Használtautó.hu kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Használtautó.hu

Új marketingigazgató a Jófogás és a Használtautó.hu élén

A Jófogás és a Használtautó.hu összeolvadásával létrejött Schibsted Classified Media Hungary Kft. marketingigazgatói pozícióját március elsejétől Varju Lilla tölti be. 

2018. március 22. 13:57

16,3 millió tonna szén-dioxidtól védtük meg a Földet

Földünk fenntarthatóságáért mi is felelősek vagyunk, de vajon mit teszünk az érdekében? A Jófogást és Használtautó.hu-t is üzemeltető Schibsted Media Group nemrégiben nyolc különböző országban, a cégcsoporton belüli apróhirdetési portálok elemzésével készített kutatást, hogy felhívja a figyelmet a szén-dioxid kibocsájtás visszaszorítására. Kiderült, a közreműködő országok felhasználói csak azzal, hogy másodkézből vásároltak, 2016-ban összesen annyi káros gáztól védték meg a bolygót, mint amennyit egy repülő bocsájt ki, ha 1440-szer körbe repüli a Földet.

2017. augusztus 12. 12:14

Közös cégbe olvad a Jófogás és a Használtautó

A Schibsted médiavállalat bejelentette, hogy 2016 novemberétől megkezdi az online piactér két piacvezető cégének összeolvasztását. Az átstrukturált szervezet igazgatója Palocsay Géza lesz, aki 2014 nyarától tölti be a Jófogás ügyvezetői pozícióját.

2016. november 24. 09:48

A Schibsted Classified Media kezében a Használtautó.hu

A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media a mai napon bejelentette, hogy jelentősen bővítette magyarországi portfólióját. A csoport megvásárolta a legnagyobb autós apróhirdetési portált üzemeltető Használtautó Kft.-t, amelynek 50%-a már korábban is a skandináv médiacég birtokában volt.

2014. március 24. 16:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com