Események

Rendezvény neve: Online marketing tanfolyam
Dátum: 2017. 10. 21. - 2017. 11. 04.
Tartalom: Online tanfolyam.

A képzés segít eligazodni a lehetőségek között, egyszerűen és érthetően vezeti végig a résztvevőket az Interneten való megjelenés lehetőségein és formáin, iránymutatást ad a megfelelő online marketing döntések meghozatalához. Részletesen kitér a keresőoptimalizálás konkrét lépéseire, melynek segítségével képesek leszünk weboldalunk Google helyezését nagy mértékben javítani. Megmutatja, hogy hogyan lehet költséghatékonyan megjelenni, és milyen követelményeknek kell megfelelni az Interneten.
Szervező(k):
Webler Oktatóstúdió  - Szervező
Helyszín(ek):
Típus: Informatikai / Képzés / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája

A GKI Digital 2018-ban negyedik alkalommal publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát. A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került.

Ismét az LG készüléke lett az év OLED tévéje

Az LG mesterséges intelligencia, valamint dizájn terén megvalósított fejlesztéseit díjazta az Európai Kép- és Hangszövetség (European Imaging and Sound Association — EISA). 

Hét kategóriát nyert a Sony a 2018-as EISA díjátadón

A Sony újabb sikereket ért el a fogyasztói elektronikai piacon, hiszen a European Imaging and Sound Association (EISA) 2018-ban hét kategóriában találta a legjobbnak a vállalat termékeit. 

A Honor legújabb csúcskészüléke tökéletesen illeszkedik a fiatal generáció egyéniségéhez

A Honor, a fiatal, trendszetter, innovatív okostelefon e-brand elnyerte a European Imaging and Sound Association (EISA) „Az év lifestyle okostelefonja” díját. Az EISA kiemelte, hogy a Honor 10 “tökéletesen illik a legigényesebb fiatal felhasználókhoz is”.

Ujjlenyomat-olvasóra esküsznek a magyarok

Az ujjlenyomat-olvasó a legnépszerűbb és legbiztonságosabbnak tartott képernyőfeloldási-mód a magyar okostelefon-tulajdonosok körében – ez derült ki a Huawei több mint 7 ezer fő részvételével végzett online felméréséből. 

cloudappsportal.com