GfK kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: GfK

Új szolgáltatás a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára

Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, – mindketten az árképzés szakértői –, hogy partnerségre lépnek annak érdekében, hogy lehetővé tegyék a jobb, adatvezérelt árképzést az e-kereskedelemben. A GfK fogyasztói árakra vonatkozó adatai és a Minderest intelligensen frissülő online árinformációi révén a döntéshozók mind a kiskereskedelemben, mind a gyártásban átfogó képet kaphatnak az aktuális piaci árakról, valamint ajánlásokat az árkorrekciók megvalósíthatóságára vonatkozóan. A szolgáltatás már elérhető. 

2023. április 12. 14:23

A hazai műszaki elektronikai piac válozása 2022-ben

A műszaki elektronikai fogyasztási cikkek globális piaca 2022-ben kihívásokkal teli időszakot élt meg. Az év utolsó negyedéve jóval elmaradt a 2021-es szinttől, és ennek következtében a teljes éves forgalom 9 százalékkal maradt el 2021-hez képest. A szektorok világszintű visszaesése eltérő mértékű volt. 

2023. február 16. 12:38

Tanulmány a hazai műszaki-elektronikai piacról

2021. egy kivételes év volt, amely számos kihívás elé állította az iparágat. Ennek ellenére a műszaki elektronikai cikkek hazai piaca közel 840 milliárd forintot produkált, amely 7,8 százalékos értékbeni növekedést jelentett. Az év nyertes termékei a viselhető eszközök, a forrólevegős sütők, a beépíthető konyhagépek és az állóporszívók voltak.

2022. február 24. 16:55

A műszaki fogyasztási cikkek piaca 2021-ben

2021 egy kivételes év volt, amely számos kihívás elé állította az iparágat. Ennek ellenére a műszaki elektronikai cikkek piaca 2021 szeptemberére erőteljes, 18,1 százalékos, 646 milliárd US dollárra emelkedő bevételnövekedést produkált, miközben az egységnyi értékesítés jóval elmaradva ettől a növekedéstől mindössze 3 százalékkal emelkedett. Az év nyertes szegmense a viselhető eszközök volt, amely 90 százalékos növekedéssel az előző év azonos időszakához képest csaknem megduplázta bevételét.

2022. január 11. 12:35

Fordulatokkal teli Black Friday hetek

Az ellátási lánc ingadozása és a chiphiány hatásai nagyban befolyásolták az idei vásárlási láz alakulását. Mit jelent ez a kiskereskedők és gyártók számára? Nem mást, mint hogy 2021-ben a november végi hetekben rejlő értékesítési potenciál erősen korlátozott volt a termékek elérhetősége és a magasabb árszintek miatt. 

2021. december 13. 20:24

2021 első hat hónapjában a műszaki fogyasztási cikkek piaca új csúcsokat döntött

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért kiemelkedő értékesítésekkel való összehasonlítás miatt 2021 második félévére a GfK a növekedés mérséklődését várja. A teljes 2021-es évre vonatkozóan a GfK 1,4 billió dolláros forgalomra számít a teljes TCG-piacra vonatkozóan, beleértve Észak-Amerikát is, ami éves szinten +12 százalékos növekedést jelent. Ez új csúcsot jelent a globális eladások értékében. A növekedés fő hajtóereje továbbra is az otthonról végzett munka, oktatás, szórakozás és az otthoni főzés folyamatosságát szolgáló technológiai megoldásoknak köszönhető.

2021. szeptember 21. 15:59

Új lehetőségek az e-kereskedelem számára

A PayPal és a GfK legfrissebb kutatása szerint a magyar e-vásárlók 75%-a vásárol külföldi webáruházakban és leggyakrabban Kínából (48%), az Egyesült Királyságból (27%), Németországból (18%), vagy az Egyesült Államokból (17%) rendelünk termékeket.

2016. augusztus 23. 12:27

A statisztikák szerint a magyarok valódi e-utazókká válnak

A PayPal és a GfK legfrissebb kutatása szerint idén nyáron a közép- és kelet-európai országokban a legtöbben júliusban, vagy augusztusban terveznek szabadságra menni.

2016. július 19. 09:34

Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon

Erőteljesen emelkedik az online bevásárlások aránya Magyarországon: 2014-ben már csaknem a háztartások negyede vásárolt legalább egy alkalommal napi fogyasztási cikket interneten.

2015. május 12. 14:16

GfK: a lakosság több mint fele internetezik mobilon

Már a magyar lakosság 51 százaléka internetezik mobileszközén keresztül, a tavalyi 39 százalékkal szemben - közölte a GfK piackutató intézet.

2014. május 17. 08:38

Bővült a hazai IT-piac

A Gfk adatai szerint bővült a hazai IT-piac, csaknem elérte a 100 milliárd forintot. Bár az asztali gépek iránti kereslet csökkenő tendenciát mutat, a notebookok piaca bővült. A legtöbbet pedig a táblagépek fejlődtek, több mint duplájára nőtt irántuk a kereslet.

2014. április 29. 10:17

Nőtt a hazai online kereskedelem

Becslések szerint az online értékesítés jelenleg több mint három százalékkal részesedik a hazai kiskereskedelemből, az arány pedig évről évre nő. A műszaki tartós fogyasztási cikkeket monitorozó Kereskedelem és Technológia adatai szerint a hazai folyamatok beleillenek az európai tendenciákba. Az online értékesítés európai szinten legnagyobb arányban az IT és a fotótermékek és az irodatechnikai termékek terén mutatkozik.

 

2014. február 28. 14:22

GfK: 30 százalékkal nőtt a telekommunikációs piac forgalma

A piackutató felmérése szerint a telekommunikációs cikkek eladásai január-szeptemberben összesen 90,8 milliárd forintot tettek ki, ami 15,1 százalékkal haladja meg a tavalyi év azonos időszakában mért forgalmat.

2013. december 11. 12:06

Hazánkban is egyre többen választják az online bankolást

A hazai online bankhasználat már fejlettnek tekinthető – a banki ügyfelek ötöde rendszeresen használja ezt a csatornát ügyeik intézésére. A szomszédos országokkal összevetve ugyanakkor némiképp lemaradásban vagyunk. A közeljövőben a fiatalok révén valószínűsíthetően növekedni fog a felhasználók száma és aránya, de új, ügyfélközpontú megoldások megjelenése is várható lesz.

 

2013. július 13. 16:06

Vidéken egyre többet szól a rádió

2011 februárjában (egy átlagos hétköznapon vagy egy átlagos hétvégi napon) a 15 évnél idősebb magyar népesség 88%-a, azaz 7 518 000 fő hallgatott rádiót, és átlagosan 4 óra volt a hallgatók körében a naponta rádiózásra fordított idő - derül ki a GfK-Ipsos legfrissebb felméréséből.

Kulcsszavak: GfK felmérés rádió
2011. március 26. 11:02

GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek

Máshogy döntenek azok a fogyasztók, akik digitális eszközöket használnak, mert rájuk egyebek mellett hatnak a gyártók honlapjain feltüntetett információk, az árösszehasonlító oldalakon található adatok, valamint a közösségi oldalakon olvasható hozzászólások - állapította meg a GfK Hungária pénteki közleményében.

Kulcsszavak: felmérés trend GfK
2011. február 14. 09:13

A mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás a legelterjedtebb a hazai távközlési piacon

2009-ben a magyar távközlési piacon véget értek a korábban meghatározó tendenciák, a mobil-előfizetések piaca telítődött, az ADSL látványos növekedési üteme lelassult. Ugyanakkor más tendenciák előtérbe kerültek, egyre népszerűbb például a mobilinternet, illetve a digitális televíziózás is lassan beépül a köztudatba. A magyar háztartások körében a távközlési szolgáltatások közül a mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás áll a lista élén. Mára már a háztartások több mint egyharmada használja ki az ún. csomagolt szolgáltatásokat tartalmazó előfizetések előnyeit - állapítja meg a GfK felmérése.

Kulcsszavak: GfK trend távközlés
2010. január 21. 17:03

Naponta kétmillióan keresik fel a világhálót

2008 végére hatszázezer fővel bővült az intenzív internetfelhasználók tábora a 2007-es év végi adatokhoz képest. Jelenleg 4,2 millióan rendelkeznek internet-hozzáféréssel, ebből 3,1 millióan legalább heti rendszerességgel, kétmillióan pedig naponta használják a világhálót - állapította meg a GfK Hungária Piackutató Intézet felmérésében.

2009. január 23. 09:24

LCD televíziók, DVD-felvevők: fellendíti-e a piacot a labdarúgó EB?

A GfK Hungária Kereskedelem és Technológia területének adatai szerint a legutóbbi, 2006. évi labdarúgó  vb a szórakoztatóelektronikai eszközök közül az LCD tv-k piacára volt legnagyobb hatással. Az idei Európa-bajnokságot megelőző hónapokban a tendencia azonban már nem tűnik ilyen kedvezőnek, bár áprilistól erőteljes árverseny indult meg az árucsoportban. A DVD-felvevők iránti keresletet szintén pozitívan befolyásolta a két évvel ezelőtti vb, kérdés azonban, hogy az idei évben az elhalasztott vásárlások felpörgetik-e még a piacot, vagy állandósul a csökkenő értékesítési tendencia.

Kulcsszavak: GfK sport TV trend DVD
2008. június 1. 17:05

A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón

E-mailt legnagyobb arányban a szlovén nethasználók küldenek és fogadnak, online csevegésben a román felhasználók vezetnek. A hazai netezők körében legelterjedtebb internetes szolgáltatás az e-mailezés, valamint a hírekről, információkról való online tájékozódás – derül ki a GfK Csoport 2007 szeptemberében 13 kelet- és közép-európai országban az internethasználatot kutató felméréséből.

Kulcsszavak: trend felmérés GfK
2008. február 6. 11:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55