High Dynamic Range kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: High Dynamic Range

A HDR10+ Technologies, LLC megkezdte együttműködését az első, HDR10+ technológiát alkalmazó partnerekkel

A 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung közös vállalkozása, a HDR10+ Technologies, LLC bejelentette a HDR10+ licencprogram keretében az első tanúsítvánnyal rendelkező termékeket és vállalatokat. A Panasonic és a Samsung bemutatta azt a firmware-t is, amely lehetővé teszi, hogy a kiválasztott 2018-as televíziómodellek támogassák a HDR10+ technológiát, hogy így azt a felhasználók is élvezhessék.

2018. augusztus 30. 09:59

A 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung megalapította a HDR10+ Technologies, LLC vállalatot

A HDR10+ Technologies, LLC bejelentette, hogy megkezdi a HDR10+ technológiához kapcsolódó licenc és logó tanúsító programját. A HDR10+ a High Dynamic Range (HDR) technológiához kapcsolódó, jogdíjmentes, nyílt szabványú metaadatplatform, amely a 4K Ultra HD kijelzők számára optimalizálja a képminőséget és fokozza a nézőknek nyújtott képélményt.

2018. június 28. 12:37

A SES Video bemutatja: virtuális valóság és a legújabb Ultra HD technológia az IBC-n

A SES Video az amszterdami IBC-n mutatja be a legmodernebb technológiai fejlesztéseket szeptember 15. és 19. között. VR tartalmak élő műholdas közvetítése, Ultra HD High Frame Rate és a legújabb High Dynamic Range standard, a HDR10+ is várja a látogatókat.

2017. szeptember 18. 10:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.

2022. január 18. 15:29