GfK kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: GfK

Új lehetőségek az e-kereskedelem számára

A PayPal és a GfK legfrissebb kutatása szerint a magyar e-vásárlók 75%-a vásárol külföldi webáruházakban és leggyakrabban Kínából (48%), az Egyesült Királyságból (27%), Németországból (18%), vagy az Egyesült Államokból (17%) rendelünk termékeket.

2016. augusztus 23. 12:27

A statisztikák szerint a magyarok valódi e-utazókká válnak

A PayPal és a GfK legfrissebb kutatása szerint idén nyáron a közép- és kelet-európai országokban a legtöbben júliusban, vagy augusztusban terveznek szabadságra menni.

2016. július 19. 09:34

Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon

Erőteljesen emelkedik az online bevásárlások aránya Magyarországon: 2014-ben már csaknem a háztartások negyede vásárolt legalább egy alkalommal napi fogyasztási cikket interneten.

2015. május 12. 14:16

GfK: a lakosság több mint fele internetezik mobilon

Már a magyar lakosság 51 százaléka internetezik mobileszközén keresztül, a tavalyi 39 százalékkal szemben - közölte a GfK piackutató intézet.

2014. május 17. 08:38

Bővült a hazai IT-piac

A Gfk adatai szerint bővült a hazai IT-piac, csaknem elérte a 100 milliárd forintot. Bár az asztali gépek iránti kereslet csökkenő tendenciát mutat, a notebookok piaca bővült. A legtöbbet pedig a táblagépek fejlődtek, több mint duplájára nőtt irántuk a kereslet.

2014. április 29. 10:17

Nőtt a hazai online kereskedelem

Becslések szerint az online értékesítés jelenleg több mint három százalékkal részesedik a hazai kiskereskedelemből, az arány pedig évről évre nő. A műszaki tartós fogyasztási cikkeket monitorozó Kereskedelem és Technológia adatai szerint a hazai folyamatok beleillenek az európai tendenciákba. Az online értékesítés európai szinten legnagyobb arányban az IT és a fotótermékek és az irodatechnikai termékek terén mutatkozik.

 

2014. február 28. 14:22

GfK: 30 százalékkal nőtt a telekommunikációs piac forgalma

A piackutató felmérése szerint a telekommunikációs cikkek eladásai január-szeptemberben összesen 90,8 milliárd forintot tettek ki, ami 15,1 százalékkal haladja meg a tavalyi év azonos időszakában mért forgalmat.

2013. december 11. 12:06

Hazánkban is egyre többen választják az online bankolást

A hazai online bankhasználat már fejlettnek tekinthető – a banki ügyfelek ötöde rendszeresen használja ezt a csatornát ügyeik intézésére. A szomszédos országokkal összevetve ugyanakkor némiképp lemaradásban vagyunk. A közeljövőben a fiatalok révén valószínűsíthetően növekedni fog a felhasználók száma és aránya, de új, ügyfélközpontú megoldások megjelenése is várható lesz.

 

2013. július 13. 16:06

Vidéken egyre többet szól a rádió

2011 februárjában (egy átlagos hétköznapon vagy egy átlagos hétvégi napon) a 15 évnél idősebb magyar népesség 88%-a, azaz 7 518 000 fő hallgatott rádiót, és átlagosan 4 óra volt a hallgatók körében a naponta rádiózásra fordított idő - derül ki a GfK-Ipsos legfrissebb felméréséből.

Kulcsszavak: GfK felmérés rádió
2011. március 26. 11:02

GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek

Máshogy döntenek azok a fogyasztók, akik digitális eszközöket használnak, mert rájuk egyebek mellett hatnak a gyártók honlapjain feltüntetett információk, az árösszehasonlító oldalakon található adatok, valamint a közösségi oldalakon olvasható hozzászólások - állapította meg a GfK Hungária pénteki közleményében.

Kulcsszavak: felmérés trend GfK
2011. február 14. 09:13

A mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás a legelterjedtebb a hazai távközlési piacon

2009-ben a magyar távközlési piacon véget értek a korábban meghatározó tendenciák, a mobil-előfizetések piaca telítődött, az ADSL látványos növekedési üteme lelassult. Ugyanakkor más tendenciák előtérbe kerültek, egyre népszerűbb például a mobilinternet, illetve a digitális televíziózás is lassan beépül a köztudatba. A magyar háztartások körében a távközlési szolgáltatások közül a mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás áll a lista élén. Mára már a háztartások több mint egyharmada használja ki az ún. csomagolt szolgáltatásokat tartalmazó előfizetések előnyeit - állapítja meg a GfK felmérése.

Kulcsszavak: GfK trend távközlés
2010. január 21. 17:03

Naponta kétmillióan keresik fel a világhálót

2008 végére hatszázezer fővel bővült az intenzív internetfelhasználók tábora a 2007-es év végi adatokhoz képest. Jelenleg 4,2 millióan rendelkeznek internet-hozzáféréssel, ebből 3,1 millióan legalább heti rendszerességgel, kétmillióan pedig naponta használják a világhálót - állapította meg a GfK Hungária Piackutató Intézet felmérésében.

2009. január 23. 09:24

LCD televíziók, DVD-felvevők: fellendíti-e a piacot a labdarúgó EB?

A GfK Hungária Kereskedelem és Technológia területének adatai szerint a legutóbbi, 2006. évi labdarúgó  vb a szórakoztatóelektronikai eszközök közül az LCD tv-k piacára volt legnagyobb hatással. Az idei Európa-bajnokságot megelőző hónapokban a tendencia azonban már nem tűnik ilyen kedvezőnek, bár áprilistól erőteljes árverseny indult meg az árucsoportban. A DVD-felvevők iránti keresletet szintén pozitívan befolyásolta a két évvel ezelőtti vb, kérdés azonban, hogy az idei évben az elhalasztott vásárlások felpörgetik-e még a piacot, vagy állandósul a csökkenő értékesítési tendencia.

Kulcsszavak: GfK sport TV trend DVD
2008. június 1. 17:05

A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón

E-mailt legnagyobb arányban a szlovén nethasználók küldenek és fogadnak, online csevegésben a román felhasználók vezetnek. A hazai netezők körében legelterjedtebb internetes szolgáltatás az e-mailezés, valamint a hírekről, információkról való online tájékozódás – derül ki a GfK Csoport 2007 szeptemberében 13 kelet- és közép-európai országban az internethasználatot kutató felméréséből.

Kulcsszavak: trend felmérés GfK
2008. február 6. 11:43

Megugrott a csúcstechnológiás televíziók iránti kereslet

Az LCD és plazma tévék értékesítésében fontos a szaktanácsadás és a széles választék.

Kulcsszavak: GfK TV LCD trend televízió
2006. május 4. 10:35

A GfK Hungáriáé a "Családbarát munkahely 2006" cím

A GfK Hungária Piackutató Intézet a munkahelyi esélyegyenlőség és a családi kötelezettségeket tiszteletben tartó munkafeltételekre irányuló HR politikájával elnyerte a „Családbarát munkahely 2006” címet a középvállalatok kategóriájában.

Kulcsszavak: GfK
2006. április 9. 17:17

Minden harmadik európai rendelkezik internet-hozzáféréssel

Európán belül a fejlett skandináv országokban használják legtöbben az internetet legalább havi rendszerességgel. A sereghajtó Albánia. Mindez az osztrák Fessel-GfK 2005. decemberi jelentéséből derült ki, mely az egyes európai országok internet-hozzáférésre vonatkozó kutatási adatait összesíti.

2006. február 2. 10:00

Magyarországon még nem jellemző az e-banking

Hazánkban egyelőre nem jellemző az e-banking térhódítása, hiszen továbbra is elsősorban személyesen intézzük banki ügyeinket – állapítja meg a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb, 2005. november-decemberi Pénzügypiaci Adatszolgáltatása. Azok viszont, akik az online szolgáltatást választják, minden más ügyfélnél gyakrabban végeztetnek banki műveleteket.

Kulcsszavak: bank felmérés GfK
2006. január 24. 14:11

Lassan terjed az internet, de jelentősen változik a felhasználói kör összetétele

Sokan és sokat panaszkodnak amiatt, hogy Magyarországon lassan terjed és drága az internet. Érdemes azonban közelebbről megvizsgálni, hogy a társadalmon belül mely csoportok viszik előre az internet "evolúcióját", és kik azok, akik ez idáig kimaradtak a világháló jótékony hatásaiból. A Magyar Online Monitor, a GfK Hungária és a Szonda Ipsos negyedévente megjelenő közös jelentése az előző két negyedév adataiból vonja le következtetéseit.

Kulcsszavak: Szonda Ipsos GfK
2005. október 20. 11:55

Fél év alatt 300 ezerrel több internetező

Az internetet használó magyar felnőttek száma fél év alatt 300 ezerrel nőtt, és az idén tavasszal elérte az 1,8 milliót - közölte a GfK Piackutató Intézet.

Kulcsszavak: felmérés internet GfK
2004. október 1. 09:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

Történetének legjobb negyedévi üzemi eredményéről számolt be pénzügyi gyorsjelentésében az LG Electronics Inc. (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2020 január-márciusi időszakában 14,73 ezer milliárd won (12,45 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, míg az első negyedévi üzemi eredmény 1,09 milliárd wont (921,47 millió dollár) tett ki. 

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás