Ecommerce Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Ecommerce Hungary

Átalakul az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary első Reformtaggyűlésén a tagság egyhangúlag elfogadta az új Alapszabályt, ezáltal megnyílt az út a Szövetség átalakulása és a hatékony érdekképviselet előtt. Három kereskedelmi tagozat alakul méret szerint. A megváltozott struktúrában az elnök döntési súlya csökken, míg a tagozatok saját vezetőt választhatnak.

Koronavírus járvánnyal kapcsolatos intézkedések az online értékesítésben
Az Ecommerce Hungary, mint szakmai szövetség lehetőségeihez képest igyekszik segíteni az online kereskedelemben érdekelt cégeknek, valamint hiteles tájékoztatást nyújtani a járvány terjedésének megelőzésével kapcsolatos teendőkről, intézkedésekről. Ezen kívül több más a kereskedelemben érdekelt szervezettel együtt, az MKIK-val együttműködve a kiskereskedelem zavartalan működését segítő munkacsoport tagja, mely társaság közvetlen javaslatokat tesz a kormányzati döntéshozók felé.

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést: míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, 2018-ban már elérte a 669 milliárd forintot. Az eNET minden évben tavasszal, a május 31-ei mérlegzárásokhoz közeledve készíti el a hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó elemzését, amelyet idén is hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikált.

Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019
Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján.

Tisztújítás az e-kereskedelmi szövetségnél
Rekordszámú jelelölt közül választotta meg az Ecommerce Hungary (korábbi nevén: SZEK.org - teljes nevén: Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület) a következő három évre tisztségviselőit. A szövetség új elnöke Nagy Sándor, a GRoby ügyvezetője lett.

Black Friday: 2017-ben már ötödször Magyarországon
Immár 5. éve hódít a Black Friday hazánkban is, elsősorban az e-kereskedelemben. Az Ecommerce Hungary várakozásai szerint ezen a napon legalább 1. 000.000 darab kedvezményes árú termékkel várják a kereskedők a már a karácsonyra készülő vásárlókat. A hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőit tömörítő egyesület a körültekintő tájékozódás fontosságára is felhívja a figyelmet.

Az Ecommerce Hungary kiáll a magyar e-kereskedőkért
Az Ecommerce Hungary elítél minden e-kereskedelmi visszaélést és kiemelt fontosságúnak tartja a vásárlók biztonságát.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata
A hazai szolgáltatók közül elsőként, Budapest lakott területének nagy részén elérhetővé vált a kültéri 5G hálózat a Vodafone ügyfelei számára: Budapesten és környékén több mint 200 bázisállomáson kapcsolták fel az 5G-t. A Vodafone emellett bejelentette, hogy a tervek szerint az első negyedév végéig országosan közel 300 bázisállomáson fogják felkapcsolni az 5G-t, ezzel további nagyvárosokban és kisebb településeken is elérhetővé téve az újgenerációs mobilhálózatot.
Idén 20 éves az Adverticum
Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.