GfK kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: GfK

Új lehetőségek az e-kereskedelem számára

A PayPal és a GfK legfrissebb kutatása szerint a magyar e-vásárlók 75%-a vásárol külföldi webáruházakban és leggyakrabban Kínából (48%), az Egyesült Királyságból (27%), Németországból (18%), vagy az Egyesült Államokból (17%) rendelünk termékeket.

2016. augusztus 23. 12:27

A statisztikák szerint a magyarok valódi e-utazókká válnak

A PayPal és a GfK legfrissebb kutatása szerint idén nyáron a közép- és kelet-európai országokban a legtöbben júliusban, vagy augusztusban terveznek szabadságra menni.

2016. július 19. 09:34

Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon

Erőteljesen emelkedik az online bevásárlások aránya Magyarországon: 2014-ben már csaknem a háztartások negyede vásárolt legalább egy alkalommal napi fogyasztási cikket interneten.

2015. május 12. 14:16

GfK: a lakosság több mint fele internetezik mobilon

Már a magyar lakosság 51 százaléka internetezik mobileszközén keresztül, a tavalyi 39 százalékkal szemben - közölte a GfK piackutató intézet.

2014. május 17. 08:38

Bővült a hazai IT-piac

A Gfk adatai szerint bővült a hazai IT-piac, csaknem elérte a 100 milliárd forintot. Bár az asztali gépek iránti kereslet csökkenő tendenciát mutat, a notebookok piaca bővült. A legtöbbet pedig a táblagépek fejlődtek, több mint duplájára nőtt irántuk a kereslet.

2014. április 29. 10:17

Nőtt a hazai online kereskedelem

Becslések szerint az online értékesítés jelenleg több mint három százalékkal részesedik a hazai kiskereskedelemből, az arány pedig évről évre nő. A műszaki tartós fogyasztási cikkeket monitorozó Kereskedelem és Technológia adatai szerint a hazai folyamatok beleillenek az európai tendenciákba. Az online értékesítés európai szinten legnagyobb arányban az IT és a fotótermékek és az irodatechnikai termékek terén mutatkozik.

 

2014. február 28. 14:22

GfK: 30 százalékkal nőtt a telekommunikációs piac forgalma

A piackutató felmérése szerint a telekommunikációs cikkek eladásai január-szeptemberben összesen 90,8 milliárd forintot tettek ki, ami 15,1 százalékkal haladja meg a tavalyi év azonos időszakában mért forgalmat.

2013. december 11. 12:06

Hazánkban is egyre többen választják az online bankolást

A hazai online bankhasználat már fejlettnek tekinthető – a banki ügyfelek ötöde rendszeresen használja ezt a csatornát ügyeik intézésére. A szomszédos országokkal összevetve ugyanakkor némiképp lemaradásban vagyunk. A közeljövőben a fiatalok révén valószínűsíthetően növekedni fog a felhasználók száma és aránya, de új, ügyfélközpontú megoldások megjelenése is várható lesz.

 

2013. július 13. 16:06

Vidéken egyre többet szól a rádió

2011 februárjában (egy átlagos hétköznapon vagy egy átlagos hétvégi napon) a 15 évnél idősebb magyar népesség 88%-a, azaz 7 518 000 fő hallgatott rádiót, és átlagosan 4 óra volt a hallgatók körében a naponta rádiózásra fordított idő - derül ki a GfK-Ipsos legfrissebb felméréséből.

Kulcsszavak: GfK felmérés rádió
2011. március 26. 11:02

GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek

Máshogy döntenek azok a fogyasztók, akik digitális eszközöket használnak, mert rájuk egyebek mellett hatnak a gyártók honlapjain feltüntetett információk, az árösszehasonlító oldalakon található adatok, valamint a közösségi oldalakon olvasható hozzászólások - állapította meg a GfK Hungária pénteki közleményében.

Kulcsszavak: felmérés trend GfK
2011. február 14. 09:13

A mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás a legelterjedtebb a hazai távközlési piacon

2009-ben a magyar távközlési piacon véget értek a korábban meghatározó tendenciák, a mobil-előfizetések piaca telítődött, az ADSL látványos növekedési üteme lelassult. Ugyanakkor más tendenciák előtérbe kerültek, egyre népszerűbb például a mobilinternet, illetve a digitális televíziózás is lassan beépül a köztudatba. A magyar háztartások körében a távközlési szolgáltatások közül a mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás áll a lista élén. Mára már a háztartások több mint egyharmada használja ki az ún. csomagolt szolgáltatásokat tartalmazó előfizetések előnyeit - állapítja meg a GfK felmérése.

Kulcsszavak: GfK trend távközlés
2010. január 21. 17:03

Naponta kétmillióan keresik fel a világhálót

2008 végére hatszázezer fővel bővült az intenzív internetfelhasználók tábora a 2007-es év végi adatokhoz képest. Jelenleg 4,2 millióan rendelkeznek internet-hozzáféréssel, ebből 3,1 millióan legalább heti rendszerességgel, kétmillióan pedig naponta használják a világhálót - állapította meg a GfK Hungária Piackutató Intézet felmérésében.

2009. január 23. 09:24

LCD televíziók, DVD-felvevők: fellendíti-e a piacot a labdarúgó EB?

A GfK Hungária Kereskedelem és Technológia területének adatai szerint a legutóbbi, 2006. évi labdarúgó  vb a szórakoztatóelektronikai eszközök közül az LCD tv-k piacára volt legnagyobb hatással. Az idei Európa-bajnokságot megelőző hónapokban a tendencia azonban már nem tűnik ilyen kedvezőnek, bár áprilistól erőteljes árverseny indult meg az árucsoportban. A DVD-felvevők iránti keresletet szintén pozitívan befolyásolta a két évvel ezelőtti vb, kérdés azonban, hogy az idei évben az elhalasztott vásárlások felpörgetik-e még a piacot, vagy állandósul a csökkenő értékesítési tendencia.

Kulcsszavak: GfK sport TV trend DVD
2008. június 1. 17:05

A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón

E-mailt legnagyobb arányban a szlovén nethasználók küldenek és fogadnak, online csevegésben a román felhasználók vezetnek. A hazai netezők körében legelterjedtebb internetes szolgáltatás az e-mailezés, valamint a hírekről, információkról való online tájékozódás – derül ki a GfK Csoport 2007 szeptemberében 13 kelet- és közép-európai országban az internethasználatot kutató felméréséből.

Kulcsszavak: trend felmérés GfK
2008. február 6. 11:43

Megugrott a csúcstechnológiás televíziók iránti kereslet

Az LCD és plazma tévék értékesítésében fontos a szaktanácsadás és a széles választék.

Kulcsszavak: GfK TV LCD trend televízió
2006. május 4. 10:35

A GfK Hungáriáé a "Családbarát munkahely 2006" cím

A GfK Hungária Piackutató Intézet a munkahelyi esélyegyenlőség és a családi kötelezettségeket tiszteletben tartó munkafeltételekre irányuló HR politikájával elnyerte a „Családbarát munkahely 2006” címet a középvállalatok kategóriájában.

Kulcsszavak: GfK
2006. április 9. 17:17

Minden harmadik európai rendelkezik internet-hozzáféréssel

Európán belül a fejlett skandináv országokban használják legtöbben az internetet legalább havi rendszerességgel. A sereghajtó Albánia. Mindez az osztrák Fessel-GfK 2005. decemberi jelentéséből derült ki, mely az egyes európai országok internet-hozzáférésre vonatkozó kutatási adatait összesíti.

2006. február 2. 10:00

Magyarországon még nem jellemző az e-banking

Hazánkban egyelőre nem jellemző az e-banking térhódítása, hiszen továbbra is elsősorban személyesen intézzük banki ügyeinket – állapítja meg a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb, 2005. november-decemberi Pénzügypiaci Adatszolgáltatása. Azok viszont, akik az online szolgáltatást választják, minden más ügyfélnél gyakrabban végeztetnek banki műveleteket.

Kulcsszavak: bank felmérés GfK
2006. január 24. 14:11

Lassan terjed az internet, de jelentősen változik a felhasználói kör összetétele

Sokan és sokat panaszkodnak amiatt, hogy Magyarországon lassan terjed és drága az internet. Érdemes azonban közelebbről megvizsgálni, hogy a társadalmon belül mely csoportok viszik előre az internet "evolúcióját", és kik azok, akik ez idáig kimaradtak a világháló jótékony hatásaiból. A Magyar Online Monitor, a GfK Hungária és a Szonda Ipsos negyedévente megjelenő közös jelentése az előző két negyedév adataiból vonja le következtetéseit.

Kulcsszavak: Szonda Ipsos GfK
2005. október 20. 11:55

Fél év alatt 300 ezerrel több internetező

Az internetet használó magyar felnőttek száma fél év alatt 300 ezerrel nőtt, és az idén tavasszal elérte az 1,8 milliót - közölte a GfK Piackutató Intézet.

Kulcsszavak: felmérés internet GfK
2004. október 1. 09:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32
online sportfogadás