FrontRunner for IT Help Desk software kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: FrontRunner for IT Help Desk software

Az OTRS megszerezte a „FrontRunner for IT Help Desk software” címet

Az OTRS Group bejelentette, hogy a Software Advice-tól megkapta a „FrontRunner for IT Help Desk software” címet. A FrontRunner-ek feladata, hogy segítsenek a kisvállalkozásoknak felmérni, mely szoftver termékek lennének leginkább optimálisak a számukra.

2019. február 20. 12:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32
online sportfogadás