IaaS kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: IaaS
A Fujitsu értékesítési partnereire is kiterjeszti uSCALE „as-a-Service” kínálatát
A Fujitsu SELECT értékesítési partnereire is kiterjeszti népszerű uSCALE szolgáltatásként nyújtott infrastruktúra (infrastructure-as-a-service – IaaS) kínálatát. Így a SELECT partnerek ügyfelei rugalmas, felhőszerű modell alapján, fogyasztásalapú havi számlázással vehetik igénybe az infrastruktúrát. A partnerek így nagyobb értéket nyújthatnak ügyfeleiknek, a költségek és a kockázat kiegyensúlyozása mellett növelhetik árbevételüket, és kínálatukat pontosan az ügyféligényekhez igazíthatják.
Felhő infrastruktúra nélkül nehéz lesz versenyben maradni az Oracle tanulmánya szerint
Egy 1610 informatikai szakember megkérdezésével készült tanulmány szerint az elmúlt negyedévben jelentősen növekedett azon vállalatok száma, amelyek felismerték és igénybe veszik a felhő infrastruktúra szolgáltatások nyújtotta üzleti lehetőségeket.
Oracle-tanulmány a felhő alapú infrastruktúráról
Az Oracle új tanulmánya kimutatta, hogy a teljesítmény és az innováció növelése érdekében a vállalatok gyors ütemben térnek át az infrastruktúra szolgáltatásra (IaaS, Infrastructure as a Service) használatára.
A Fujitsu K5 felhőszolgáltatása lehet a kulcs a gyorsabb digitális átalakuláshoz
A Fujitsu a mai napon bejelentette következő generációs IaaS és PaaS felhőszolgáltatása, a Fujitsu K5 globális kiterjesztését.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.