Drukka kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Drukka

Egy nemzetközi konzorcium részeként a magyar Drukka élenjáró technológiát fejleszt

A legfejlettebb okostelefonoknak köszönhetően ma már bárki készíthet és feltölthet a közösségi oldalára 360 fokos (panoráma) videókat. A technológia karöltve a 3D-vel azonban hamarosan az esti tévéhíradóban és kedvenc televíziós show-műsorainkban is megjelenhet. A közel másfél milliárd forint összértékű Hyper360 projekt keretében ugyanis egy nyolctagú nemzetközi konzorcium részeként a magyar Drukka által fejlesztett videós technológia forradalmasíthatja az európai televíziózást.

2017. november 8. 15:03

Lehullott a lepel a Studio 1 sikeres magánbefektetőiről

Nyilvános a Studio 1 Preseed Befektetési Zrt. mögött álló hazai magánbefektetők névsora. A startup-stúdió Oszkó Péter, a Power Angels angyalbefektető képviseletében, Véh Balázs, magánbefektető, Freész József vállalkozó, valamint a Drukka és más befektetők összesen csaknem 80 millió forintos befektetésével indult útjára. 

2017. május 30. 12:33

Állami források nélkül a startupok 90 százaléka elbukna

Tízből kilenc startup elbukik, amennyiben nem megfelelő konstrukcióval indítja vállalkozását. Az egyik legégetőbb kérdés az induláskor a forráshoz jutás. 

2017. január 21. 13:27

Hamis jegy kizárva!

Több ezer regisztrált felhasználó, közel kétezer meghirdetett jegy – ez a mérlege az áprilisban indult startupnak, amely a feleslegessé vált jegyeknek kínál online értékesítési felületet. 

2016. november 7. 11:20

Multi minőség startup áron: ENGINY néven új, startupokkal foglalkozó divíziót indít a FLOW PR

Startupoknak, valamint kis- és középvállalkozásoknak nyújt integrált szolgáltatást a FLOW PR új divíziója. Az ENGINY az induláskor, az ügyfélszerzésben és a befektetők elérésében segíti az ügyfeleit, akik a rendelkezésükre álló órakeretet tetszés szerinti ütemezésben hívhatják le. A divízió elsőként a Drukka Startup Studioval kötött stratégiai együttműködést, így több nemzetközi terjeszkedés előtt álló startup – köztük a Tickething és az EZ Expressz – kommunikációjáért felel a jövőben. 

Kulcsszavak: Drukka startup ENGINY FLOW PR
2016. november 5. 10:35

Neatly: közel 50 millió forintos befektetést kapott az online ruhatisztítás-közvetítő startup

Hiánypótló szolgáltatást indított tavaly ősszel a Neatly nevű magyar startup. A cég online megrendelésre közvetít lakossági ügyfelek számára professzionális ruhatisztítást és vasalást, egyelőre Budapesten. Illetve az Airbnb-n szállást kiadóknak kínál komplett lakástextil bérbeadást.

2016. június 16. 07:58

Tickething: közel 50 milliós befektetést kapott egy frissen indult magyar startup

Idén március végén indult a Tickething nevű, e-belépőjegyek adás-vételére szakosodott magyar startup, mely a feleslegessé vált koncert-, fesztivál és egyéb esemény belépőjegyek adás-vételére kínál online piacteret. 

2016. június 7. 10:47

Közel 50 milliós befektetést kapott a Helpy

A Drukka startup stúdió mintegy féléve indította útjára az online takarítás közvetítés területén hazánkban és Kelet-Közép-Európában is hiánypótló Helpy-t. A dinamikusan fejlődő startup már havi szinten több száz ügyféltől kap megrendelést.

2016. március 18. 13:38

Gyökeresen új üzleti modell adhat lökést a hazai startup világnak

Az itthon elsősorban a Drukka által képviselt koncepció lényege, hogy egy startupok felépítésére szakosodott, profi stúdió párhuzamosan több ötletet, induló vállalkozást alapít és próbál meg piaci sikerre vinni, ezzel csökkentve a kockázatokat.

Kulcsszavak: Drukka startup
2015. szeptember 17. 16:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink


A SmugMug felvásárolja a Flickr-t

Bár nem nyilatkoztak arról, hogy mi volt az ár, tegnap bejelentették, hogy egyesül két fotómegosztó szolgáltató: a SmugMug megvásárolja a Flickr-t a Verizon digitális média leányvállalatától. 
 

2018. április 21. 16:26

Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál

A Vodafone Magyarország megújult Red csomagjai az országban elsőként tesznek lehetővé korlátlan nemzetközi hívást EU-s számokra belföldről, így biztosítva mintegy 500 millió európai ember korlátlan elérését. A Vodafone célja, hogy a magyar piacon úttörő ajánlattal hozzájáruljon a távolságok leküzdéséhez és a személyes kapcsolatok erősítéséhez Európában. 

2018. április 11. 15:03
cloudappsportal.com