Események
Rendezvény neve: | Budapest Economic Forum 2020 |
Dátum: | 2020. 10. 08. - 2020. 10. 08. |
Tartalom: |
Kiemelt témák: - Hogyan alakul át a világ a koronavírus-járvány után? - Hogyan reagált a magyar kormány és a jegybank a válságra? - Változhat-e a magyar gazdaságpolitika célrendszere hosszútávon? - Hol lehet Magyarország helye a jövő Európájában? - Milyenek a magyar gazdaság kilátásai a járvány után? |
Szervező(k): |
Portfolio.hu
-
Szervező
Web: www.portfolio.hu
|
Helyszín(ek): |
Hotel Marriott
1052
Budapest
Apáczai Csere János utca 4.
|
Típus: | Üzleti / Konferencia / Térítéses |
További információk | |
Jelentkezés: | Jelentkezés itt! |
Kövess minket a Facebookon!
Szoftver híreink
Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség
A 30 éves Magyar Marketing Szövetség hosszú idő óta elkötelezett a marketing értékteremtő képességének hirdetése mellett. Nemrég mutatták be a Marketing Indikátor című hiánypótló ágazati tanulmányukat, amellyel megmutatták, hogy mi a szerepe a marketingnek a gazdaság motorizálásában. Most pedig „A Marketing Evangélistái” kezdeményezésük keretében ismert és elismert szakemberek mondják el, hogy számukra mit jelent a marketing, szerintük mivel járul hozzá a gazdasági értékteremtéshez és, hogy ők, személy szerint miért hisznek a marketing erejében.
A Maserati MC20-as modelljét választották 2021 legszebb szuperautójának
A Párizsi Nemzetközi Autófesztiválon (Festival Automobile International) a Maserati MC20 modellje nyerte el a 2021 legszebb szuperautójának járó díjat (“most beautiful supercar of the year 2021”). A sportautót tavaly szeptemberben, Modenában, az MMXX nemzetközi autóshow-n mutatta be a gyártó a nagyközönségnek.
Megvan a legfenntarthatóbban működő cégek toplistája
A Schneider Electric végzett az első helyen a legfenntarthatóbban működő nagyvállalatok idei rangsorában. A társaság tovább gyorsítja fenntarthatósági stratégiája megvalósítását, ennek érdekében hat területen 11+1 konkrét célkitűzést fogalmazott meg, amelyeket 2025-ig kíván teljesíteni.
Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját
A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között a Google Cégemhez tartozó, egyszerű és érthető használati utasítást kínál, arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.
Megújult dizájnnal erősítenek a Zyxel hozzáférési pontjai
A megváltozott ügyféligények miatt az NWA1123 hozzáférési pont sorozatának legújabb verziójával a Zyxel egy új, modernebb megjelenést vezet be a piacon.