Algotech kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Algotech
Az Algotech ismét elnyerte az AVAYA Platina partneri minősítését
Az Algotech – mely vezető szerepet játszik Európában a kontakt centerekhez, az egységes kommunikációhoz (UC), a video átvitelhez és a nagyvállalati informatikai rendszerekhez kötődő technológiai megoldások piacra vitelében – elsőként, és ez idáig a régióban egyedüliként, ismét elnyerte az AVAYA Platina partneri minősítését.
Az Algotech regionális Avaya Gold Business Partner lett
Az Algotech az Avaya első olyan üzleti partnere, amely kelet-közép-európai teljesítményéért regionális Avaya Gold Business Partner minősítést kapott.
Itthon is terjed az ügyfélszolgálatok stratégiai szemlélete
A magyarországi contact center piac is túljutott azon a perióduson, amikor az ügyfélszolgálati megoldások beszerzésének az a legfőbb célja, hogy a vállalatok elérhetőek legyenek, és minél olcsóbban legyenek elérhetőek. A contact centert vásárló cégeket ma már egyre inkább az motiválja, hogy növeljék bevételeiket, és ügyfeleik elégedettebbek legyenek.
Algotech és Extreme Networks partnerség a régióban
Az Algotech, a kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója, partnerségre lépett az Extreme Networks céggel. Az Algotechnek az a célja az együttműködéssel, hogy bővítse portfólióját, míg az Extreme Networks több figyelmet fordítana a kelet-közép-európai régióra.
Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
Az Algotech, a kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója a One on One Kommunikációt választotta Magyarországon PR és sajtókapcsolati partnerének.
Signal Biztosító: felkészült a gépjármű-biztosítási rohamra
A Signal Biztosító Zrt. elindította központi ügyfélkapcsolati szolgáltatását, a Signal Contact Centert. A Contact Center igazi próbája a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződések átkötésének novemberben várható rohama lesz. Az Avaya technológiájú contact centert – a T-Systems alvállalkozójaként – az Algotech szállította.
Magyarországról vásárolt call centert egy mongol bank
Szili Katalin nyitotta meg kedden a mongol XacBank call centerét, amit magyar szakemberek állítottak fel. Az Algotech magyarországi csapata nyolc héten keresztül építette a bank új kommunikációs rendszerét.
Három új szakember az Algotechnél
Az Algotech magyarországi irodája három fővel bővült az elmúlt két hónapban. A kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója új megrendeléseivel, illetve az egyedi alkalmazások iránti növekvő igénnyel indokolja a bővülést.
Új kommunikációs rendszer a GLS budapesti irodájában
VoIP kapcsolat és GSM adapter használatával a GLS éves szinten 4,5 millió forintot takarít meg.
Ellentmondásos igények a régió contact center piacain
A kelet- és a közép-európai országok továbbra is vonzóak a Nyugat-Európából és Amerikából áttelepített ügyfélszolgálatok számára, 2009-ig átlagosan évi 16 százalékos növekedés várható a contact centerek helyi piacain.
Műszaki igazgatóval dolgozik az Algotech
Az Algotech, a kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója, új pozíciót hozott létre, hogy hatékonyabban szolgálja ki ügyfeleit. A műszaki igazgató feladata az implementációs és karbantartási csapat irányítása, illetve a projektek szakmai felügyelete. A pozíciót május 15-től az Algotech eddigi projektmenedzsere, Mester Tibor tölti be.
Regionális marketingkommunikáció az Algotechnél
Az Algotech, a közép-kelet-európai térség első regionális contact center szállítója, új pozíciót hozott létre, hogy Budapestről koordinálja öt közép-kelet-európai leányvállalatának marketingkommunikációs tevékenységét.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.