B2B kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: B2B

Évértékelő: Már komolyan veszik a vállalatok a digitalizációt

2019. év markáns változásokat hozott az üzleti élet digitalizációjában. Az omnichannel módszertanon működő digitális platformok alkalmazása jelentősen átalakította a tartalomstratégiát a pénzügyi szolgáltatói, az egészségügyi, a kormányzati, az elektronikus kereskedelmi, illetve a telekommunikációs szektorban. Az év második felében pedig már a gyártási szektor is felfigyelt a digitális platformok nyújtotta előnyökre. A számítási felhő és a Software as a Service (Saas) kombinációja még sok kérdést felvet ugyan, de egyre népszerűbb megoldásnak tűnik a hibrid vállalati környezet kialakítása. 2020-ban mindezek a trendek erősödnek tovább és egészülnek ki a B2B szegmens újabb elvárásaival, foglalja össze Balogh Zsolt, a nyílt forráskódú, digitális élményplatform-keretrendszert fejlesztő Liferay Hungary ügyvezetője.

2019. december 12. 11:35

Kincset ér az AI

A piaci szereplők 65 százaléka bevétel-növekedésre használja a mesterséges intelligenciát (AI). 57 százalékuk az ügyfélkapcsolatok megerősítésére alkalmazza, 56 százalék pedig költségcsökkentési szándékkal építette be a folyamataiba. 52 százalékuk azt várja, hogy jobbá tegye általa az ügyfélélményeket, emellett 51 százalék a sales stratégiáját kívánja fejleszteni segítségével. Továbbá 50 százalék a versenyképesség növelése miatt vonta be szervezetébe, 47 százalék pedig a marketing stratégia javítása érdekében, illetve egyfajta okos előrejelző eszközt lát benne, derül ki az ügyféligények felmérésére és riportolására specializálódott Insights csoport, az e-kereskedelem meghatározó piaci szereplője, a B2B és a Liferay közös, 2019-ben elkészült Online Riportjából. A tanulmány arra kereste a választ, hogy a B2B szegmensben tevékenykedő vállalatok az AI-t felhasználva hogyan alakítják át üzleti stratégiájukat az ügyfélkapcsolatok erősítése érdekében, magyarázza Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.

2019. november 25. 14:48

Az AOC bemutatja az E1 sorozat új, belépő szintű üzleti monitorját

A képernyő specialista AOC bemutatja a mainstream irányvonalába tartozó E1 sorozatának legújabb tagját, a 27 hüvelykes 27E1H üzleti monitort, amely 2018 novemberétől lesz kapható. 

Kulcsszavak: monitor B2B AOC
2018. október 31. 12:40

Te gondoskodsz idősebb rokonaid online védelméről?

Azt évek óta tudjuk és dokumentáljuk, hogy a fiatalok életük jelentős részét online töltik, de természetesen nem ők az egyedüliek. Az idősebb (55 évnél idősebb) felhasználók is egyre többen vannak jelen digitális platformokon, és ezzel párhuzamosan a családtagjaik amiatt aggódnak, hogy nem elég körültekintőek az informatikai biztonság kapcsán. Ugyanakkor az emberek egyharmada nem tesz semmit, hogy megvédjék idősebb rokonaikat az online veszélyektől, így potenciálisan sokan lehetnek nagyobb kockázatnak kitéve. 

2018. május 14. 12:26

Ipar 4.0, mesterséges intelligencia és IoT

Az új versenytárs már egy másik iparágból jön – ezt állítja az IBM új tanulmánya, amely a legfrissebb technológiai innovációk hatását vizsgálja az iparban és az üzleti életben. 

Kulcsszavak: E2E B2B IoT Ipar 4.0 kutatás IBM
2017. július 11. 10:48

Elindult Magyarország első B2B fókuszú startup inkubátorháza

Összesen kétmillió eurós befektetési tőkével elindult a BnL Start Partners, Magyarország első B2B fókuszú inkubátorháza. 

2017. március 10. 09:46

Így bukják el üzleti lehetőségeiket a hazai beszállítók

Minden 4. hazai beszerző szerint rendszeresen fordul elő, hogy a potenciális beszállítók válaszra sem méltatják őket az ajánlatkérés során – derült ki a 25 ezer ipari terméknek b2b piactér formájában platformot biztosító Táblázat.hu friss kutatásából. 

2016. november 18. 11:22

Másodszor is Business Superbrands díjas az ABB Kft.

Az ABB Kft. az automatizálás és energetika területén piacvezető svéd-svájci ABB hazai leányvállalata a múlt évet követően 2016-ban ismét elnyerte a tekintélyes Business Superbrands díjat.

2016. május 9. 10:34

Idén is várja az üzleti kapcsolatot keresőket a Budapest Business Party

Az évek során Budapest egyik legjelentősebb üzleti networking eseményévé nőtte ki magát a Budapest Business Party, amelyet idén 5. alkalommal rendeznek meg, június 3-án az Európa Hajón.

2016. április 25. 15:48

A Cisco kutatása szerint ma még kiaknázatlan a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségek 80 százaléka

A Cisco tanulmánya 16 iparág vizsgálata alapján arra a következtetésre jutott, hogy 2015-ben a cégek csupán az elérhető digitális érték (Digital Value at Stake) 20 százalékát tudták realizálni. A digitális értéket a kutatók két fő szempont alapján mérték: a digitális beruházások és innovációk által generált új bevételi források és megtakarítások, valamint a digitális képességeiket versenyelőnnyé alakító iparági szereplők értékének változása.

2016. április 16. 09:16

Samsung csúcstechnológiás kijelzők az ISE 2014 kiállításon

A Samsung ma mutatja be a B2B kijelzőit az Integrated Systems Europe (ISE) nevű kiállításon, az Amszterdamban megrendezett B2B kijelzőket bemutató legnagyobb nemzetközi rendezvényen.

2014. február 5. 09:34

Bécs az év infokommunikációs szakvásárára készül

Január 27-29. között, immár sorrendben ötödik alkalommal rendezik meg Bécsben Ausztria legnagyobb és legfontosabb b2b infokommunikációs szakvásárát. A Wien Messe területén sorra kerülő IT’n’T nemzetközi rendezvény fő fókuszterülete az informatika és a távközlés.

2009. január 9. 14:26

Egyedülálló B2B portál: BusinessOnline.hu

Az Adverticum Zrt. kiadásában most indult Business Online portál az üzleti életnek szóló informatikai megoldásokat ismerteti, és elemzi táblázatos formában is. A www.businessonline.hu, amely szerves folytatása a tíz éven keresztül papíron megjelent Business Online üzleti kommunikációs havi magazinnak, Magyarország első B2B portálja informatikai- és gazdasági döntéshozók számára.

2007. november 22. 07:42

B2B megoldással bővült a Sun SOA termékkínálata

A Sun Microsystems mai sajtótájékoztatóján három bejelentés történt: még ebben a hónapban megjelenik a Java Enterprise System V.5 és annak részeként a B2B Suite 2.0 szoftver; a Sin Kft. konszolidálhatja az OTP Bank szerbiai leányvállalatának tárolási rendszerét; márciustól magyar vezetővel az élén, a Sun budapesti irodája fogja össze, irányítja a cég regionális kezdeményezéseit.

Kulcsszavak: B2B Sun-hu
2007. március 7. 18:13

Minden tizedik ember az interneten vásárol

Több mint 627 millió ember vásárolt már interneten a világon, leggyakrabban könyvek, dvd-k és repülőjegyek kelnek el a neten - állapítja meg az ACNielsen, piackutató és információs vállalat globális kutatása az online kereskedelemről.

Kulcsszavak: B2B e-commerce
2005. október 25. 08:56

Ausztriában rohamléptekkel terjed az internetes vásárlás

Ausztriában ma már a 14 évesnél idősebbek 34 százaléka használja ki az internet nyújtotta vásárlási lehetőséget - derült ki a Profil című osztrák hetilap hétfői számából.

Kulcsszavak: B2B e-commerce
2005. szeptember 20. 12:14

18 milliárd forint körül alakul az internetes kiskereskedelmi forgalom

A GKI Gazdaságkutató Rt. és a T-Mobile Magyarország Rt. - a Sun Microsystems Kft. -vel együttműködve - negyedévente felméri a vállalatok és a lakosság internethasználati szokásait, a hazai elektronikus gazdaság fejlődését. A felmérés az online áruházakra vonatkozó eredményeket tartalmazza.

Kulcsszavak: trend B2B e-commerce
2005. szeptember 5. 18:06

E-kereskedelem: három éve a legnagyobb arányú növekedés

Az internetes kiskereskedelmi eladások 7,2 százalékkal nőttek az Egyesült Államokban az idei második negyedben az előző negyedhez képest - ez három éve a legnagyobb arányú növekedés.

Kulcsszavak: B2B e-commerce
2005. augusztus 22. 10:05

Többet költ az online-vásárló

A Consumer Electronics Association (CEA) egyik tanulmánya azt bizonyítja, hogy azok az amerikaiak, akik az elektronikai készülékeket az interneten vásárolják, azok éves szinten 67 %-al többet költenek, mint azok, akik soha nem veszik igénybe az online üzletek szolgáltatásait.

Kulcsszavak: B2B e-commerce
2005. július 12. 20:04

Szövetség alakult az elektronikus kereskedelem támogatására

Az elektronikus kereskedelem magyarországi elterjesztésének támogatására szakmai szövetség alakult. A "Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért" egyesületbe azokat várják akik a szakterület gyakorlati művelőjeként, kutatójaként, oktatóként vagy a jogszabályok előkészítőjeként tenni kívánnak a hatékony kereskedelmi formáért.

Kulcsszavak: B2B e-commerce
2005. április 25. 09:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

Meghosszabbított nevezési határidővel 2020. november 5. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

EasyBID néven új funkcióval gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A szolgáltatás révén mostantól Header Bidding technológiával is értékesíthetővé válnak a hirdetési felületek, ezáltal pedig növelhetők a tartalomszolgáltatói bevételek.

2020. október 8. 15:45
online sportfogadás