IronKey kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: IronKey

A pendrive-használat a GDPR-megfelelés gyenge pontja

A Kingston Digital Europe Co LLP bemutatta a Magyarországon és az EMEA-régióban végzett kutatásának eredményeit, melyek arra mutattak rá, hogy a vállalatoknál még mindig alulértékelt kockázati tényezőknek számítanak az USB-k adatkezelési szempontból. 

2017. december 5. 15:13

Maximális adatbiztonság a Kingston új pendrive-jaival

A Kingston Digital, Inc., a Kingston Technology Company Inc., a világ vezető független memóriagyártójának leányvállalata bemutatta legújabb IronKey D300 és D300 Managed titkosított pendrive-jait. Mindkét USB a 2016-ban felvásárolt IronKey fejlett adatvédelmi technológiájának segítségével biztosítja a legnagyobb szintű titkosítást. 

2016. október 11. 12:03

A Kingston az IronKey felvásárlásával erősíti szerepét a titkosított USB-k piacán

A Kingston Digital, Inc., a Kingston Technology Company Inc., a világ vezető független memóriagyártójának leányvállalata bejelentette, hogy elkészültek az IronKey integrálására vonatkozó részletes tervei.

2016. március 1. 13:29

A Kingston felvásárolta az Imation IronKey USB-technológiáját és -eszközeit

A Kingston Digital, Inc., a Kingston Technology Company Inc., a világ vezető független memóriagyártójának leányvállalata a mai napon bejelentette, hogy felvásárolta az IronKey USB-technológiáját és eszközeit az Imation Corp. vállalattól.

2016. február 10. 12:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com