Avaya-hu kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Avaya-hu

A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya

Az Avaya új minősítési rendszert dolgozott ki a partnerei által nyújtott szolgáltatási szintek megítélésre. Az Avaya Service Expert címet a közép-kelet-európai régióban elsők között a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg.

Kulcsszavak: +céginfo NET54 Avaya-hu Avaya
2011. július 6. 17:02

Dancsi András az Avaya ügyvezető igazgatója

Dancsi András (35) ügyvezető igazgatóként folytatja munkáját az Avayánál. Feladata a marketing és értékesítési folyamatok irányítása mellett az Avaya képviselete a magyar piacon, míg Rohály Gábor ügyvezető igazgató a személyügyi, jogi és adminisztratív feladatokért felelős.

Kulcsszavak: Avaya-hu CIO
2008. május 13. 12:45

Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat

Sajtótájékoztatót tartott ma az Avaya Magyarország Kft. Ezen két téma szerepelt: az Avaya megvételére irányuló fúziós tranzakciós megállapodás, illetve az Avaya Communications Manager 4.0 új kommunikációs programcsomag-változat.

2007. június 6. 13:12

Avaya: One-X Portal és vállalati üzleti folyamatokat segítő CEBC

Az Avaya mai sajtótájékoztatóján két bejelentés hangzott el. Az egyik az Avaya One-X Portal, a másik az Avaya Intelligent Communications megoldás.

2007. május 9. 17:37

Avaya: az idén 60-70 százalékos árbevétel-növekedés

Az internetes és egyéb távközlésben érdekelt Avaya Magyarország Kft. 60-70 százalékos árbevétel-növekedést szeretne elérni az október elején kezdődött idei pénzügyi évében - mondta Dancsi András, a cég kereskedelmi igazgatója szerdán Budapesten sajtótájékoztatón.

Kulcsszavak: +céginfo Avaya Avaya-hu
2007. április 19. 09:31

Avaya: kitüntetett szerepben a kkv szektor

Az Avaya hazai képviseletének mai sajtótájékoztatóján a cég új vezető munkatársai mutatkoztak be, illetve ismertetésre került az IP Office vállalai kommunikációs rendszer kis- és középvállalatoknak (kkv) kialakított új, 3.2-es változata.

2006. november 23. 17:07

Avaya portfolió a Bosch szakmai napon

Hetedik alkalommal rendezi meg szakmai napját a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága 2006. október 19-én a Hotel Mercure Budában. Az immár hagyományos rendezvényen az Avaya portfolióról is hallgathatnak előadást a meghívottak, azaz az üzletág ügyfelei, partnerei és reménybeli megrendelői.

2006. október 17. 12:02

Vb-2006: Avaya - magyar rendszermérnökök a futball világbajnokságon

A internetes távközlés egyik vezető vállalata, az amerikai Avaya nyújtja a németországi futball világbajnokság kommunikációs szolgáltatását, s ebben a munkában hat magyar rendszermérnök is részt vesz.

2006. május 29. 11:01

Csúcstechnológiai kommunikációs beruházás a MÁV-nál

Új ügyfélszolgálati contact center létrehozásáról döntött a MÁV. A beruházás az IC divízióhoz kapcsolódó infrastruktúra fejlesztés része, amelynek során a jelenlegi infokommunikációs technológia csúcsát képviselő eszközöket építettek be.

2005. január 17. 14:01

Az Avaya Európában is az első

Az Avaya a világ egyik vezető IP telefon technológiai cége. Az Egyesült Államokban már régóta piacvezető, a Tenovis mostani felvásárlásával pedig Európában is jelentősen növekedett.

Kulcsszavak: iptelefon Avaya-hu
2004. december 1. 20:33

Avaya Kft.: új ügyvezető, erősítés a szolgáltatásban

[smallimage 1 left]Az amerikai Avaya Inc. magyarországi leányvállalatát választotta fejlesztendő európai technológiai központjául. Az elmúlt egy év során a hazai vállalat 50%-kal emelte szakembergárdájának létszámát és 100%-kal növelte piaci részesedését a térségben. Az Avaya Magyarország Kft. támogatásával új szakma is indul hazánkban: szeptembertől hét középiskolában kezdődik államilag elismert ügyfélszolgálati (call/contact center) aszisztensek képzése.

Kulcsszavak: Avaya-hu +céginfo
2003. június 24. 13:00

Átszervezés az Avaya Magyarországnál

Az Avaya Magyarország Kft. életében 2002. október 1-jével új fejezet indul, új menedzsmenttel az értékesítési stratégiában változások következnek be - tájékoztatta felhasználókat és a sajtót szeptember 24-én Gáll Tamás, a cég új kereskedelmi igazgatója.

2002. szeptember 24. 13:17

Avaya: új kereskedelmi igazgató

Az Avaya Magyarország augusztus 1-jétől Gáll Tamást nevezte ki az Avaya Channel Development részlege élére. Gáll, aki Klemencz Mihályt váltja ezen a poszton, elsősorban az üzleti partnerekkel való hatékony közös munka továbbfejlesztésével és a kapcsolatok elmélyítésével foglalkozik.

2002. augusztus 12. 16:15

Atos Origin-Avaya együttműködéssel, rekordidő alatt

Call Center és CRM a közigazgatásban címmel szervezett szakmai napot december 4-én az Atos Origin Information Technology Kft. A rendezvény aktualitását a cég ügyvezető igazgatója, Komáromy Péter által szeptember 7-én fővállalkozóként aláírt szerződés teljesülése jelentette, amelynek keretében október 20-án átadásra került, s ma már a gyakorlatban vizsgázik az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság (ONYF) telefonos ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszere.

2001. december 4. 16:07

Euronet: változtatható sávszélesség SCREAM megoldással

Az előrejelzések az internet további térhódítását jósolják, nem csak az adatforgalom, hanem a beszédátvitel területén is” – mondta Sas Tibor az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója a cég szakmai napján tartott sajtótájékoztatón. Az Euronet Rt. partnereivel – az IBM-mel, Avayával, Onyxszel és net.com-mal – együttműködve IP-alapú telefont, CRM megoldásokat és a vállalati kommunikációs megoldások legújabb technológiáit vonultatta fel a több mint 250 érdeklődő számára.

2001. október 19. 07:27

A recesszióban is sikeres az Avaya

Az egyéves Avaya jövedelmezőképességét bizonyítja, hogy mind a három elmúlt negyedévben nyereséges volt a cég - hangzott el az Avaya Magyarország szeptember 26-án tartott sajttájékoztatóján. A jelenleg 120 főt foglalkozató kft. létszáma tovább növekszik, a budapesti regionális szakmai központ (Center of Excellence) és oktatóközpont (Avaya University) mellett a jövőben a fővárosi iroda ad otthont a 25 fős regionális szervizközpontnak is. További bejelentések:

2001. szeptember 26. 17:11

Egymilliós Avaya adomány a Hospice Alapítvány részére

Több mint 1 millió forint értékű Avaya Network Alchemy típusú professzionális ügyfélkapcsolati központot (call centert) - a hozzá tartozó szoftverrel és számítógéppel együtt - adományoz a rákbetegek gondozásával foglalkozó Magyar Hospice Alapítványnak közösen az Avaya Magyarország, az Avaya disztribútor Procomp-Hungary Kft. és az Avaya viszonteladó Műszertechnika Computer Rt.

Kulcsszavak: +céginfo Avaya-hu szponzor
2001. július 11. 12:07

Új vezető az Avaya Magyarországnál, focivébéket szponzorál a világcég

Június elejétől az Avaya Magyarország kereskedelmi igazgatója Klemencz Mihály, aki ezt megelőzően az IBM Magyarország szolgáltatási üzletágának üzletfejlesztési igazgatója, előtte pedig a Unisys Magyarország szolgáltatási üzletágának igazgatója volt.

Kulcsszavak: +céginfo Avaya-hu
2001. június 20. 15:37

Avaya: call center a Diákhitel Központban, megállapodás a Marketlink céggel

Az Avaya Magyarország szállítja a Diákhitel Központ ügyfélkapcsolati rendszerét – jelentette be a június 20-án tartott sajtótájékoztatón Mondvai Gábor ügyvezető igazgató. A call center több mint 250 ezer potenciális ügyfél évi legalább félmillió hívását fogja kezelni.

2001. június 20. 15:36

Az Avaya segíti a vezeték nélküli technológia oktatását a BMGE-n

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Nagysebességű Hírközlő Rendszerek Tanszékén (Mikrohullámú Híradástechnika Tanszék) átadták rendeltetésének az Avaya Wireless hálózati megoldást, amellyel az Avaya Magyarország támogatja a vezeték nélküli technológia oktatását, illetve a tanszéken folyó kutatómunkát.

Kulcsszavak: szponzor oktatás BME Avaya-hu
2001. április 25. 21:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14