Események

Rendezvény neve: Ecommerce Expo 2020
Dátum: 2020. 01. 30. - 2020. 01. 30.
Tartalom: A látogatók első kézből értesülhetnek a nemzetközi e-commerce trendekről, a gyakorlati példákon keresztül pedig még könnyebben tudják azokat beépíteni a céges stratégiájukba.

Témák:

- Rekord árra drágultak a Facebook és a Google hirdetések, miközben a konverziók folyamatosan romlanak
- Tavaly közel 19%-kal nőtt a hazai webshopok száma - ennyivel többen versenyeznek ugyanazokért a vásárlókért
- A német Amazon másnapra szállít, a Wish pedig már magyarul is tud - a külföldi webáruházakban 400 milliárd (!) forintot költöttek el 2018-ban a magyarok
-A vevők 50-70%-a ma már okostelefonról vásárol miközben a a hazai webshopok többsége nem töltődik be 3 másodperc alatt még wifiről sem, nemhogy mobilnetről
- Itt van a Google Shopping és a Shopping on Instagram, ami alapjaiban változtatja meg az online vásárlást - jobb, ha te tudsz róla először
Szervező(k):
Helyszín(ek):
Lurdy Konferencia és Rendezvény Központ
1097 Budapest Könyves Kálmán Krt. 12-14.
2019. 12. 13. - 2019. 12. 13.
Típus: Informatikai / Konferencia/kiállítás / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Az idei műszaki felvételik nagy vesztese a magyar gazdaság jövője lehet

Rossz trend folytatását mutatják, és az egész magyar gazdaság számára elszomorítóak az idei műszaki felsőoktatási felvételik eredményei. Egyértelműen látszik, hogy 2020-ban drasztikusan kevesen és nagyon hiányos tudással jelentkeztek továbbtanulási szándékkal a műszaki képzésekre. Az intézmények pedig erre válaszul – kevés kivételtől eltekintve – alacsonyabb ponthatárokat meghúzva engedték be a jelentkezőket a szakjaikra. Akadt olyan hely, ahol már 300 pont alatt be lehetett jutni mérnökképzésre. 

Induljon korlátlanul a tanév!

Korlátok nélkül kezdődhet az iskola a Telekommal. A szupergyors nettől a kedvezményes készülék-ajánlatokon át a tanszerekig vagy a könyvekig a Telekomnak mindenki számára van ajánlata: a családoknak, a kisdiákoknak és az egyetemistáknak is. A következő hetekben különféle igényekre reagáló ajánlatokkal jelentkezik a vállalat, hogy valóban korlátlanul induljon a tanév! 

Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív

A Vodafone Magyarország és a Kreatív közös pályázatot hirdet Ready névvel, melynek célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték kihívásaikat– „readyk”, azaz felkészültek, bármit is hoz a holnap. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjas pályázók nagyértékű kurzus-részvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak, a beküldött pályamunkákat mindkét kategóriában neves zsűri értékeli majd. 

Felkészült az iskolakezdésre a Telenor Hipersuli

Fontos társadalmi céllal, a digitális tudatosság terjesztésével összekapcsolódó kereskedelmi ajánlattal és új TudatosNet videó-sorozattal segíti a Telenor a szülőket és a gyerekeket a tanévkezdésben. A tudatos, biztonságosabb internetezés alapjait bemutató kisfilmek olyan aktuális témákat járnak körbe és adnak gyakorlati tanácsokat, mint például a csevegőalkalmazások tudatos használata, az online zaklatás, vagy a digitális szülői felügyelet. A most elindult HiperSuli ajánlat pedig egyszerre gondoskodik a tanuláshoz szükséges otthoni mobilnetről és tabletről, valamint a szülők és gyermekek digitális tudatosságáról is. 

Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat

Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. Kedvükre csiripelnek a korai madarak, indul 'Az Év Honlapja' pályázat!

online sportfogadás