Események

Rendezvény neve: Ügyfélélmény a 21. században
Dátum: 2017. 10. 05. - 2017. 10. 05.
Tartalom: Kiemelt témák:

* A technológiák és a közösségi gazdaság, gondolkodásmód uralta mai és holnapi ügyfélszolgálat.
* A minden sejtjében ügyfélcentrikus vállalat a nyerő. Cégstratégiai szinten.
* Ügyfélélmény digitalizációval.
* Az új technológiák bemutatkoznak (chatbot, gamification, omnichanel, CRM, CXM rendszerek, alkalmazások).
* Jó gyakorlatok a lojális, hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakítására.
* Az ügyfél érzelmi kötődésének pszichológiája.
* Milyen igényei, elvárásai vannak a tudatos ügyfélnek?
* Álomügyfél: ajánl másoknak, megvédi a márkát, szeret bennünket. Hol vannak?
* A nélkülözhetetlen munkatársi elkötelezettség elérésének titka.
* A jó panasz- és problémakezelés mindent visz.
* Erős munkatársi elköteleződés és alkalmazástámogatás. A kettő együtt a nyerő.
* Az ügyfélélmény folyamatos növelésének bevált eszköztára.
Szervező(k):
Piac és Profit Konferenciaközpont  - Szervező
Helyszín(ek):
Gundel Étterem
1146 Budapest Állatkerti út 2.
Típus: Üzleti / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Az LG robotporszívója képes imitálni az emberi gondolkodás mintázatait

Az LG Electronics (LG) tizenhat évvel ezelőtt a világ egyik első robot készülékével forradalmasította a porszívóipart. A cég idén mutatta be HOM-BOT Turbo+ robotporszívóját, mely e másfél évtized minden mérnöki tudását és tapasztalatát magában hordozza. 

Magyarországon is debütál a Xerox új, fehér száraz tintája

A digitális nyomtatás bővülésének immár semmi sem szab határt. A neves kutatócég, az InfoTrends előrejelzése szerint a technológia éves összetett növekedési üteme (CAGR) 2015-től 2020-ig tartó időszakban 27 százalékos bővülést eredményez, ami számszerűsítve azt jelenti, hogy az Egyesült Államokban, illetve Nyugat-Európában a digitálisan nyomtatott oldalak száma három év múlva eléri a 25 milliárd darabot. 

4G labort létesített a Vodafone az Óbudai Egyetemen

Másfél év tervezés és kollaboráció eredményeként született meg a Vodafone 4G Labor az Óbudai Egyetem Kandó Kálmány Villamosmérnöki Karán. Az új laborban a 2017-es őszi szemesztertől szerezhetnek elméleti tudásuk mellé gyakorlati ismereteket is az egyetem hallgatói.

Az Eaton bővíti a piacvezető 93PM UPS kínálatát

Az Eaton 2017 júliusában jelentette be, hogy tovább bővíti háromfázisú 93PM UPS termékcsaládját, amely jelenleg az egyik legszélesebb választékot kínálja 30-tól egészen az 500 kVA teljesítményű modellekig. 

A Bosch forradalmasítja a kis elektromos járművek piacát

A Bosch víziójában a városi elektromobilitás nem csupán a nagyobb méretről és hatótávolságról szól. A nagyvárosokban ugyanis egyikre sincs igazán szükség, a megtett távok általában rövidebbek, alig haladják meg a 40 kilométert naponta. 

cloudappsportal.com