Események

Rendezvény neve: Felhasználóbarát felületek tervezése
Dátum: 2021. 04. 12. - 2021. 04. 14.
Tartalom: Online képzés

A tanfolyamon a hallgatók elsajátíthatják a modern, felhasználóbarát felületek tervezését. Programozási nyelvektől függetlenül, gyakorlati példákon keresztül tanulják meg a hallgatók, hogy milyenek a jó és rossz felhasználói felületek.
Szervező(k):
Masterfield Training  - Szervező
Helyszín(ek):
Típus: Informatikai / Képzés / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

A Leadec Kft. támogatja az Audi Hungaria Zrt. fenntarthatósági céljait

A Leadec szakemberei az Audi Hungaria energiaellátásának biztosítása és létesítményeinek működtetése során a mai naptól kezdve elektromos üzemű szervizautóval közlekednek. Magyarország piacvezető ipari szolgáltató vállalata – hozzájárulva a széndioxid-semleges gyártáshoz – megkezdte flottája megújítását. A Leadec első elektromos autóját, egy VW ID.3 gépkocsit Szabó Gábor, az Audi Hungaria Zrt. Vállalatbiztonság-, gyártervezés-, üzemeltetési vezetője, valamint Radnóti Zoltán, a Porsche Győr igazgatója jelenlétében vette át Dákai Ferenc, a Leadec Kft. ügyvezető igazgatója. 

Robot segíti a térdprotézis beépítését

Már több mint 30 műtéten van túl Magyarországon a Nyugat-Európában is újdonságnak számító, speciális robot, amivel minden eddiginél pontosabban lehet végrehajtani a térdprotézisek beültetését – tudtuk meg Dr. Domán István Ph.D. csípő- és térdprotézis specialistától, aki jelenleg a technológia egyedüli hazai alkalmazója.

Új műsorvezetőt igazolt a legnépszerűbb magyar kulturális podcast

Új műsorvezetőt kap az ország legnépszerűbb kulturális podcastja! Szabados Ági, a Lapozz a 99-re! eddigi háziasszonya Vecsei H. Miklós színész-rendezőnek adja át a képzeletbeli stafétabotot. Ezzel párhuzamosan a produkció zenei és vizuális arculata is megújul márciustól, a célkitűzés azonban változatlan: minél több embert a könyvek és az olvasás felé terelni. 

A személyes ajánlás a legjobb belépő a fejlesztési projekteknél is

A vállalati marketingesek elsősorban ismerős ajánlása alapján választanak partnert egy fejlesztési projekt kivitelezése során, de a tapasztalat és a személyes benyomás mellett továbbra is az ár a döntő szempont. Érdekes megállapítás ez, ha azt is figyelembe vesszük, hogy az első körben meghatározott specifikáció és az elkészült munka között sokszor jelentős különbség van. A feladat végrehajtása mellett ma már sokkal nagyobb szerep jut a tanácsadásnak és a közös gondolkodásnak – derült ki az Integral Vision vállalati marketingesek körében végzett online felméréséből.

A jelen diákjai a jövő kihívásaival szemben

Idén első alkalommal kínál lehetőséget a magyar diákoknak az EdisonKids a Samsung támogatásával elindított kezdeményezése, a világszerte sikeres programon alapuló Megoldások a holnapért kihívás. A program az ország leginnovatívabb iskoláit, tanárait, illetve 12 és 18 év közötti diákjait keresi, akik szeretnének a jelen legfontosabb kérdéseire a jövő megoldásaival válaszolni. A kezdeményezés célja, hogy teret adjon a fiatal tehetségeknek és megmutassa, hogyan gondolkodnak a technológiai fejlődésről, a tudatosságról vagy a közösségi alkotásról. A jelentkezés már elindult, a csapatok március 15-ig szállhatnak versenybe az összesen 1,5 millió forint értékű fődíjért.