Euronet kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Euronet

Magyar innováció: okoskesztyű jeltolmácsnak
Siketek és hallók közti gördülékeny kommunikációhoz hamarosan elegendő lehet egy kesztyű és egy okostelefonos alkalmazás. A MTA SZTAKI kutatói és az Euronet által fejlesztett Tolmácskesztyű prototípusát - számos más innováció mellett - az Okostelefon Akadémián bárki kipróbálhatta - írja a hirado.hu.

Kilép a nemzetközi piacra a Noreg kártyamenedzsment megoldása
A Noreg MARGARÉTA kártyamenedzsment rendszerét vezeti be a világ 39 országában közel 4000 embert foglalkoztató Euronet. A Noreg február végéig integrálja megoldását az elektronikus fizetéssel foglalkozó vállalat meglévő rendszereihez.
Korszerűsíti informatikai hálózatát az Euronet
Az Euronet a Cisco IDS / MARS hálózatbiztonsági megoldásával korszerűsíti informatikai hálózatát, a legújabb nemzetközi biztonsági követelmények teljesítése érdekében.
Új IP alapú infrastruktúra az Euronet ATM hálózatának
A közép-európai és orosz telekommunikációs és internetszolgáltató vállalat a Consolidated Communications Corporation (“3C Plc.”) bejelentette, hogy sikeresen cserélte az Euronet mintegy 300 magyarországi pénzfelvevő automatáját kiszolgáló hálózat központi hardver infrastruktúráját.
Genesys IPMX megoldás kontakt centerekhez az Euronettől
Magyarországon is elérhető már a Genesys cég új, IPMX (IP Media eXchange) softswitch megoldása, amely tisztán szoftver alapon VoIP alapú alközpontot biztosít a Genesys Express kontakt centerekhez.
Euronet szakemberek egy orosz mobilcég óriásprojektjében
A Genesys Professional Services az Euronet szakembereit is beválogatta egy nagy volumenű projekt megvalósításába, aminek eredményeként a Mobile TeleSystems-nél, Oroszország legnagyobb mobilszolgáltatójánál kezdi meg a Contact Center bevezetést.
Integrált ügyfél-kiszolgálási megoldás az Euronettől
Középvállalatok ügyfélkiszolgálását támogatja az Euronet Rt. kétkomponensű, a Microsoft CRM-re és Genesys Express kontaktcenterre épülő integrált megoldásával - jelentették be a társaság mai sajtótájékoztatóján. A hazai fejlesztésű megoldáscsomag egyben tartalmazza a fejlett CRM rendszer megvalósításának összes kellékét.

Projekt-alapú integrált vállalaltirányítás az Euronettől
Bemutatkozott a ChaRM integrált vállalatirányítási rendszer, amely projekt-alapon tekinti át a folyamatokat, és aktuális információval látja el a cégvezetőt a vállalkozás gazdasági helyzetéről.
Euronet - IBM - Genesys: Kulcsrakész Contact Center csomag
A magyar vállalatok egy csomagban, jelentős kedvezménnyel juthatnak egy komplex, a hardvert, szoftvert, rendszerintegrációt és finanszírozási lehetőséget is magában foglaló megoldáshoz.
Megújult call center a Marketlinknél
[smallimage 1 left] A Marketlink megújult call centerében egyidejűleg akár 100 operátor és 120 automatikus csatorna bonyolíthatja le a bemenő és kimenő hívásokat az Euronet által megvalósított megoldás révén.
Kontaktcenter kis- és közepes vállalatoknak
Magyar nyelvű kontaktcentert fejlesztett ki az Euronet Rt. a kis- és középvállalatok számára. Az ECC egy helyen fogadja és menedzseli a vállalat összes ügyfél-interakcióját: a telefont, e-mailt, faxot, SMS-t és az internetes megkereséseket.
Euronet Rt. eredmények, új vezetőség
Balogh Levente, az Euronet vezérigazgatója sajtóbeszélgetésen számolt be a cég tavalyi eredményeiről, valamint az új vezetőség által idén megvalósítandó stratégiáról és célokról.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvannak az idei Gyurós Tibor-díjazottak
A jubileumi, harmincadik MENTA 2023 – NEXT30! konferencián adta át IVSZ – Digitális vállalkozások szövetsége az egykori elnökéről, Gyurós Tiborról elnevezett Év menedzsere-díjat. A 2023-as díjazott Patay Szabolcs, a fejlett járműkommunikációs technológiákat fejlesztő magyarországi startup, a Commsignia ügyvezető igazgatója.
Diákokat, női vezetőket és roma fiatalokat is támogatnak a Morgan Stanley munkatársai
A tudás átadásának, a személyes fejlődés támogatásának egyik leghatékonyabb formája a mentorálás, azaz amikor rutinos szakemberek kevésbé tapasztalt embereket vesznek „szárnyaik alá”, segítve őket az élet számos területén. A világ egyik vezető pénzintézetének budapesti központjában már sok éves hagyománya van mindennek, a mentorálás kultúrája náluk a mindennapok része.