Események

Rendezvény neve: Marketing Summit Hungary
Dátum: 2022. 09. 15. - 2022. 09. 15.
Tartalom: A programból:

- Marketing az iránytű - a globalizált világ és Magyarország gazdasági, társadalmi és könyezeti kihívásai
- Misszió és vízió stratégiai tervezés megváltozott világunkban
- Purpose marketing válaszai a jelen és a jövő kihívásaira
- Best purpose kerekasztal - Magyarország purpose térképe
- Körforgásos üzleti modellek és fogyasztói szemléletformálás
- Termékinnovációk - a ma termékei a jövő alapanyagai, az optimális terméktervezés
- A legnagyobbak tapasztalatai a zöld átállásban - kerekasztal
- Green Pledge - Zöld vagy nem zöld - greenwashing ellen szakmai szervezetek összefogása ( ÖRT, MAKSZ, MMSZ )
Új generációk fogyasztási szokásai, új fogyasztói trendek, fogyasztói attitűdők, Z generáció a marketingben
- Új marketing csatornák, új reklámtechnológiák és az 5G hatásai
- Új narratívák: történetek és történetmesélés az új korszakban
- Új válaszok a megváltozott igényekre - kerekasztal
- Web 3.0 marketing és decentralizált web
- Virtuális világok, virtuális kereskedelem és digitális eszközök
- AR/VR reklámozás és tartalomgyártás
- Metaverzum marketing kihívásai és üzleti lehetőségei - Országmarketing szerepe és hatásai
- Egészség-és gyógyszeripari kihívásokTrade Hungary: FMCG és kereskedelem szektor kihívásai
- Desztinációs-és turizmusmarketing üzleti lehetőségei
Pénzügy- és biztosítás szektor kihívásai
- Mobilitás szektor kihívásai
Szervező(k):
Helyszín(ek):
Várkert Bazár
1013 Budapest Ybl Miklós tér
Típus: Üzleti / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust*  szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről**  és szén-dioxid méréséről***  szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.

Megjelentek az első HMD okostelefonok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.