Események

Rendezvény neve: Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
Dátum: 2020. 12. 08. - 2020. 12. 08.
Tartalom: Online konferencia

A konferencia kiemelt témái:

- Távoli csapatok vezetése: virtuális menedzsment
- Együtt könnyebb és hatékonyabb - csapatépítés
- Mesterséges intelligencia az ügyfélkapcsolatban
- Hibrid ügyfélkiszolgálás – Csapatjáték: ember és robot
- Önkiszolgáló call centereké a jövő?!
- IVR, avagy nyomjuk tovább a gombot?
- Az automatizált kommunikáció: a Chatbot
- Automatizált rendszerek és a mesterséges intelligencia kapcsolata
- Az ügyfélszolgálati munkaerő kiválasztása és megtartása
- Contact Center - Üres járat helyet extrém forgalom
- Hogyan zajlik a többcsatornás ügyfélkezelés?
- Az ügyfél hangja – hanganalitika, vagy hangfelismerő rendszerek az ügyfélszolgálaton
- Felhő alapú contact center
Szervező(k):
IIR-Hungary Kft  - Szervező
Web: www.iir.hu
Helyszín(ek):
Típus: Üzleti / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

A BME és a HONOR az egyetemi alkalmazásfejlesztést támogatja

A Honor nemzetközi technológiai márka okostelefonokkal és pályázati lehetőséggel támogatja az alkalmazásfejlesztést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszékén. A megállapodás részeként a mobilszoftver-fejlesztés mellékspecializációval bíró hallgatók tanulmányaik során Honor 9X Pro és Honor 9A készülékeket használva fejleszthetnek alkalmazásokat.

Jelentős napenergia céggel bővült a Bravogroup portfóliója

Magyarország egyik legnagyobb magyar magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalatcsoportja lezárta azt a portfólióbővítési tranzakciót, amelynek keretében 50%-os tulajdonrészt vásárolt a miskolci székhelyű PV Napenergia Kft.-ben. A cég jelentős szereplő a lakossági-, vállalati-, valamint a naperőmű piacon, továbbá az AEG szolártermékek hivatalos magyarországi forgalmazója. 

Diákok digitális oktatásást segíti a Sberbank

Pedagógusoknak és rászoruló gyermekeknek biztosít digitális eszközöket a Magyar Bankszövetség által létrehozott JÓTETT Bank – Digitális Gyorsítósáv program, amelyhez a Sberbank Magyarország Zrt. is csatlakozott.

Hogyan triplázhatják meg mobil robotok egy feldolgozó vállalat termelékenységét?

Az automatizálás egyre nagyobb lendülete az FMCG szektort is elérte. A modern gyártóvállalatok élnek a digitális átalakulás által kínált lehetőségekkel, hogy ezzel lean gyártást érjenek el, kihasználva a növekedés kulcsfontosságú mozgatórugói, az automatizálás és a mesterséges intelligencia által nyújtott előnyöket. A gyógynövények feldolgozásával foglalkozó Infinitus az automatizálásnak köszönhetően tett szert versenyelőnyre: autonóm mobil robotokkal (AMR-ekkel) sikerült megtripláznia a termelékenységét.

Debrecenben nyílik az első vidéki Xiaomi Mi Store

Tovább terjeszkedik a Xiaomi Magyarországon: első ízben lesz hivatalos márkaképviselete Budapesten kívül, Debrecenben. A december 5-én megnyíló üzlet lesz a harmadik Mi Store az országban, ahol közvetlenül a gyártótól és gyártói garanciával lehet majd Xiaomi termékeket vásárolni. 

online sportfogadás