Események

Rendezvény neve: XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia
Dátum: 2018. 10. 17. - 2018. 10. 19.
Tartalom: A konferencia témáiból:

* Ügyfélszolgálatok a köz érdekében. A modernizáció, digitalizáció tanulságai, a kormányzati fejlesztések további útja.
* A GDPR-ról mindent. A szabályozás lényege, az első hónapok tanulságai, kérdezz-felelek a tapasztalatokról.
* Merre tartunk? – ügyfélszolgálati trendek. Eredmények, statisztikák, jövőkép.
* Nemzetközi vizeken – ahány ország, annyi szokás.
* Ügyfélszolgálat a coach szemével – intelmek, jó tanácsok, problémamegoldás könnyedén.
* Generációs dilemmák, útmutató az X, Y és Z nemzedékekhez.
* Célkeresztben a gasztronómia. „Vendéglátózás” helyett minőségi kiszolgálás.
* Munkaerőhiány vs. digitális megoldások.
* Ember vs. gép, amikor átbillen a mérleg nyelve.
* A jövő már itt van. Mesterséges intelligencia a gyakorlatban.
* Arc nélküli ügyfelek – a webáruházak sajátos ügyfélkezelési gyakorlata.
Szervező(k):
Helyszín(ek):
Hunguest Hotel Pelion
8300 Tapolca Köztársaság tér 10
Típus: Üzleti / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Ren Zhengfei reakciója az amerikai szabályozással kapcsolatos kérdésekre

Ren Zhengfei, a Huawei Technologies alapítójának reakciója a nemzetközi sajtóban megjelent, az amerikai szabályozással kapcsolatos leggyakoribb kérdésekre.

A Vodafone Debrecenben is megmutatta, mire képes az 5G

Május 25-én debütált a Debrecen Drive, a keleti régió legnagyobb autó- és járműipari seregszemléje, ahol a Vodafone egy 5G kapcsolaton keresztül távvezérelt autó segítségével mutatta be a közlekedés jövőjét. 

Puskás Tivadar-díjat kapott dr. Drozdy Győző

A telekommunikációs szektor egyik legrangosabb hazai elismerésével, Puskás Tivadar-díjjal jutalmazták dr. Drozdy Győzőt, a Telenor Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesét. A szakember három évtizedes telekommunikációs tevékenysége során kiemelkedő szerepet töltött be az első hazai, kereskedelmi GSM szolgáltatás elindításában, az iparág fejlődését végigkísérve aktívan jelen van ötödik generációs (5G) mobilhálózatok bevezetésénél is.

Jöhet a láthatatlan pénztárca

A mindennapi pénzügyeket, például a vásárlást megkönnyítő megoldásokkal rukkoltak elő a K&H fejlesztői innovációs versenyére jelentkező startupok. A világ minden tájáról összesen 45 csapat nevezett többek között mesterséges intelligencián alapuló adatfeldolgozó alkalmazással, láthatatlan és különböző elektronikus fizetési megoldással. A K&H szakmai zsűrije a Mondriaan csapatot választotta győztesnek.

Új készségfejlesztési programot tesztel az IBS

A jövő munkapiaci kihívásaira adott válaszként az IBS Nemzetközi Üzleti Főiskola új készségfejlesztési programot dolgozott ki UpSkill néven. Az idei tanév során kettő, a következő tanévben már hat kompetenciát fejlesztenek. Az intézmény a program idei, első évében szerzett tapasztalatai alapján alakítja ki a végleges keretrendszert, amely a várakozások szerint nagyban javítani fogja a hallgatók elhelyezkedési esélyeit.

online sportfogadás