Események

Rendezvény neve: Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
Dátum: 2020. 12. 08. - 2020. 12. 08.
Tartalom: Online konferencia

A konferencia kiemelt témái:

- Távoli csapatok vezetése: virtuális menedzsment
- Együtt könnyebb és hatékonyabb - csapatépítés
- Mesterséges intelligencia az ügyfélkapcsolatban
- Hibrid ügyfélkiszolgálás – Csapatjáték: ember és robot
- Önkiszolgáló call centereké a jövő?!
- IVR, avagy nyomjuk tovább a gombot?
- Az automatizált kommunikáció: a Chatbot
- Automatizált rendszerek és a mesterséges intelligencia kapcsolata
- Az ügyfélszolgálati munkaerő kiválasztása és megtartása
- Contact Center - Üres járat helyet extrém forgalom
- Hogyan zajlik a többcsatornás ügyfélkezelés?
- Az ügyfél hangja – hanganalitika, vagy hangfelismerő rendszerek az ügyfélszolgálaton
- Felhő alapú contact center
Szervező(k):
IIR-Hungary Kft  - Szervező
Web: www.iir.hu
Helyszín(ek):
Típus: Üzleti / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon

A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok. 

Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre

17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.

Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól

A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.