ügyfélélmény kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: ügyfélélmény

Négy stratégiai lépés az ügyfélélmény növeléséhez

A digitális világból érkező információk lefordítása, megértése és beépítése üzleti előnyt jelent egy vállalat számára. Ha ráhangolódunk és újra gondoljuk az ügyféligényeket, újszerű és ügyfélközpontúbb üzleti modelleket hozhatunk létre. Amint figyelembe vesszük, hogy a technológiai forradalom hatása, sebessége és mélysége teljesen átalakította egész társadalmunkat és ezeknek a tünetei mutatkoznak meg az üzleti életben is, akkor olyan mikro- és makroszinten növelhetjük meg a cégünkről alkotott ügyfél-véleményeket, amelyekkel kitágíthatjuk hűséges vásárlóink körét.

2019. március 20. 12:30

Igénylik a magyarok a színvonalas kiszolgálást

A digitalizáció hatására az ügyfélkiszolgálásban egyre nagyobb teret hódítanak a praktikusan használható online és telefonos csatornák, ugyanakkor az ügyfelek továbbra is igénylik a személyes kapcsolatot a szolgáltatójukkal.

2019. március 1. 15:37

Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.

2019. január 16. 11:02

Öt trend, amely a digitális ügyfélélményt formálja

A technológia mindig meghatározó szerepet játszott abban, hogy a vásárlók a lehető legnagyobb megelégedésükre kapják meg a kívánt terméket vagy szolgáltatást, a napjainkban zajló digitális forradalom azonban ezen a területen is változásokat idéz elő. 

2019. január 9. 10:03

Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget - így vevőik több mint felét veszíthetik el azok a kereskedelmi vállalatok, akik nem fektetnek kellő hangsúlyt a megfelelő ügyfélélmény biztosítására. Ebben a háttérből jókor, jó időben felbukkanó, mesterséges intelligencián alapuló megoldás  lehet segítségükre - hívta fel a figyelmet Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere az Internet Hungary konferencián.

2018. szeptember 26. 18:47

Az ügyfélélményt sem hagyja érintetlenül a munkaerőhiány

A konzisztens ügyfélélmény nyújtása elképzelhetetlen elkötelezett munkaerő nélkül. Ebből a szempontból aggasztó az ötödik DEVELOR Országos Ügyfélélmény Kutatás vonatkozó eredménye, mely szerint az aktív munkavállalók negyede nyitott a váltásra, 16 százalékuk pedig lényegében álláskeresőnek mondható.

2018. február 14. 11:10

Elégedett munkaerő nélkül elégedett ügyfél sincs

Legkevesebb minden harmadik magyar tapasztalta már, hogy egy szolgáltató munkatársa maga sem szívesen ajánlotta a terméket, amit épp eladni készült. 

2018. február 2. 14:31

Jobb ügyfélélmény, magasabb elvárások

Egyre jobban teljesítenek a hazai piacon tevékenykedő vállalkozások ügyfélélmény tekintetében, ugyanakkor az előttük álló kihívás is egyre nagyobb. Ami tegnap még kiemelkedőnek számított, az mára már alapelvárássá érett, ugyanakkor továbbra is megéri átlagon felül teljesíteni, az elégedett ügyfélnél ugyanis nincs kifizetődőbb. A DEVELOR Országos Ügyfélélmény Kutatása szerint továbbra is a webshopokkal a legelégedettebbek a fogyasztók, de jelentősen javult az élelmiszer kiskereskedelmek, illetve a biztosítók megítélése is.

2018. január 25. 12:51

A Vodafone nyerte el az idei Élményvezér díjat

Az ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés az DEVELOR Élményvezér díj, amelyet 2017-ben a Vodafone nyert el.

2017. november 9. 15:04

Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között

Az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment (BPO) szolgáltatása alapján a Xeroxot idén ismét a vezető szolgáltatók közé sorolta a Gartner kutatócég a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében. 

2016. március 8. 11:42

A láthatóság létkérdés a magyar kisvállalatok számára

Látni, látszani, kiszolgálni. A magyar vállalkozások fontos sikertényezői ezek, amelyek megvalósulásában nyújtanak segítséget az Invitel, kifejezetten kisvállalatok mindennapi munkáját támogató szolgáltatásai.

2016. március 1. 12:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

A 4iG Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. megállapodott a T-Systems Magyarország Zrt. eladásával kapcsolatos főbb pontokról – közölték a vállalatok a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján. A felek az ügyletről szóló előzetes megállapodást a mai napon aláírták. A tranzakció a T-Systems átvilágítását, illetve a hatósági jóváhagyásokat követően az idei évben zárulhat.

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

Néhány éven belül az égi közlekedés hozhat megoldást a városi dugókra: a Boston Consulting Group előrejelzése szerint 2030-ban az emberek mintegy egymilliárd repülőutat fognak megtenni pilóta nélküli légitaxikban, miután a megosztó szolgáltatások a föld feletti fix útvonalakon is megjelennek. A Bosch egy olyan modern érzékelő-technológián dolgozik, mellyel ezek a repülések nagyon biztonságosak és kényelmesek lehetnek.

2019. június 21. 14:03
online sportfogadás