Események

Rendezvény neve: Brandépítés 2020
Dátum: 2020. 12. 10. - 2020. 12. 10.
Tartalom: Online élő videokonferencia

Másra érzékenyek az emberek, mint a járvány előtt. Tudatosabbak. Már nem fogadják el az agresszív értékesítési technikát, ha az a válság veszteseinek sérelmével jár. A jó munkáltatói márka most az egekbe szökhet. A társadalmi felelősségvállalás más gyakorlatokat talált a segítésre, ezzel a brandépítésre.
Az automatizált marketing itt is átvette a szerepet. A digitalizációs térben jelenlét nélkül ma már nem lehet fenntartani a jó hírnevet.
Napról napra változik a márkaértékek preferenciája, súlyozása. Új trendeket tanulunk, melyeket gyorsan elsöpör a változás. A jó brandre azonban jobban kell vigyázni, mint valaha, mert a hosszú távú túlélés múlik a megtartásán.

A konferencia ehhez ad muníciót.
Szervező(k):
Piac és Profit Konferenciaközpont  - Szervező
Helyszín(ek):
Típus: Üzleti / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.