EasyBID kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: EasyBID

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.

2020. december 18. 08:54

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

Új szolgáltatással gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer, amely az automatizált reklámok világában jelent nagy áttörést azok számára, akik direkt értékesített hirdetéseiket szeretnék megversenyeztetni programmatic típusú kampányokkal egy felületen, átlátható módon, ezáltal pedig jelentős bevételnövekedésre szert tenni. A Header Bidding technológián alapuló, EasyBID nevet viselő megoldást egy webinárium keretében mutatták be a nagyközönségnek.

2020. november 2. 10:45

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

EasyBID néven új funkcióval gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A szolgáltatás révén mostantól Header Bidding technológiával is értékesíthetővé válnak a hirdetési felületek, ezáltal pedig növelhetők a tartalomszolgáltatói bevételek.

2020. október 8. 15:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új HR vezérigazgató-helyettes a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs cégnél.

2022. augusztus 11. 11:21

Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket

Tudatosabb háztartásigép-használatot hozhat lakossági szinten az energiavészhelyzet. Az augusztustól érvényes szabályozás szerint az is könnyen kicsúszhat majd az átlagos havi fogyasztásból, aki nem él fényűző életet. Simon Anikó, a Gorenje Magyarország Kft. marketingvezetője szerint a jövőben kulcsfontosságú lehet, hogy milyen állapotban vannak a háztartási gépeink, hiszen egy 15 éves vagy annál idősebb készülék akár meg is háromszorozhatja a fogyasztást. Aki új termékre ruházna be, annak érdemes lesz tisztában lennie a gépeket kategorizáló energiacímkék jelentésével – a szakértő szerint azonban a magyaroknak ez még mindig nehézséget okoz.

2022. július 31. 12:17