Bónusz Brigád kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Bónusz Brigád

Tavaly spameltünk, idén mérnöki pontossággal célzunk

Napjainkra azok az e-commerce vállalatok, amelyek nem ismerték ki kellően vásárlóikat, üres kosarakra, leiratkozó mailek sorozatára és nullához közelítő konverziókra számíthatnak. Az egyre több csatornán zajló kereskedés és vele együtt a digitális átalakulás másfajta verseny elé állította a kereskedőket és a marketingeseket. A fogyasztók sokkal igényesebbek, gyorsabb impulzusokhoz szoktak, hiszen számos online és hagyományos bolt ajánlatai közül válogathatnak. A hazai bónuszos/kuponos piac vezető alakja, a Bónusz Brigád az ügyféladatokra támaszkodva és az Exponea CX platformja segítségével javított az ügyfélélményen, és alakított ki újfajta hirdetési stratégiát.

2019. február 22. 17:18

Új keresőmotort használ a Bónusz Brigád

Az internet fejlődésével a fogyasztók egyik legfontosabb online vásárlási igénye az egyszerűség és a kényelem lett. Nem akarnak feleslegesen és hosszan gépelni, azt szeretnék, ha a webáruház gyakorlatilag kitalálná a gondolataikat. Nincs várakozás, csak minél kevesebb kattintás. A Bónusz Brigád legújabb keresőmotorja megpróbálja kitalálni a gondolatainkat.

2019. január 10. 11:57

Hogyan ünnepli a magyar a Valentin-napot?

A Valentin-nap körüli felhajtás hazánkban is évről évre egyre nagyobb méreteket ölt. Felmerül tehát a kérdés, hogy van-e már létjogosultsága nálunk is a „szerelem ünnepének”? És ha igen, az miről szól a leginkább? Az érzelmeink kimutatásáról, a közös romantikus programokról, a felfűtött testiségről vagy inkább csak egy újabb kereskedői „találmány” a pénzünk elköltésére? – Ezt a témát járta körbe a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatása, amely a Valentin-nap megítélése mellett az ünnephez fűződő szokásainkat is boncolgatta, nem mellőzve a szorosan ide köthető szexuális és párkapcsolati kérdéseket sem.

2018. február 14. 10:22

Új kereskedelmi igazgató a Bónusz Brigádnál

Profi menedzsmenttel indul neki a 2017-es évnek a Bónusz Brigád. Horváth Tamás kereskedelmi igazgatót az Emag internetes webshop kereskedelmi részlegének éléről igazolta a piacvezető okos vásárlással foglalkozó magyar vállalkozás.

2017. január 9. 13:44

Kérd az éves bónuszodat a Brigádtól

Kreatív videó pályázatot indított a Bónusz Brigád. Egyperces szelfi-videó beküldésével bárki kérheti Éves Bónuszát az okos vásárlásról ismert Brigádtól.

2016. december 21. 11:11

Goood.hu: esküvői ajándékra gyűjtsön a közösség

A közösségi pénzgyűjtés Magyarországon teljesen új formája indult el. Kisebb közösségek, családok, társaságok, baráti körök, ismerősök közös pénzgyűjtését teszi lehetővé a goood.hu weboldal. Az esküvői, születésnapi, kollegák búcsúztatási ajándékára szánt összeg összegyűjtése mostantól sokkal egyszerűbb a Goood segítségével.

2015. december 10. 09:20

A Bónusz Brigád internetes kereskedő forgalma 50 százalékkal nőtt tavaly

A Bónusz Brigád internetes kereskedő cég forgalma közel 50 százalékkal nőtt tavaly az egy évvel korábbihoz képest, elérte a 2,7 milliárd forintot - közölte a cég.

2015. július 5. 12:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést: míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, 2018-ban már elérte a 669 milliárd forintot. Az eNET minden évben tavasszal, a május 31-ei mérlegzárásokhoz közeledve készíti el a hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó elemzését, amelyet idén is hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikált.

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban az eMAG webáruházában költötték a legtöbbet.

2019. május 28. 12:05
online sportfogadás