FLOW PR kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: FLOW PR

Az álhírek terjedése miatt kevésbé bíznak a közösségi médiában az újságírók

Jelentősen csökkent a közösségi oldalak hitelessége az újságírók szemében az elmúlt négy év során – derül ki a legfrissebb Trendlabor Médiaindex felmérésből. A bizalomvesztés fő oka az álhírek fokozott terjedése, amelyekkel szinte mindannyian rendszeresen találkoznak. Mindez nem vetette vissza a közösségi média használatát az újságírói munka során: közel 90%-ra nőtt azok aránya, akik rendszeresen használják ezeket a felületeket információgyűjtésre, viszont négyötödük a korábbinál nagyobb figyelmet fordít a valótlan információk kiszűrése.

2019. május 17. 10:00

Hódít az Instagram az újságírók körében

Négyszeresére nőtt az Instagramot rendszeresen használó újságírók száma 2014 óta a legfrissebb Trendlabor Médiaindex felmérés eredményei alapján, így mostanra a sajtó munkatársainak közel fele megtalálható a legnépszerűbb fotómegosztón. A Facebook-felhasználók arányának növekedése is folytatódott, mostanra gyakorlatilag szinte mindannyian naponta felkeresik az oldalt. Csökkent viszont a blogok népszerűsége, az újságírók blogolási kedve a 2010. évi szint alá, 23%-ra esett vissza, és már csak harmaduk olvas napi rendszerességgel ilyen típusú tartalmakat.

2019. február 14. 08:43

Multi minőség startup áron: ENGINY néven új, startupokkal foglalkozó divíziót indít a FLOW PR

Startupoknak, valamint kis- és középvállalkozásoknak nyújt integrált szolgáltatást a FLOW PR új divíziója. Az ENGINY az induláskor, az ügyfélszerzésben és a befektetők elérésében segíti az ügyfeleit, akik a rendelkezésükre álló órakeretet tetszés szerinti ütemezésben hívhatják le. A divízió elsőként a Drukka Startup Studioval kötött stratégiai együttműködést, így több nemzetközi terjeszkedés előtt álló startup – köztük a Tickething és az EZ Expressz – kommunikációjáért felel a jövőben. 

Kulcsszavak: Drukka startup ENGINY FLOW PR
2016. november 5. 10:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

Történetének legjobb negyedévi üzemi eredményéről számolt be pénzügyi gyorsjelentésében az LG Electronics Inc. (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2020 január-márciusi időszakában 14,73 ezer milliárd won (12,45 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, míg az első negyedévi üzemi eredmény 1,09 milliárd wont (921,47 millió dollár) tett ki. 

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás