Black Friday kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Black Friday

Online játékvásárlási Black Friday rekordok, érdekes trendek

A JátékNet.hu webáruháznál az év legforgalmasabb időszaka a tél: a Black Friday napjai, az adventi hétvégék és az Ország Játéka verseny. Magyarország legnagyobb gyermekjáték webáruházának vasárnap zárult Black Weekend akciója során, csütörtök és vasárnap között közel 25 000 rendelés érkezett és 95 000 darab játékot adtak el. Ezalatt összesen 82,9 millió forint kedvezményhez jutottak a vásárlók, az összes rendelés eredeti és akciós ára közötti különbséget tekintve. Ennek a négy napnak a forgalma 30 százalékkal magasabb lett, mint az első negyedéves teljes forgalom volt, illetve több, mint 16 százalékos forgalomnövekedést értek el az előző év azonos időszakához képest. A JátékNet.hu szerint a Black Friday hétvégi forgalmának a háromszorosa várható decemberben.

2019. december 4. 15:02

Black Friday és Cyber Monday – tényleg akkora a kedvezmény, amennyit a vásárlók gondolnak?

Ismét itt a Black Friday, a Karácsony előtti vásárlási láz egyik legnagyobb bevételt hozó időszaka. Magyarországon már november eleje óta tartanak a leárazások, mert számos áruház - ki nem várva a Fekete Péntek november 29-i hivatalos dátumát - már hetekkel ezelőtt megkezdte a karácsonyi szezon kezdetét jelző kedvezményes értékesítéseket. 

2019. november 29. 18:26

A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t

2019-ben a magyar webáruházak nem várták meg a Black Friday hivatalos, november 29-i dátumát, és a vásárlók sem vártak a kifejezetten ehhez az eseményhez kapcsolódó akciókra, korábban elkezdték a beszerzéseket. Az e-kereskedelem csúcsszezonja a korábbi évekhez képest korábban, már november elején elkezdődött, az egész hónapra vetítve 75-80 milliárd forintos online forgalom várható – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozat idei negyedik jelentéséből.

2019. november 28. 18:33

Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek

A Black Friday mára az egész világon valódi jelenséggé nőtte ki magát, a Google adatai szerint az elmúlt 5 évben az internethasználók körében több, mint duplájára nőtt az érdeklődés az esemény iránt. A világon szinte minden évben, minden országban újabb és újabb eladási rekordok dőlnek meg, a vásárlók ebben a néhány napban akár tízszer annyit költenek az online áruházakban, mint egy átlagos hétköznapon. Egyes becslések szerint az éves forgalom körülbelül 20%-át realizálják ebben a hónapban a kereskedők, miközben a 18–40 év közötti fogyasztók egyharmada körében a leárazások időszakában történő vásárlás már-már hagyománynak tekinthető.

2019. november 25. 11:17

A Black Friday a magyar vásárlók szemével

Magyarország mely részén a legnépszerűbb a Black Friday? Másként készülnek, vásárolnak-e a nők és a férfiak? Vajon mennyit szán az akciózásra egy átlagos magyar vásárló? És melyek a legnépszerűbb termékek? A Picodi.com elemzői ezekre a kérdésekre keresték ezúttal a választ.

2019. november 22. 14:20

Okostelefonok, táblagépek és hasznos kiegészítők a Telenor Black Friday akciójában

November 14-20. között tart a Telenornál a Black Week. Az akció keretében az előfizetők prémium és belépő szintű készülékek, valamint népszerű kiegészítők közül egyaránt választhatnak jelentős kedvezménnyel, bizonyos termékek pedig már 0 forinttól elvihetők.

Kulcsszavak: Black Friday Telenor
2019. november 13. 16:17

Árukereső.hu – GKI: idén közel 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra

Alig másfél hónap van hátra karácsonyig, közeledik a kereskedelemben már megszokott ünnepi roham, amit – immár hagyományosan – hazánkban is a november második felében esedékes Black Friday akciók nyitnak majd meg. Az Árukereső.hu és a GKI Digital éves rendszerességű közös kutatása, a hazai internetező felnőtt lakosság körében idén is arra keresi a választ, hogy milyen ajándékokkal tervezzük meglepni szeretteinket, barátainkat, ismerőseinket. 

2019. november 7. 18:36

Harminc napig tartó Black Friday akciót hirdet a Vodafone

Red Novembert tart a Vodafone Magyarország Black Friday helyett. A szolgáltató idén harminc napon át biztosít jelentős kedvezményt öt legnépszerűbb készüléke árából, hogy új és már meglévő ügyfelei nyugodtan, átgondoltan dönthessenek.

2019. október 31. 18:55

Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte

A fekete péntek (Black Friday) az év legnagyobb vásárlási eseményének számít, amely lehetővé teszi a kedvezményes áron kínált karácsonyi ajándékok beszerzését világszerte. Megannyi online és offline bolt kínálja termékeit a lehető legjobb árakon és ilyenkor nincs is más dolgunk, mint kiválasztani a szeretteink számára legmegfelelőbbeket a lehető legjobb árakon – írja a Black.Friday.hu 

2019. október 8. 10:11

További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon

A 2018-as év végi, ünnepi időszak kereskedelmi szempontból sikeresnek bizonyult: csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és offline együtt) az eNET 2018 decemberében és 2019 januárjában végzett felmérései szerint. 

2019. január 24. 15:26

Ilyen volt az idei eMAG Black Friday

Az immár ötödik alkalommal megrendezett Black Friday-en, az év legjobban várt értékesítési eseményén az eMAG 6,8 milliárd forint értékben könyvelhetett el megrendeléseket Magyarországon, ami majdnem 19 százalékkal ugorja meg a tavalyi év Black Friday forgalmát. Az oldal 2,7 millió látogatót regisztrált, ami 40 százalékkal haladja meg az előző év adatait, a látogatók összesen 253.859 terméket rendeltek az oldalról, 27 százalékban a Marketplace-ről. 

2018. november 27. 12:32

Sokba kerülhetnek a megtévesztő Black Friday reklámok

A Black Friday magyarországi népszerűségének növekedésével együtt jár az is, hogy egyre több panasz érkezik az akciókkal kapcsolatban. A fogyasztóvédelmi hatóságok is fokozottan figyelnek erre az időszakra, ezért a kereskedőknek érdemes szakértőkkel előre egyeztetniük az akcióik tartalmát, mivel ha hibáznak, akár több millió forintos bírságot is kaphatnak.

2018. november 23. 13:45

Black Friday – a GVH bírságolási ünnepnapja?

Hazánkban is egyre népszerűbbé válik az Amerikában a kereskedők ünnepeként is aposztrofált, a karácsonyi szezont indító kiskereskedelmi akciósorozat, a fekete péntek, vagy eredeti nevén Black Friday. Ebben a kiemelt akciózási időszakban azonban nemcsak a fogyasztóknak, de a kereskedőknek is érdemes résen lenni, mert a GVH sem nézi tétlenül az ígérgetési versenyt..

2018. november 21. 13:55

Új Black Friday csalási módszerek

Évről évre egyre nagyobb siker az online kereskedelemben is hatalmas forgalmat generáló Black Friday, azaz Fekete Péntek - ezt pedig nemcsak a kereskedők, hanem az internetes csalók is igyekeznek kihasználni. 

2018. november 21. 12:24

Online és az üzletekben is elérhető kedvezményekkel indult a Black Week a Telenornál

A Telenor kutatásai szerint az egyre növekvő számú online vásárlások mögött jól körülhatárolható vásárlói szokások azonosíthatók be. 

2018. november 19. 09:11

Black Friday 2018 Magyarországon – miről árulkodnak a számok?

Az idei év legnagyobb vásárlási akcióját – a Black Fridayt – megelőzően, a Picodi.com elemzői kérdőíves kutatást végeztek a magyarok között. A felmérés eredménye előrevetíti, nagyjából mire számíthatunk az idei Black Friday akció idején. 

2018. november 17. 12:32

Black Friday Maraton az egyik legnagyobb hazai webáruházban

A Mall.hu a lehető legegyszerűbben kínál stresszmentes vásárlást a Black Friday alkalmából: már november elejétől elindította a vásárlási akciókat. A Black Friday Maratonon minden 6. órában új akciót hirdetnek meg, így a lehető legszélesebb termékkörből válogathatnak a vásárlók. A megnövekedett forgalomra ráadásul megerősített logisztikai hálózattal készülnek, ami garantálja a rendelések biztonságos átvételét.

2018. november 17. 11:39

Euronics-GKI Digital: elhúzódik az idei Black Friday

Az Amerikában hagyományosan egy napos Black Friday Magyarországon egyre inkább átalakul a magyar kereskedők és fogyasztók igényeinek, elvárásainak megfelelően. Az idei – immár ötödik – Black Friday mostanra az online és hagyományos kereskedelem minden fontosabb szereplőjét valamilyen formában megmozgató, a vásárlók számára valódi „kincsvadászattal” felérő eseménnyé nőtte ki magát, ahol felértékelődik a többcsatornás értékesítés szerepe is. 

2018. november 15. 15:02

Minden idők legnagyobb eMAG Black Friday akciója jön

A karácsonyi vásárlási szezont nyitó, hatalmas kedvezményekkel gyorsan a figyelem középpontjába kerülő eseményt hazánkban 2014 óta rendezi meg a legnagyobb látogatottsággal rendelkező hazai webáruház, már első alkalommal egymillió látogató érkezett az oldalra, míg tavaly 2,2 millióan voltak kíváncsiak az év legnagyobb akcióira. Az első évben 1,8 milliárd forintos forgalmat realizált a vállalat Fekete Pénteken, tavaly már 5,6 milliárdot. Idén 6,4 milliárd forintot vár az eMAG egyetlen nap alatt. Ez jól mutatja mind az online vásárlás térnyerését, mind a Black Friday népszerűségének növekedését.

2018. november 14. 16:50

Black Friday Magyarországon

A Black Friday Globál oldalon nem csak a magyarországi híreket, de a világ minden tájáról találhatunk információkat a Fekete Péntekről. Górcső alá vették ezt a napot, hogy ne maradjunk le semmiről. Sőt, náluk megtalálhatjuk a legnagyobb árengedményeket, amelyeket a Picodi nyújt - a legjobb és a legnagyobb kedvezményeket gyűjtő portál a világon!

Alább a Black Friday Globál felmérését olvashatják.

2018. október 15. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

Meghosszabbított nevezési határidővel 2020. november 5. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

EasyBID néven új funkcióval gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A szolgáltatás révén mostantól Header Bidding technológiával is értékesíthetővé válnak a hirdetési felületek, ezáltal pedig növelhetők a tartalomszolgáltatói bevételek.

2020. október 8. 15:45
online sportfogadás