Business Lease Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Business Lease Hungary

Blue Fleet Audit és stabilitás a Business Lease-nél

5%-os növekedést ért el 2018 első negyedévében a járműlízinggel, flottamenedzsmenttel és mobilitási szolgáltatásokkal foglalkozó Business Lease Hungary Kft. autóflottájának mérete a három hónappal ezelőtti eredményhez képest. 

2018. április 18. 14:25

20% feletti autóflotta növekedés és magas ügyfélelégedettség a Business Lease-nél

Több mint 20%-os növekedést ért el 2017-ben a járműlízinggel, flottamenedzsmenttel és mobilitási szolgáltatásokkal foglalkozó Business Lease Hungary Kft. autóflottájának mérete az előző évhez képest. A 2017-es évet továbbá 9,3-es ügyfélelégedettségi mutatóval zárta a vállalat, mely 12 éve biztosít a magyar ügyfelei számára folyamatosan megújuló termékeket, és cégreszabott igényeknek megfelelő szolgáltatáscsomagokat egyre nagyobb sikerrel.

2018. január 19. 08:13

Újdonság a magyar flottapiacon

Idén is kellemes meglepetésekkel szolgál ügyfeleinek a tavalyi évet kiváló ügyfél elégedettségi mutatókkal záró járműlízinggel, flottamenedzsmenttel és mobilitási szolgáltatásokkal foglalkozó Business Lease Hungary Kft. A vállalat portfóliójában mostantól elérhető egy teljeskörű szolgáltatáscsomag céges tehergépjárművek számára.

2017. szeptember 13. 08:32

35%-os autóflotta növekedést tudhat magáénak a Business Lease

Közel 35%-os növekedést ért el 2016-ban a járműlízinggel, flottamenedzsmenttel és mobilitási szolgáltatásokkal foglalkozó Business Lease Hungary Kft. által kezelt autóflotta mérete az előző évhez képest.

2017. január 12. 11:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com