Események

Rendezvény neve: Optimalizált helpdesk/service desk
Dátum: 2017. 12. 14. - 2017. 12. 15.
Tartalom: A szeminárium első napján vállalati esettanulmányok alapján tapasztalati gyakorlati példákon keresztül kerülnek bemutatásra mindazon témakörök és kérdések, amelyek meghatározzák a helpdesk/service desk napi munkáját, kihívások elé állítják az ezen a területen dolgozó kollégákat. Többek között azt, hogy
* Milyen elvárások vannak a helpdesk-es kollegákkal szemben?
* Milyen jellegű személyiségjegyek fontosak ebben a pozícióban?
* Mennyire lehet egy folyamatot automatizálni? Melyik folyamatot lehet, és melyiket nem?
* Milyen típusú, milyen irányba történő beszámolóik vannak?
* Miként fogjunk hozzá reggel a munkához?
Szervező(k):
IIR Hungary  - Szervező
Helyszín(ek):
n.a./Budapest
Típus: Informatikai / Képzés / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Egyre nagyobb veszélyben vannak az androidos telefonok

Ebben az évben az új androidos kártevők száma eléri a 3,5 milliót. Mivel az Android a legelterjedtebb mobil operációs rendszer, a vírusok az okostelefonok háromnegyed részét veszélyeztetik.

A PSD2-t bevezetni nem kell félnetek...

A magyarországi bankok felét nem hozzák lázba túlságosan az idén október 31-én elfogadott és jövőre bevezetésre kerülő jogszabályok, a PSD2 és a GDPR, és csupán mintegy 10-15%-uk van lemaradva a felkészülésben – hangzott el múlt héten a Portfolio Banking Technology konferencián. Schannen Frigyes szerint rövidtávon csak a magyarországi bankok 17%-a számít bevételcsökkenésre, ez az adat a közép-európai régióban 56%.

Így csökkentse adatközpontja villanyszámláját

Az Európai Bizottság közel 300 EU-s adatközpontot vizsgáló kutatása szerint az adatközponti szektor összesített áramfogyasztása a globális áramfelhasználás 1,4%-át teszi ki, és ez az érték évente 4,4%-kal nő. 

Ünnepi tévéválasztó tippek a szakértőtől

Több mint tíz éve ezen a napon, azaz november 21-én ünnepeljük a televíziózás világnapját, amely egy 1996-os ENSZ konferencia nyomán született meg. 

Black Friday: az éves forgalom negyede?

Már majdnem itt van az idei Black Friday! Ez a hagyomány, mely az Egyesült Államokban, a 20. században született, ma már egész Európában, így Magyarországon is nagyon népszerű. Az eseménynek köszönhetően termékek széles skáláját szerezheted be exkluzív kedvezményekkel. 

cloudappsportal.com