Heimdal Security kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Heimdal Security

Minden negyedik alkalmazott egy kattintással képes lenne súlyos helyzetbe hozni munkaadóját

Komoly IT-felhasználói felkészületlenség és hanyagság tükrözi az alkalmazottak hozzáállását a vállalati rendszerekhez — derül ki a kibervédelmi képzéseket szervező KnowBe4 friss felméréséből. Az 1000 amerikai kis- és középvállalati munkavállaló bevonásával készített kutatás alapján, az alkalmazottak jelentős része szerint nem jár fenyegetéssel a cége számára, ha munkavégzés közben gyanús linkre vagy mellékletre kattint. A teljeskörű védelem mellett a rendszeres kibervédelmi tréning — melyet a felmérés is tükröz — elengedhetetlen eleme kéne legyen a céges folyamatoknak – hangsúlyozza a Maxvalor szakértője.

2021. december 17. 15:21

Ünnepek és hétvégék a kiberbűnözés célkeresztjében

A hosszú hétvégék különösen vonzó időpontot jelentenek a kiberbűnözők számára, támadásaik száma ugyanis ezekben a napokban megemelkedik – hívja fel a figyelmet az FBI e területtel foglalkozó központja. A statisztikák szerint ráadásul az első félév drámai eredményeket hozott, hiszen csak az Egyesült Államokban több mint 60 százalékkal emelkedett a bejelentett zsarolóvírus támadások száma. Az ilyen időszakokban különös körültekintést igényel a munkavállalók kontrollja, a tendencia ugyanis már itthon is észrevehető – mutat rá a kibervédelmi megoldásokat forgalmazó Maxvalor szakértője.

2021. november 19. 12:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.

2022. január 18. 15:29