B2B International kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: B2B International

A tudatosság hiánya okozza az egyik legnagyobb veszélyt a vállalkozások számára

Az informatikai biztonsági tudatosság hiánya okozza az egyik legnagyobb fejtörést a vállalkozásoknak világszerte – derül ki a Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös kutatásán. 

2018. január 29. 19:08

Nőnek a helyreállítási költségek az informatikai piacon

Évről évre többet költenek a vállalkozások a kiberbiztonságra (tavaly 56%, míg idén már 63%), ennek ellenére mégis nőttek a gyakori kiberincidens költsége – derül ki a Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös tanulmányából. 

2017. szeptember 26. 11:48

Az emberi tényező szerepe a vállalati támadások során

Világszerte az alkalmazottak 40%-a eltussolja a vállalati számítógépes incidenseket azért, hogy elkerüljön egy esetleges büntetést – derül ki a Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös online kutatásából. Az alkalmazottak felelősek az informatikai balesetek 46%-áért évente, ezzel óriási sebezhetőséget okozva az adott cégnek minden szinten.

2017. július 13. 15:44

A pénzügyi vállalkozások akár 300 milliós veszteséggel is szembesülhetnek egy kibertámadás során

A pénzügyi szektort érintő kibertámadásokhoz kapcsolódó költségek folyamatosan növekednek, ahogy egyre kifinomultabb fenyegetésekkel kell szembesülniük a szervezeteknek. A Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös új kutatásának célja feltárni a pénzügyi cégeket érintő támadások mértékét és hatását. A kutatás szerint egy vállalat átlagosan 300 millió forint (926.000$) veszteséggel számolhat.

2017. március 31. 13:35

A pénzügyi szervezetek 38%-a nem képes megkülönböztetni egy kibertámadást egy hétköznapi ügyfél aktivitástól

A Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös felmérése kiderítette, hogy a bankok és a különböző pénzügyi szervezetek nehezen tudják kezelni az online pénzügyi csalásokat a modern és komplex technológiai hálózatok világában. A felmérésben részt vevő szervezetek több mint egyharmada (38%) elismeri, hogy egyre nehezebb megállapítani, hogy egy tranzakció hamis vagy valódi.

2017. január 6. 10:46

Készülékeinket vírusok fertőzik, de nem tudjuk hogyan

A Kaspersky Lab és a B2B International piackutató cég közös kutatása feltárta, hogy a felhasználókra leselkedő leggyakoribb online veszély a vírus: a megkérdezettek majdnem fele (42%) már találkozott vírusokkal, vagy azok célpontja volt, és 22% esett áldozatul. 

2016. november 18. 10:04

Idősebbek és bölcsebbek?

A Kaspersky Lab és a B2B International piackutató cég legújabb kutatása az 55 év felettiek online biztonságával foglalkozik. A kutatás eredményei az ” Idősebbek és bölcsebbek avagy mivel szembesülnek az 55 éven felüliek online?” című jelentésben szerepeltek, melyből kiderült, hogy a korcsoport a legtöbb esetben nem viselkedik biztonságosan és gyakran válnak csalás áldozataivá.

2016. október 3. 10:58

A nőknek fontosabbak az eszközeiken tárolt képek

A Kaspersky Lab és a B2B International által elvégzett felmérés szerint a nők több mint fele (53%) értékeli többre a telefonokon tárolt fotókat és videókat, mint bármi mást, beleértve magát az eszközt is (56%), szemben a férfiak 39 százalékával. Azonban annak ellenére, hogy a nők több mint egynegyede aggódik az ilyen képek online biztonságáért, sokan még a legalapvetőbb biztonsági intézkedéseket sem alkalmazzák.

2016. március 8. 15:15

Kaspersky: a pénzügyi szolgáltatók harmada nem használ biztonságos kapcsolatot az online tranzakcióknál

A pénzügyi szolgáltatók harmada nem használ biztonságos kapcsolatot az online tranzakcióknál, annak ellenére, hogy a szervezetek fele az online pénzügyi csalások számának folyamatos emelkedését tapasztalja - derül ki a Kaspersky Lab orosz kiberbiztonsági vállalat és a B2B International legfrissebb kutatásából.

2016. január 8. 09:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com