Események

Rendezvény neve: Gazdasági informatikus képzés
Dátum: 2020. 10. 26. - 2021. 07. 19.
Tartalom: Az OKJ-s képzés célja olyan gazdasági informatikusok képzése, akik képesek az információs társadalom feltétel- és értékrendszerében a valós üzleti folyamatok, a folyamatokban rejlő problémák megértésére és megoldására; az értékteremtő folyamatokat támogató informatikai feladatok menedzselésére; az információtechnológia korszerű lehetőségeit kihasználva a szervezetek tudásbázisának és üzleti intelligenciájának növelésére, a problémák feltárására, alkalmazások fejlesztésére, működtetésére .
Szervező(k):
Soter-line Oktatási Központ  - Szervező
Helyszín(ek):
Soter-line Oktatási Központ
Budapest
Típus: Informatikai / Képzés / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség

A 30 éves Magyar Marketing Szövetség hosszú idő óta elkötelezett a marketing értékteremtő képességének hirdetése mellett. Nemrég mutatták be a Marketing Indikátor című hiánypótló ágazati tanulmányukat, amellyel megmutatták, hogy mi a szerepe a marketingnek a gazdaság motorizálásában. Most pedig „A Marketing Evangélistái” kezdeményezésük keretében ismert és elismert szakemberek mondják el, hogy számukra mit jelent a marketing, szerintük mivel járul hozzá a gazdasági értékteremtéshez és, hogy ők, személy szerint miért hisznek a marketing erejében.

A Maserati MC20-as modelljét választották 2021 legszebb szuperautójának

A Párizsi Nemzetközi Autófesztiválon (Festival Automobile International) a Maserati MC20 modellje nyerte el a 2021 legszebb szuperautójának járó díjat (“most beautiful supercar of the year 2021”). A sportautót tavaly szeptemberben, Modenában, az MMXX nemzetközi autóshow-n mutatta be a gyártó a nagyközönségnek. 

Megvan a legfenntarthatóbban működő cégek toplistája

A Schneider Electric végzett az első helyen a legfenntarthatóbban működő nagyvállalatok idei rangsorában. A társaság tovább gyorsítja fenntarthatósági stratégiája megvalósítását, ennek érdekében hat területen 11+1 konkrét célkitűzést fogalmazott meg, amelyeket 2025-ig kíván teljesíteni.

Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját

A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között a Google Cégemhez tartozó, egyszerű és érthető használati utasítást kínál, arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.

Megújult dizájnnal erősítenek a Zyxel hozzáférési pontjai

A megváltozott ügyféligények miatt az NWA1123 hozzáférési pont sorozatának legújabb verziójával a Zyxel egy új, modernebb megjelenést vezet be a piacon.

online sportfogadás