Események

Rendezvény neve: Hungarian Ecommerce Summit 2019.
Dátum: 2019. 06. 04. - 2019. 06. 05.
Tartalom: A konferencia témablokkjai:

- Piaci adatok, elemzések, kutatási eredmények a hazai és az EU-s piacokról
- Vállalati stratégia és munkaerő piaci áttkeintés
- Befektetői blokk: cégértékelés, befektetések, tőkebevonás, cégeladás
- Fókuszban a vásárló: ügyfélszolgálatok és fogyasztóvédelem
- Kereskedői Best Practice-ek: tanulj a legjobbaktól!
- Marketing blokk: Facebook és Google algoritmusok, crossborder tanácsok
- Logisztika: aktuális témáink a csomagpontok szerepe, és a dropshipping megoldások
- Lehetséges megoldások az automatizációra a vállalatirányítás, a marketing és a logisztika területén
Szervező(k):
Ecommerce Hungary  - Szervező
Helyszín(ek):
Thermal Hotel Visegrád
2025 Visegrád Lepencevölgy
Típus: Üzleti / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Öt év alatt megháromszorozta forgalmát a 77 Elektronika Kft.

Több mint 10 százalékkal nőtt a teljes egészében magyar tulajdonú 77 Elektronika Kft. exportforgalma 2018-ban. A tavalyi, több mint 2,5 milliárdos exportnövekedésnek köszönhetően a családi tulajdonban lévő vállalat megközelítette a 31 milliárd forintos árbevételt, ami 2013-ban még 10 milliárd forint volt. 

Egyre forróbbak az adatközpontok!

Egyre digitalizálódó, online életünk eredményeként szinte vég nélkül termeljük az információt. Az IDC prognózisa szerint a 2018-as 33 zettabájtról így 2025-re 175 zettabájtra nő majd a világszerte előállított adatok mennyisége. Egy zettabájt egytrillió gigabájtnak, vagyis 1021 bájtnak felel meg, és pár éven belül ennek közel kétszázszorosát fogjuk elérni, a növekvő tendencia pedig folytatódik. A tetemes adattömeget tárolni kell, nem beszélve az elemzéséről, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy a gyakorlatban alkalmazható információkat nyerjünk ki.

Folytatódik az e-kereskedelmi piac konszolidációja

Az egyik legnagyobb, teljes mértékben magyar tulajdonban lévő, ruházati termékeket forgalmazó webáruház jött létre, miután a hdiShop tulajdonosa megvásárolta a Dressa.hu-t. A fúziót követően a Dressa márka alatt működő társaság forgalma néhány éven belül átlépheti az egymilliárd forintot, a középtávú tervekben pedig a külföldi megjelenés is szerepel. 

Bemutatkozott a MetaBro, az első hazai átfogó gamer márka

A számítógépes játékok pár évtizeddel ezelőtt még alacsony költségvetéssel, szűk rajongói körnek készültek; mára azonban egy teljes iparág nőtt ki belőlük: mind a mögöttük álló tőke, mind pedig a célcsoport sokszorosára nőtt. Az IKO Digital új márkája, a MetaBro ennek a hatalmas közönségnek szeretne olyat nyújtani, amire eddig még nem volt példa Magyarországon; egy márkát, ami nemcsak egyesíti a gamereket, de a legfrissebb hírek és érdekességek mellett streameket, rendezvényeket, segítséget és közösséget is kínál nekik.

Nagyot nőtt az állást kereső informatikusok és vendéglátósok száma

Az informatikai, a szakmunkás, az adminisztrációs és a vendéglátós állások iránt nőtt a legnagyobbat a kereslet az egy évvel korábbi adatokhoz képest – derül ki a Profession.hu 2019 első negyedéves jelentéséből.

cloudappsportal.com