Események
Rendezvény neve: | Marketing Summit Hungary |
Dátum: | 2022. 09. 15. - 2022. 09. 15. |
Tartalom: |
A programból: - Marketing az iránytű - a globalizált világ és Magyarország gazdasági, társadalmi és könyezeti kihívásai - Misszió és vízió stratégiai tervezés megváltozott világunkban - Purpose marketing válaszai a jelen és a jövő kihívásaira - Best purpose kerekasztal - Magyarország purpose térképe - Körforgásos üzleti modellek és fogyasztói szemléletformálás - Termékinnovációk - a ma termékei a jövő alapanyagai, az optimális terméktervezés - A legnagyobbak tapasztalatai a zöld átállásban - kerekasztal - Green Pledge - Zöld vagy nem zöld - greenwashing ellen szakmai szervezetek összefogása ( ÖRT, MAKSZ, MMSZ ) Új generációk fogyasztási szokásai, új fogyasztói trendek, fogyasztói attitűdők, Z generáció a marketingben - Új marketing csatornák, új reklámtechnológiák és az 5G hatásai - Új narratívák: történetek és történetmesélés az új korszakban - Új válaszok a megváltozott igényekre - kerekasztal - Web 3.0 marketing és decentralizált web - Virtuális világok, virtuális kereskedelem és digitális eszközök - AR/VR reklámozás és tartalomgyártás - Metaverzum marketing kihívásai és üzleti lehetőségei - Országmarketing szerepe és hatásai - Egészség-és gyógyszeripari kihívásokTrade Hungary: FMCG és kereskedelem szektor kihívásai - Desztinációs-és turizmusmarketing üzleti lehetőségei Pénzügy- és biztosítás szektor kihívásai - Mobilitás szektor kihívásai |
Szervező(k): | |
Helyszín(ek): |
Várkert Bazár
1013
Budapest
Ybl Miklós tér
|
Típus: | Üzleti / Konferencia / Térítéses |
További információk | |
Jelentkezés: | Jelentkezés itt! |
Szoftver híreink
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.