=alközpont kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: =alközpont

Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!

A Freecall egy teljesen ingyenes szoftver, mellyel egy fülhallgató és egy mikrofon segítségével ingyen hívható például: Ausztrália, Chile, Ciprus, Észtország, Hongkong (mobilra is!), Magyarország, Izland, Japán, Malajzia, Monaco, Hollandia, Új-Zéland, Panama, Puerto Rico (mobilra is!), Oroszország, Szlovénia, Dél-Korea (és még számos másik ország).

Kulcsszavak: =alközpont VoIP IP
2007. június 2. 13:02

Ne vegyél telefonközpontot: töltsd le ingyen!

Mark Spencer-t a Digium cég vezérét azzal a feladattal bízták meg előző munkahelyén, hogy szerezzen be cége számára egy nem túl drága, de sokat tudó központot. Mark – ahogy egy vele készült interjúban mondta – olyan felháborítóan drágának találta az összes ajánlatot, hogy gyakorlott programozóként ő maga írt egy PC-n futtatható Linux-alapú alkalmazást. Így született meg az Asterisk.

2007. május 16. 15:29

Ingyen telefonálni? Most megtudhatja, hogyan!

Mindössze három egyszerű lépéssel ön is jelentős telefonszámlától kímélheti meg magát és vállalkozását.

Kulcsszavak: =alközpont
2007. május 5. 10:06

Az ingyentelefonálás igénye miatt megszűnik az ISDN?

A hónap elején jelenette a BBC, hogy az angol vezetékes szolgáltató, a British Telecom, (BT) a lecsökkent igényekre való tekintettel még 2007-ben megszünteti lakossági ISDN szolgáltatását. A cég azzal indokolja döntését, hogy a szigetországi háztartások eddig is csak a gyorsabb internet reményében cserélték le régi analóg vonalaikat digitálisra, de az ADSL elterjedésével jelentőségét veszítette az ISDN szolgáltatás ebben a piaci szegmensben. A sors fintora, hogy pont a BT nyilatkozta, hogy „lehetetlen ISDN és ADSL-t egyazon végponton üzemeltetni” - igaz ennek már van vagy hat éve.

Kulcsszavak: =alközpont ISDN
2007. április 22. 13:23

Percdíj nélkül csengetnek itthon a külföldi telefonszámok

Aki itthon csengető külföldi hívószámot akart, annak bizony mélyen a zsebébe kellett nyúlnia, egészen mostanáig. A belga Voxbone cég VOIP-os megoldásával havi néhány euróért ugyanis Egyesült Államokbeli, német, norvég, szlovák, új-zélandi, pakisztáni, de akár még argentínai telefonszámhoz juthatunk, melyek nemzetközi percdíj nélkül csengethetnek az itthoni irodánkban.

Kulcsszavak: =alközpont VoIP
2007. március 22. 13:07

Leginkább telefonszámla-csökkentés miatt vesznek telefonközpontot a budapesti kisvállalkozások

Telefonszámla-megtakarítás, hívásátadás, PIN-kódos rendszer, automata kezelő: ezek voltak a négy legnépszerűbb válaszok legutóbbi minifelmérésünkben, melyben arra kerestük a választ, hogy milyen okból vásárolnak telefonközpontot a budapesti kis- és középvállalkozások. A kutatásból az is kiderült: a cégek döntő többsége mobilt használ, mégis csupán elenyésző százalékuk tervezi visszaadni vezetékes vonalait. Az idei év slágerének a VOIP tűnik: az internettelefonálásra képtelen telefonközpontok gyakorlatilag az eladhatatlan kategóriába kerültek.

Kulcsszavak: VoIP vezetékes =alközpont
2007. március 15. 17:23

Roaming: Csillagászati árak helyett olcsóbb tarifák

Külföldön van és családtagjaival szeretne beszélni? Kapcsolatot kell tartania a céggel külföldi nyaralása alatt is? Vagy külhoni szabadsága alatt kénytelen az itthoni dolgait a távolból intézni? A roaming-költségek minden esetben elkerülhetetlenek. Cikkünkben arra keressük a választ miként takarítsunk meg a roaming kiadásokon, hogy azt a pénzt inkább egy kellemes tengerparti vacsorára vagy szeretteink részére egy kedves szuvenírre költhessük.

2007. március 2. 12:01

Videotelefonálás: többé nem csak a "nagyok játékszere"

Videotelefonálás, videokonferencia, távkonferencia – ezek mindennapos szavak a multicégek topmenedzsereinek szótárában. Ők elsősorban időt, másodsorban jelentős költséget takarítanak meg a valós idejű hang- és képátviteli szolgáltatásokkal. De mi a helyzet a legtöbb magyar munkavállalót foglalkoztató kis- és közepes vállalkozásokkal, ők hogyan tudnak hasznot húzni abból, ha nem csak hallják, de láthatják is azt, aki a vonal másik végén beszél? Erről szól Szekeres Viktor, az alkozpont.net weboldal szerkesztőjének legújabb cikke.

Kulcsszavak: VoIP =alközpont
2007. február 14. 17:42

3+1 telefonszámla-csökkentési jó tanács települési önkormányzatoknak

A megszorításoktól fuldokló önkormányzati vezetők számára 2007 egyik költségvetési kitörési pontja lehet a telekommunikációra fordított kiadások radikális csökkentése. Ma már a technika jóvoltából a telefonálási szokások megváltoztatása nélkül lehet a hivatal és kacsolódó intézményrendszer éves telefonkiadásainak 30-40%-át megtakarítani. Hogyan? Erről szól Szekeres Viktor távközlési szakértő, az alkozpont.net weboldal szerkesztőjének legújabb, kifejezetten önkormányzati vezetőknek szóló cikke.

Kulcsszavak: =alközpont
2007. január 25. 13:18

VOIP migráció - a meglévő ISDN alközpont VOIP-osítása

A vezetékes telefóniát alapjaiban megrengető internet telefónia egy újabb fogalom megtanulására kényszerít minket: a VOIP migrációra. De mit is takar ez a ma még nagyon is idegennek tűnő szószerkezet? Hogyan lesz ettől kevesebb a telefonszámla, kényelmesebb a telefonálás és egyszerűbb az életünk?

2006. december 11. 13:34

VOIP hívások: mikor fizetős, mikor ingyenes?

"VOIP-on hívtál, akkor ez neked teljesen ingyen van? - szegezte nekem a kérdést egy barátom a minap, akit interneten át hívtam fel az irodájában. Számos VOIP szolgáltató kínál ingyenes hívásokat, de, hogy mikor, hová és kiket hívhatunk ingyen, az gyakran a szerződés apró betűs homályába vész. Cikkünkben azt próbáljuk meg tisztázni, hogy mikor díjmentes egy VOIP-os hívás és mikor kell a pénztárcánkba nyúlni egy-egy hosszúra nyúlt csevej után.

Kulcsszavak: =alközpont VoIP
2006. december 4. 16:29

Hívj vissza délután az email-emen!

Ez, a ma még kissé furcsának tűnő felszólítás a nem is olyan távoli jövő része. Már hazánkban is gőzerővel dolgoznak a szakemberek - a többek között - e-mail címhez is köthető telefonszámokat megvalósító ENUM projekten. Az ENUM (Telephone Number Mapping) egy hatalmas globális telefonkönyv, mely összeköti bolygónk 1.2 milliárd telefonvonalát a világ 360 millió internet-felhasználójával. De milyen előnyöket tartogat ez számunkra?

Kulcsszavak: =alközpont VoIP iptelefon
2006. november 28. 10:48

A legtöbben a rossz hangminőség miatt utasítják vissza a VOIP-ot

A ZDnet amerikai távközlési portál online felmérése szerint a VOIP használatát visszautasító (vélhetően amerikai) felhasználók legnagyobb része a nem megfelelő hangminőség miatt utasítja vissza azt. „Elégedett a jelenlegi szolgáltatójával", vagy „Nem tud róla eleget” válaszok holtversenyben végeztek a második helyen.

Kulcsszavak: =alközpont
2006. november 20. 17:28

PIN kódos telefonközpont: áldás vagy átok?

Sok már a telefonszolgáltató-váltás viszontagságait megjárt cégvezetőben merül fel a kérdés: hogyan lehetne további telefon-költségmegtakarítást elérni úgy, hogy ettől nem csökkenne a vállalat hatékonysága? Első hallásra furcsán hangzik, de a kérdésre a válasz leginkább magán a cégen belül keresendő: több külföldi felmérés szerint a telefonszámla nem elhanyagolható hányadát a munkatársak magánbeszélgetései teszik ki.

Kulcsszavak: =alközpont
2006. november 6. 16:59

Puskás Tivadartól a VOIP telefonközpontig

Bell forradalmi találmánya, a telefon mindössze két készülék (és csakis kettő) között biztosított kapcsolatot. A telefonközpont, Puskás Tivadar nagyszerű találmánya annak a lehetőségét rejtette, hogy akár korlátlan számú telefontulajdonos is beszéljen egymással, nem csak kettő. Tovább olvasva megtudhatjuk, hogyan segíti a - Puskás utáni - ISDN és VOIP telefonközpont a vállalkozások életét!

2006. október 29. 14:40

Hogyan használjuk alközpontunkat ügyfeleink megtartására?

Milyen ügyfélmegtartó megoldásokat kínál meglévő alközpontunk? Néhány ügyes beállítással és egy kis odafigyeléssel sokat javíthatunk cégünk megítélésén ügyfeleink szemében. Ismerje meg az ön alközpontján is beállítható 4 fogást, mellyel meglévő ügyfélkörét tudja jobban megtartani!

2006. október 28. 14:37

Használjuk a Skype-ot ingyenes kamerás megfigyelésre!

Több internetes fórumot is körbejárt téma, hogy miként használhatjuk az ingyenes Skype szoftvert (telefonáláson túl) otthonunk kamerás megfigyelésére. Lássuk hogyan?

Kulcsszavak: =alközpont Skype
2006. október 28. 11:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14