Események

Rendezvény neve: Optimalizált helpdesk/service desk
Dátum: 2018. 04. 10. - 2018. 04. 11.
Tartalom: Az 1. nap néhány témaköre:

* Milyen elvárások vannak a helpdesk-es kollégákkal szemben?
* Milyen jellegű személyiségjegyek fontosak ebben a pozícióban?
* Mennyire lehet egy folyamatot automatizálni?
* Melyik folyamatot lehet, és melyiket nem?
* Miként fogjunk hozzá reggel a munkához?

A 2. nap interaktív tréning keretében helyzetgyakorlatok, szituációs gyakorlatok nyújtanak megoldási lehetőségeket a kommunikáció, problémakezelés, konfliktuskezelés és stresszkezelés kihívásaira, olyan kérdésekre, mint például:
* Mért eredményezhet flusztrációt, információvesztést a nem megfelelő kommunikáció?
* Milyen módon illeszthető az asszertivitás, mint kommunikációs eszköz a helpdesk munkájába?
Szervező(k):
IIR Hungary  - Szervező
Helyszín(ek):
n.a./Budapest
Típus: Informatikai / Képzés / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Black Friday 2018 Magyarországon – miről árulkodnak a számok?

Az idei év legnagyobb vásárlási akcióját – a Black Fridayt – megelőzően, a Picodi.com elemzői kérdőíves kutatást végeztek a magyarok között. A felmérés eredménye előrevetíti, nagyjából mire számíthatunk az idei Black Friday akció idején. 

Black Friday Maraton az egyik legnagyobb hazai webáruházban

A Mall.hu a lehető legegyszerűbben kínál stresszmentes vásárlást a Black Friday alkalmából: már november elejétől elindította a vásárlási akciókat. A Black Friday Maratonon minden 6. órában új akciót hirdetnek meg, így a lehető legszélesebb termékkörből válogathatnak a vásárlók. A megnövekedett forgalomra ráadásul megerősített logisztikai hálózattal készülnek, ami garantálja a rendelések biztonságos átvételét.

Morgan Stanley Ideas – gondolatok, melyek meghatározzák a jelent és átformálják a jövőt

„Fenntarthatóság és fintech lehetnek a globális pénzvilág jövőjének kulcsszavai, amely jelentősen megváltozott az elmúlt 10 évben. A digitalizáció új távlatokat nyitott a klasszikus banki területeken. A szolgáltatások is aszerint fejlődtek, hogy megfeleljenek a globális piacokon lezajlott változásoknak” - mondta el Hajdú Németh László, a Morgan Stanley budapesti irodájának operatív igazgatója. 

Vasárnap hajnalban szünetel a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer

November 18-án (vasárnap) 00:10-04:10 óra között a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer karbantartására kerül sor, amelynek első fázisában 00:10-02:10 óra között nem lehet mobilfizetéssel parkolást indítani, valamint autópálya matricát (e-matrica), illetve használatarányos útdíjat (HU-GO) fizetni. A karbantartás további részében részlegesen nem lesz elérhető a szolgáltatás.

Ezek a legjobb játékok 2018-ban az Ország Játéka közönségszavazás és a szakmai zsűri szerint

Kiosztották az Ország Játéka pályázat szakmai- és közönségdíjait kilenc játékkategóriában. A hazai játékpiac rangos szakmai vetélkedőjét immár hatodik alkalommal rendezték meg. A versenyre benevezett játékújdonságok száma idén 84 volt, a forgalmazók, a közönségdíjra pedig több, mint 42.000 szavazat érkezett. 

cloudappsportal.com