Jófogás.hu kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Jófogás.hu

Kutatás: az ingatlan.com az ingatlanhirdetési piac vezetője

Vajon az online ingatlanhirdetések terén az ingatlan.com vagy a Jófogás a piacvezető? Bár az általános online apróhirdetési piacot a Jófogás uralja az OLX (Apród) 2015-ös felvásárlása óta, az igen jól jövedelmező ingatlanpiaci szegmensben továbbra is az ingatlan.com a piacvezető. 250 ezer feletti hirdetésszámával, frissebb hirdetéseivel, és a növekvő üzemi üzleti eredményével egyaránt megelőzi versenytársait. Az eNET és a Budapesti Corvinus Egyetem immár negyedszer vizsgálta az online apróhirdetési piacot, ezúttal az egyre fűtöttebb ingatlanpiacra fókuszálva.

2018. szeptember 25. 13:51

A jó minőség és a kevesebb gond vonzza az újépítésű otthont keresőket

Kevesebb gond van velük, jobb minőségűek, nem kell a felújítással bajlódni – többek között ezeket a tényezőket emelték ki a Jófogás és a GKI Digital közös felmérésében megkérdezett internetezők az új ingatlanok előnyeivel kapcsán. A már most is új házban vagy lakásban élők egyértelműen pozitív tapasztalatokat gyűjtöttek, az új ingatlanokat kívülről szemlélők közül azonban sokaknak nem tetszik az üres telkek beépítése.

2018. augusztus 29. 09:56

A Jófogás tavaly 40 Szabadság-szobornyi fémhulladékot spórolt meg

Túlfogyasztás, fenntarthatóság, ökológiai lábnyom. Unalomig ismételt kifejezések, amelyek a fogyasztók többségénél nem ütik át az ingerküszöböt, pedig a környezetszennyezés egyre nagyobb problémát jelent. Ki gondolná, hogy a divatipar a világ második legszennyezőbb iparága az olajszektor után? Vagy hogy a feleslegessé vált ruhák 84 százaléka szemétlerakóban, vagy szemétégetőben végzi? Itt az ideje, hogy más szemmel nézzünk a Jófogáshoz hasonló használtcikk hirdetési oldalakra!

2018. augusztus 23. 09:56

A Jófogás 29. lett az apróhirdetési oldalak globális százas ranglistáján

Az AIM csoport idén először adta ki az apróhirdetési oldalak TOP 100-as globális ranglistáját. A Jófogás a régió egyik legerősebb szereplőjeként a lista felső harmadában végzett. A lista összeállításakor a havi látogatottsági adatokat és ez egyedi látogatók számát hasonlították össze az internethasználók számával az adott országban.

2018. augusztus 1. 10:05

Egy friss kutatás sokat elárul a magyar internetezők nyaralási szokásokról

Hogyan és hol nyaralunk? Mennyit költünk nyáron szabadságra? Több vagy kevesebb napot töltünk a munkahelytől távol, mint tavaly? Ezekre a kérdésekre kereste a választ a Jófogás online kérdőíve, amit egy nap alatt közel nyolcezren töltöttek ki.

2018. július 26. 12:29

Tények és tévhitek a tévénézésről

„Ne nézd közelről a tévét, mert elromlik a szemed!” Ki ne hallotta volna ezt a mondatot? De vajon valóban ez a legnagyobb probléma, vagy nem is számít, honnan és hogyan nézzük a készüléket? A foci VB kapcsán a tévénézés kérdése igen aktuális, hiszen ilyenkor azok is leülnek a képernyő elé, akik amúgy nem néznek gyakran televíziót. Az alábbiakban mindenre fény derül! 

2018. június 29. 08:34

Új marketingigazgató a Jófogás és a Használtautó.hu élén

A Jófogás és a Használtautó.hu összeolvadásával létrejött Schibsted Classified Media Hungary Kft. marketingigazgatói pozícióját március elsejétől Varju Lilla tölti be. 

2018. március 22. 13:57

Kutatás készült arról, hogy miért ragaszkodunk a tárgyakhoz

Miért kötődünk bizonyos tárgyakhoz? Pénzért hajlandóak lennénk mindent eladni, vagy van, amitől sosem válnánk meg? Erre kereste a választ a Jófogás kérdőíve, amit másfél nap alatt több mint harmincezren töltöttek ki. Az oldalon jelenleg is közel kétmillió termék keresi új gazdáját, köztük pedig sok olyan akad, amihez első tulajdonosa valamiért szentimentálisan kötődött. Miért ragaszkodunk tárgyakhoz és végül mi vezet minket ahhoz, hogy megváljunk tőlük?

2018. március 15. 11:29

16,3 millió tonna szén-dioxidtól védtük meg a Földet

Földünk fenntarthatóságáért mi is felelősek vagyunk, de vajon mit teszünk az érdekében? A Jófogást és Használtautó.hu-t is üzemeltető Schibsted Media Group nemrégiben nyolc különböző országban, a cégcsoporton belüli apróhirdetési portálok elemzésével készített kutatást, hogy felhívja a figyelmet a szén-dioxid kibocsájtás visszaszorítására. Kiderült, a közreműködő országok felhasználói csak azzal, hogy másodkézből vásároltak, 2016-ban összesen annyi káros gáztól védték meg a bolygót, mint amennyit egy repülő bocsájt ki, ha 1440-szer körbe repüli a Földet.

2017. augusztus 12. 12:14

Vége a klasszikus tévézésnek

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.

2017. május 22. 11:55

Így gyűjtöget a magyar

Vajon mi lett a nem is olyan rég még divatos VHS magnóval, vagy a 2000-es évek egyik legmenőbb innovációjával, a diskmannel, és hasonlóan népszerű társaival? A Jófogás és a GKI közös, médiafogyasztási szokásainkat vizsgáló kutatásából többek között arra is fény derül, hogy a lakosság felénél még van otthon kazettás magnó, de walkmanünket is féltve őrizzük.

2017. április 28. 08:40

Új Q&A app egyetemistáktól

Az innováció és fejlesztés támogatását, a fiatal tehetségek felkarolását, valamint saját ötleten alapuló projektek beindítását tűzte ki célul az ELTE Innovációs Központ, amelynek Innovatív Hallgatói Ötletpályázatára bármilyen tudományterületen tanuló hallgató jelentkezhetett. 

2017. április 24. 10:16

Közös cégbe olvad a Jófogás és a Használtautó

A Schibsted médiavállalat bejelentette, hogy 2016 novemberétől megkezdi az online piactér két piacvezető cégének összeolvasztását. Az átstrukturált szervezet igazgatója Palocsay Géza lesz, aki 2014 nyarától tölti be a Jófogás ügyvezetői pozícióját.

2016. november 24. 09:48

Csak a Jófogás látott fényt ingatlanos applikációban

A lakáskeresőket extra szűrési beállítások segítik, az eladóval történő kapcsolatfelvétel akár egy gombnyomással, SMS formájában is történhet, és a vágyott környékre online térkép segítségével is rábökhetünk. Nemsokára már metrótávolságot is mérhetünk, illetve egyéb BKK infókat is fellelhetünk. A kategóriájában egyedülálló magyar alkalmazás az Android után most már iOS-re is letölthető.

2016. október 20. 12:51

Új kereskedelmi vezető a Jófogásnál

Draskovits Tímea egy éve került a Schibsted Classified Media Hungary Kft. által üzemeltetett Jófogáshoz. Nagy szerepe volt abban, hogy a cégnek sikerült megötszöröznie a tavalyi árbevételét. A fiatal szakember kereskedelmi vezetőként folytatja pályafutását, ezzel csatlakozik a cég stratégiáját meghatározó managementhez, és a közeljövőben bővíti sales csapatát is.

2016. március 1. 10:23

Közvetlenül egymásnak fizethetünk a Jófogáson

Elsőként a Jófogás.hu oldalon fizethetnek egyenesen az apróhirdetések feladóinak a magyar vásárlók, méghozzá kártyadíj levonása nélkül.

2015. október 9. 14:16

Egymillió hirdetés Háztól-Házig szolgáltatással

Az online hirdetési piac az elmúlt években robbanásszerűen növekedett Magyarországon, mely többek között a szolgáltatásba vetett bizalom erősödésének köszönhető. Ezt a bizalmat hivatott növelni a Háztól-Házig szolgáltatás, amelyet a Jófogás tavaly vezetett be, és ami mostanra beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

2015. július 23. 17:18

Elkezdődött az OLX és a Jófogás összeolvadása

Megkezdődött Magyarország legnagyobb apróhirdetési oldalai, az OLX és a Jófogás összeolvadása. Májustól egyetlen nagy piactéren találkoznak a hazai hirdetők és vásárlók.

2015. április 9. 14:51

Az OLX felhasználóit pár hónapon belül veszi át a Jófogás

A Magyarországon megszűnő OLX apróhirdetési oldal felhasználói három-négy hónapon belül kerülnek át a Jófogáshoz

2015. február 21. 14:02

A Vatera működését nem érinti az OLX felvásárlás

A mai napon a dél-afrikai e-kereskedelmi cégcsoport, a Naspers közleményben jelentette be, hogy az érdekeltségébe tartozó OLX.hu apróhirdetési portál a hazai versenytárs Jófogás.hu oldalt üzemeltető norvég Schibsted tulajdonába került. Ez a felvásárlás a szintén a Naspers cégcsoporthoz tartozó Vatera online piactér működését és jövőbeni stratégiáját – a találgatásokkal ellentétben – semmilyen formában nem érinti.

2015. február 14. 08:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

A koronavírus járvány okozta rendkívüli gazdasági és társadalmi helyzetben három hónapig ingyen digitális védelmet nyújt a Panda Security minden meglévő és új vállalati ügyfelének, valamint tanároknak és diákoknak világszerte. A távmunkára és az online oktatásra való hirtelen átállás komoly biztonsági kockázatot jelent megfelelő technológiai háttér nélkül. Ezért a cég több mint 30 millió meglévő felhasználója és az új belépők számára biztosít díjmentesen kibervédelmi szolgáltatásokat az online támadásokkal szemben. A kezdeményezéssel a társaság célja, hogy a vállalkozások és az oktatási intézmények biztonsággal munkatársaikra és alaptevékenységükre koncentrálhassanak.

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

Az ország összes iskolájában múlt hétfőn digitális oktatás kezdődött. Ez azt jelenti, hogy a gyerekeknek és a tanároknak sok esetben kapkodva, pár óra alatt kell megismerkedniük rengeteg platformmal, letölteni mindeddig ismeretlen programokat, felkészülten állniuk a virtuális világ kihívásai elé. Ez sokszor nem könnyű, főleg hogy a szülők nem tudják ezekben a napokban teljes figyelmükkel a gyerekek internetes tevékenységén tartani a szemüket, hiszen esetleg maguk is ugyanezekkel a kihívásokkal küzdenek a home office munkavégzés kapcsán. Az ESET szakemberei összegyűjtötték, hogy mire érdemes figyelni ilyenkor, és hogy levegyék a terhek egy részét a szülőkről, most 3 hónapos ingyenes próbaverziót biztosítanak az ESET Internet Security biztonsági megoldásból minden diáknak és tanárnak.

2020. március 25. 10:43
online sportfogadás