Etarget kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Etarget

Tovább terjeszkedik az Etarget

Közép-Európa egyik legnagyobb célzott online reklámértékesítője az Etarget Szerbiára és Bulgáriára is kiterjesztette tevékenységét, és célzott reklámrendszerének működtetését. Miután 2007 áprilisában belépett a romániai piacra, most tovább terjeszkedik a Balkánon.

2007. október 23. 13:41

A sikeres keresőmarketing 10 szabálya

A módszer kétségtelen nagy előnye más médiumokkal szemben, hogy a rendszernek köszönhetően a hirdetés azoknak jelenik meg, akik a „kulcsszavakat” keresik, így célirányosan a legjobb helyre jut el.

Kulcsszavak: Etarget marketing reklám
2007. szeptember 28. 09:06

Szöveges hirdetés vállalati logóval

Az Etarget szöveges hirdetései mellé július közepétől már vállalati logó is elhelyezhető. A szöveges hirdetési rendszer üzemeltetője új szolgáltatást vezetett be a magyar piacon, amely lehetővé teszi a célzott reklám és a márkaépítés összekapcsolását.

Kulcsszavak: Etarget marketing reklám
2007. július 24. 13:21

Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca

Magyarországon mintegy 410-490 millió forintot költöttek a megrendelők internetes keresőoldalak szolgáltatásaira 2006-ban, az összeg, várhatóan az internet felhasználók számának növekedésével 2007-ben tovább emelkedik.

Kulcsszavak: trend Etarget marketing
2007. június 19. 09:09

Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett

A tanácsadással és kis- és középvállalkozások internetes marketingjével foglalkozó Onlinemarketing.hu Kft. a szükséges feltételek teljesítésével elnyerte az Etarget PARTNER bizonyítványt.

2007. június 16. 08:43

Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac

Az internetes hirdetésekkel foglalkozó Etarget szerint a webes reklámpiac 28 százalékkal nő az idén világszerte - közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.

Kulcsszavak: reklám +céginfo Etarget
2007. május 4. 09:09

Nagyobb vállalatok is felfedezték a célirányos internet-marketinget

A kis– és középvállalkozások megszokott kommunikációs eszköze lett az internetes célirányos reklám. Az USA-ban olyan nagyvállalatok mint a DaimlerChrysler az online marketing költségvetésének 20–30 százalékát fektetik be a célirányos internetes reklámba.

Kulcsszavak: marketing Etarget
2006. június 12. 10:50

A keresőmarketing térhódítása

A világháló térhódítása és az online hirdetések az évek során fokozatosan háttérbe szorították a nyomtatott sajtóban megjelent reklámok jelentőségét. Előtérbe kerültek a célzott online megjelenések, melyeket minden weboldalon megtalálhatunk, illetve legtöbbször ők találnak ránk, akár akarjuk, akár nem.

2006. március 22. 11:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

Az ABB megkezdte új robotikai gyártó- és kutatólétesítményének építését Kínában, a világ legnagyobb robotikai piacán. A 150 millió amerikai dollár (1,1 milliárd RMB) összköltségű beruházás keretében épülő gyáregységet várhatóan 2021-ben nyitják meg. 

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

Miután a PSD2 bevezetésére kitűzött szeptember 14-i határidő tarthatatlanná vált, az MNB tegnap közleményt adott ki, amelyben megnyugtatja az érintetteket, hogy - az Európai Uniós szinten hozott döntéssel összhangban - az MNB többlet időt biztosít a magyar pénzügyi szektor számára, hogy megfeleljen az erős ügyfél-hitelesítésről szóló jogszabályoknak, a fizetési kártyával végzett online fizetési műveletek esetében.

 

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás