint új korszak kezdődik a weben, mások csalódottságuknak adnak hangot.

cloudappsportal.com