Események

Rendezvény neve: Optimalizált helpdesk/service desk
Dátum: 2017. 12. 14. - 2017. 12. 15.
Tartalom: A szeminárium első napján vállalati esettanulmányok alapján tapasztalati gyakorlati példákon keresztül kerülnek bemutatásra mindazon témakörök és kérdések, amelyek meghatározzák a helpdesk/service desk napi munkáját, kihívások elé állítják az ezen a területen dolgozó kollégákat. Többek között azt, hogy
* Milyen elvárások vannak a helpdesk-es kollegákkal szemben?
* Milyen jellegű személyiségjegyek fontosak ebben a pozícióban?
* Mennyire lehet egy folyamatot automatizálni? Melyik folyamatot lehet, és melyiket nem?
* Milyen típusú, milyen irányba történő beszámolóik vannak?
* Miként fogjunk hozzá reggel a munkához?
Szervező(k):
IIR Hungary  - Szervező
Helyszín(ek):
n.a./Budapest
Típus: Informatikai / Képzés / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Okos karácsonyi ajándékok

Ma már csak nagyon kevesek mondhatják el magukról, hogy nem rendelkeznek mobiltelefonnal, igaz ez felnőttekre és a fiatalabbakra, gyerekekre egyaránt. Ha kifogytunk az ajándék ötletekből, jó eséllyel nem nyúlhatunk mellé, ha olyan kiegészítőt vagy okos eszközt választunk, ami családtagunk, barátunk kedvenc mobiljával kompatibilis, esetleg azzal irányítható.  

Áttörést jelentő kísérlet az ABB távvezérelt személyszállító kompjának autonóm működtetésében

Távirányítással kormányozták a jégosztályú személyszállító komphajót, a Suomenlinna II-t a Helsinki kikötője közelében lévő tesztterületen, annak bizonyítására, hogy a mai technológiai megoldásokkal a hajók emberi felügyelet alatti irányítása bárhonnan megvalósítható.  

A mérnöki találékonyság határaira kalauzol el a HISTORY új sorozata

Az elárasztott Velence látványos tud lenni, de a várost elöntő víz veszélyes is. Mérnökök ezrei dolgoznak azon, hogy megvédjék az európai reneszánsz egyik központját az emelkedő tengerszinttől. Hogy lehet megmozgatni a tengerfenéken egy 30 tonnás acél szupegátat? Kiderül a HISTORY új, Megépíteni a lehetetlent című sorozatából.

Az LG néhány tippje megkönnyíti az ajándékbeszerzést

A Karácsony közeledtével sokaknak okoz nehézséget a tökéletes ajándék megtalálása. Az utolsó pillanatra hagyott ajándékbeszerzés gondjait az LG most egy csapásra eloszlatja, hiszen a család minden tagjának ajánl egy olyan ajándékot a fa alá, amivel egészen biztosan nem fogunk mellé lőni.

Három új technológiát mutatott be a HONOR

A mai napon a vezető okostelefon e-brand, a Honor három úttörő világelső technológiát jelentett be a cég globális éves médiatalálkozóján, a H Queen's művészeti központban, Hong Kong-ban. A GPU Turbo sikere után a Honor nem csupán egy, hanem három világelső technológiával – a 48 megapixeles főkamerával, a Honor All-View kijelzővel és a Magic Turbo-val – lepte meg a telefonipart.

Tényleg a távmunka a jövő megoldása?

Sokak számára nem lehet kérdés, hogy az otthonról végzett munka előnyt élvez az irodai tevékenységgel szemben. Hiszen a modern technológiának köszönhetően korlátlanul kommunikálhatunk és problémákat oldhatunk meg anélkül, hogy kitennénk a lábunkat az ajtón.

A Kelly Services kutatása azonban árnyaltabb képet mutat. A cég 10 európai ország 14 ezer álláskeresőjét kérdezte meg, hogyan képzelik el a munka jövőjét.

cloudappsportal.com