Adverticum kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Adverticum

Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere

DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.

2019. január 8. 14:58

Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe

Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.

2016. november 16. 15:02

Itt a reklám, hol a reklám?

Az elmúlt időszakban a reklámpiac elkezdett reagálni a hirdetésblokkolók egyre növekvő mértékű használatára. Ez a terjedő „trend” ugyanis az oldalak bevételeit csappantja meg, hiszen köztudott, hogy a reklámok képezik a bevételek igen nagy részét. A nyomtatott lapokból nem tudjuk egy installálásra kiiktatni a minket zavaró reklámokat, így hát marad az online médiapiac, amely áldozatul esik a hirdetésblokkolóknak.

2016. április 12. 16:38

Megduplázta az AdServerben felár nélkül kiszolgált fájlok méretét az Adverticum

Ezentúl akár 300 Kbyte is lehet azoknak a hirdetési kreatívoknak a fájlmérete, amelyeket Magyarország piacvezető médiaoldali adserver szolgáltatója felár nélkül szolgál ki. Az eddigi 160 Kbyte-os mérethatár megduplázásával az Adverticum jelentős árcsökkentést hajtott végre az interaktív hirdetéskiszolgálási piacon.

2015. szeptember 3. 16:24

A Marquard Média saját online hirdetéskiszolgálásra vált

2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához. 

2015. augusztus 3. 17:12

Új lendület a mobilhirdetési-piacon

A nemzetközi mobilhirdetési-hálózat szervezésére márciusban alapított SmartAdNetwork Kft. (SmartAd) megállapodást írt alá a Madhouse mobil adnetwork üzemeltetőjével arról, hogy a jövőben a Madhouse a SmartAd keretében folytatja a mobilhirdetések szervezésével, értékesítésével, mobil adnetwork kiépítésével kapcsolatos tevékenységét.

2014. július 2. 14:02

Sikeres online hirdetés-hatékonysági projektet zárt az Adverticum

Az Adverticum Zrt-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „Új innovatív online hirdetés-hatékonysági vizsgálatok fejlesztése” című projekt. A támogatásnak köszönhetően új mérő és hatékonyság vizsgáló eszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.

2014. április 25. 12:03

Az Adverticum hirdetéskiszolgáló és kereskedelmi Zrt. „rugalmas munkahelyek" projektje

Az Adverticum Zrt.-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „A munka és a magánélet összehangolását segítő munkahelyi kezdeményezések támogatása az Adverticum Zrt.-nél” című projekt. A cég az Európai Szociális Alapból 9 958 897 forint vissza nem térítendő támogatást nyert a projekt megvalósítására.

2014. április 10. 11:31

Big Data, Smart Data, Smart Information – innováció a hirdetések hatékonyságának mérésében

Az Adverticum Zrt. teljesen átalakította statisztika rendszerét. A nagy mennyiségű adat és kiszolgálás hívta életre a projektet, melynek célja többek között a korszerű statisztikai adatok mellett a hirdetéshatékonysági vizsgálatok biztosítása és egy rugalmasan skálázható rendszer megalkotása volt.

2014. március 26. 10:12

Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere

Új mérőeszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A Custum Logger néven bevezetett termék, egy inventory mérő eszköz, mely segítségével pontosabban tervezhető a hirdetési felületek hasznosítása.

2014. március 6. 16:31

Szutor Ferenc az IAB Hungary elnökségében

Szutor Ferencet, az Adverticum vezérigazgató-helyettesét az IAB Hungary elnökségének tagjává választották. A 2013. november 17-én lezajlott választásokra az elnökség két tagjának távozása miatt volt szükség.

 

Kulcsszavak: IAB Adverticum
2013. november 20. 11:32

Szervezetfejlesztés az Adverticumnál

Az Adverticum Zrt. a folyamatos megújulás és a hatékony működés érdekében szervezetfejlesztést hajt végre, amelynek keretében Szutor Ferenc kereskedelmi igazgató, általános vezérigazgató-helyettesi kinevezést kapott.

 

2013. július 2. 12:36

Új mobil hirdetési sablonok az Adverticum AdServerében

Négy új mobil display sablonnal gazdagodott az Adverticum AdServere, amelyek segítségével egyszerűen valósíthatók meg az IAB Mobile Rising Stars formátumoknak megfelelő, látványos és egyedi mobil hirdetések.

2013. május 14. 12:04

Bővül az Adverticum

Április elejétől új munkakörrel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali adszerver szolgáltatója, az Adverticum. Az új termékmenedzseri feladatkört a magas szintű ügyfél kommunikáció további fejlesztése érdekében hozták létre. A termékmenedzseri pozíciót a vállalat eddigi support csoportvezetője, Szűcs Barbara Liza tölti be.

2013. április 19. 11:34

Külföldi piacokon erősít az Adverticum

A horvátországi Oglasnik és a szerbiai Infostud online kiadó vállalatok is az Adverticum AdServerét választották több milliós látogatottságú online portfolióik hirdetéseinek menedzselésére. Magyarország piacvezető médiaoldali adszervere szolgálja ki ezentúl az Infostud tíz weboldalából és az Oglasnik csoport öt médiumából álló felületeinek hirdetéseit.

Kulcsszavak: Adverticum adserver
2013. február 28. 15:57

A Prím Online alapítója az online marketing három legmeghatározóbb személyisége között

Az IAB Hungary az Internet Hungary keretében díjazta az elmúlt 15 év online reklámpiacának fejlődésére legnagyobb hatással bíró szakembereket. Az IAB Hungary a tagsága körében meghirdetett szavazáson a három legtöbb szavazatot kapott online szakembert díjazta. A jelölés folyamán tetszőleges számú szakembert lehetett jelölni. A három díjazott 35 jelöltből került ki és nyerte el legmeghatározóbb személyiség címet.

2012. október 18. 12:32

Adverticum AdServer: The show must go on

Hogyan is fog ez kinézni? Mielőtt kinyomtatnánk egy szöveget, vagy táblázatot, megnézhetjük a nyomtatási képet előre, de hasonló funkciókat az online szolgáltatásokban nemigen találunk, lehetetlen is lenne mondjuk egy Google keresésénél előre betekinteni a találati oldalra... Most mégis egy ilyen betekintési lehetőségről adhatunk hírt: az Adverticum Showroomban a hirdetéstervezők előre megnézhetik, hogy miképp is mutatnak majd bannereik a weboldalakban.

 

2012. október 3. 13:41

Új AdMobile szolgáltatás az Adverticum AdServerében

Az „Innovációs eredmények hasznosításának támogatása KKV-k részére” című, az Új Széchenyi Terv keretében kiírt pályázaton elnyert támogatásnak köszönhetően új szolgáltatással bővül a hazai fejlesztésű hirdetéskiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer. Az új fejlesztés, amely a 7.964.330 Ft pályázati támogatás segítségével valósulhatott meg, az AdMobile nevet kapta, s ezzel a megoldással a mobil felületekre is szinte ugyanolyan egyszerű hirdetéseket kiszolgálni és mérni, mint az az asztali- és hordozható számítógépeken már megszokott.

2012. szeptember 15. 10:34

Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében

„Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson” címmel márciusban a CEMP Sales House és az Adverticum közös kreatív pályázatot hirdetett. A nevezett kampányok április 9. és június 10. között valósultak meg a CEMP Sales House rich media felületein és az Adverticum AdServer kiszolgálásában.

Kulcsszavak: marketing média Adverticum
2012. július 11. 12:56

Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House

Idén, február elejétől az Indexet is képviselő CEMP Sales House is az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartozó online médiumok hirdetéseinek kiszolgálásához. A magyar központú regionális online média vállalatcsoport közel 3 év után váltott a magyar fejlesztésű Adverticum AdServerre.

2012. február 7. 12:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

A Vodafone felavatta Budapest első állandó, élő 5G bázisállomását, aminek képességeit két 5G-s készülék közötti videóhívással, valamint egy 5G kapcsolaton keresztül távvezérelt autóval mutatta be. A videóhívás volt az ország első élő, saját frekvencián létrehozott 5G-s mobil kapcsolata.

2019. május 23. 15:50

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

A Zala ZONE Járműipari Tesztpálya ünnepélyes megnyitója alkalmából a Vodafone a tesztpályán indította el saját frekvenciáján Magyarország első élő, állandó, hálózatába kapcsolt 5G bázisállomását. Az esemény résztvevői kipróbálhattak egy olyan távvezérléssel működő autót, amelynek irányítása a pálya melletti távoli vezetőülésből 5G kapcsolaton keresztül valósult meg. 

2019. május 20. 11:20
online sportfogadás