Geomant kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Geomant

Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok

Tektonikus erejű változásokat hozott a digitalizáció a vállalatok ügyfélszolgálati működésébe, hiszen míg korábban néhány csatornán – telefonon, vagy e-mail-ben zajlott az ügyfelek és a cégek közötti kommunikáció, addig mára az eszközök száma szinte végeláthatatlan. Statisztikák szerint azonban a különböző elektronikus ügyfélszolgálati megoldásokat – például közösségi média, chatbot, SMS - használók 41 százalékának telefonon is kapcsolatba kell lépnie a vállalattal az ügyintézés során. Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere szerint a jövőt a különböző csatornák közötti átjárás, ugrálás, és nem a gépek uralma jelenti. 

2019. június 17. 08:55

Belép az amerikai piacra és felvásárolja a helyi Inova Solutions-t a magyar Geomant

A magyar tulajdonú, csúcstechnológiájú ügyfélszolgálati megoldásokat kínáló Geomant felvásárolta az amerikai Inova Solutions-t. Az akvizícióval a Geomant új szereplőként tör be az amerikai piacra, a két vállalat termékfejlesztési tevékenységének összevonásával pedig hazai és további nemzetközi piacian is értékes versenyelőnyhöz jut a cég. 

2019. április 6. 12:10

Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant

Újabb nemzetközi multi, az egészségügyi szolgáltatásokat 16 országban nyújtó Affidea bízta meg a magyar tulajdonú Geomantot csúcstechnológiájú ügyfélszolgálati megoldások megvalósításával. A Geomant az Affidea mellett már számos nemzetközi ügyfelet tudhat magáénak, tíz országban van jelen, összesen mintegy 15 ezer fős call center csapatot kiszolgálva. A nemzetközi sikerek nemcsak újabb ajtókat nyitnak meg a vállalat előtt, de a hazai piacon is értékes versenyelőnyt jelentenek.

2018. december 18. 09:43

Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget - így vevőik több mint felét veszíthetik el azok a kereskedelmi vállalatok, akik nem fektetnek kellő hangsúlyt a megfelelő ügyfélélmény biztosítására. Ebben a háttérből jókor, jó időben felbukkanó, mesterséges intelligencián alapuló megoldás  lehet segítségükre - hívta fel a figyelmet Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere az Internet Hungary konferencián.

2018. szeptember 26. 18:47

Nincs többé várakoztató zene az ügyfélszolgálatoknál?

Becslések szerint 2020-ra az ügyfelek és a vállalatok közötti interakciók 85 százaléka teljesen automatizált lesz, a rendszerek jelentős részét pedig mesterséges intelligencia alapú algoritmusok segítik majd. Ez teljesen új korszakot nyithat az ügyfélkezelésben: hamarosan MI alapú személyi asszisztensünk intézheti ügyeinket a szintén MI alapú ügyfélszolgálattal, így eljuthatunk odáig, hogy robotok szervezik az életünket – hívta fel a figyelmet Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere, a Media Hungary konferencián.

2018. május 9. 20:06

Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata

A digitális forradalom az ügyfélszolgálatok munkáját is átalakítja, hiszen egyre terjednek a chatbotok, az automatizált hívások, és a mesterséges intelligenciával működő rendszerek. 

2018. március 2. 17:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

Történetének legjobb negyedévi üzemi eredményéről számolt be pénzügyi gyorsjelentésében az LG Electronics Inc. (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2020 január-márciusi időszakában 14,73 ezer milliárd won (12,45 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, míg az első negyedévi üzemi eredmény 1,09 milliárd wont (921,47 millió dollár) tett ki. 

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás