Jófogás.hu kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Jófogás.hu

Új marketingigazgató a Jófogás és a Használtautó.hu élén

A Jófogás és a Használtautó.hu összeolvadásával létrejött Schibsted Classified Media Hungary Kft. marketingigazgatói pozícióját március elsejétől Varju Lilla tölti be. 

2018. március 22. 13:57

Kutatás készült arról, hogy miért ragaszkodunk a tárgyakhoz

Miért kötődünk bizonyos tárgyakhoz? Pénzért hajlandóak lennénk mindent eladni, vagy van, amitől sosem válnánk meg? Erre kereste a választ a Jófogás kérdőíve, amit másfél nap alatt több mint harmincezren töltöttek ki. Az oldalon jelenleg is közel kétmillió termék keresi új gazdáját, köztük pedig sok olyan akad, amihez első tulajdonosa valamiért szentimentálisan kötődött. Miért ragaszkodunk tárgyakhoz és végül mi vezet minket ahhoz, hogy megváljunk tőlük?

2018. március 15. 11:29

16,3 millió tonna szén-dioxidtól védtük meg a Földet

Földünk fenntarthatóságáért mi is felelősek vagyunk, de vajon mit teszünk az érdekében? A Jófogást és Használtautó.hu-t is üzemeltető Schibsted Media Group nemrégiben nyolc különböző országban, a cégcsoporton belüli apróhirdetési portálok elemzésével készített kutatást, hogy felhívja a figyelmet a szén-dioxid kibocsájtás visszaszorítására. Kiderült, a közreműködő országok felhasználói csak azzal, hogy másodkézből vásároltak, 2016-ban összesen annyi káros gáztól védték meg a bolygót, mint amennyit egy repülő bocsájt ki, ha 1440-szer körbe repüli a Földet.

2017. augusztus 12. 12:14

Vége a klasszikus tévézésnek

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.

2017. május 22. 11:55

Így gyűjtöget a magyar

Vajon mi lett a nem is olyan rég még divatos VHS magnóval, vagy a 2000-es évek egyik legmenőbb innovációjával, a diskmannel, és hasonlóan népszerű társaival? A Jófogás és a GKI közös, médiafogyasztási szokásainkat vizsgáló kutatásából többek között arra is fény derül, hogy a lakosság felénél még van otthon kazettás magnó, de walkmanünket is féltve őrizzük.

2017. április 28. 08:40

Új Q&A app egyetemistáktól

Az innováció és fejlesztés támogatását, a fiatal tehetségek felkarolását, valamint saját ötleten alapuló projektek beindítását tűzte ki célul az ELTE Innovációs Központ, amelynek Innovatív Hallgatói Ötletpályázatára bármilyen tudományterületen tanuló hallgató jelentkezhetett. 

2017. április 24. 10:16

Közös cégbe olvad a Jófogás és a Használtautó

A Schibsted médiavállalat bejelentette, hogy 2016 novemberétől megkezdi az online piactér két piacvezető cégének összeolvasztását. Az átstrukturált szervezet igazgatója Palocsay Géza lesz, aki 2014 nyarától tölti be a Jófogás ügyvezetői pozícióját.

2016. november 24. 09:48

Csak a Jófogás látott fényt ingatlanos applikációban

A lakáskeresőket extra szűrési beállítások segítik, az eladóval történő kapcsolatfelvétel akár egy gombnyomással, SMS formájában is történhet, és a vágyott környékre online térkép segítségével is rábökhetünk. Nemsokára már metrótávolságot is mérhetünk, illetve egyéb BKK infókat is fellelhetünk. A kategóriájában egyedülálló magyar alkalmazás az Android után most már iOS-re is letölthető.

2016. október 20. 12:51

Új kereskedelmi vezető a Jófogásnál

Draskovits Tímea egy éve került a Schibsted Classified Media Hungary Kft. által üzemeltetett Jófogáshoz. Nagy szerepe volt abban, hogy a cégnek sikerült megötszöröznie a tavalyi árbevételét. A fiatal szakember kereskedelmi vezetőként folytatja pályafutását, ezzel csatlakozik a cég stratégiáját meghatározó managementhez, és a közeljövőben bővíti sales csapatát is.

2016. március 1. 10:23

Közvetlenül egymásnak fizethetünk a Jófogáson

Elsőként a Jófogás.hu oldalon fizethetnek egyenesen az apróhirdetések feladóinak a magyar vásárlók, méghozzá kártyadíj levonása nélkül.

2015. október 9. 14:16

Egymillió hirdetés Háztól-Házig szolgáltatással

Az online hirdetési piac az elmúlt években robbanásszerűen növekedett Magyarországon, mely többek között a szolgáltatásba vetett bizalom erősödésének köszönhető. Ezt a bizalmat hivatott növelni a Háztól-Házig szolgáltatás, amelyet a Jófogás tavaly vezetett be, és ami mostanra beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

2015. július 23. 17:18

Elkezdődött az OLX és a Jófogás összeolvadása

Megkezdődött Magyarország legnagyobb apróhirdetési oldalai, az OLX és a Jófogás összeolvadása. Májustól egyetlen nagy piactéren találkoznak a hazai hirdetők és vásárlók.

2015. április 9. 14:51

Az OLX felhasználóit pár hónapon belül veszi át a Jófogás

A Magyarországon megszűnő OLX apróhirdetési oldal felhasználói három-négy hónapon belül kerülnek át a Jófogáshoz

2015. február 21. 14:02

A Vatera működését nem érinti az OLX felvásárlás

A mai napon a dél-afrikai e-kereskedelmi cégcsoport, a Naspers közleményben jelentette be, hogy az érdekeltségébe tartozó OLX.hu apróhirdetési portál a hazai versenytárs Jófogás.hu oldalt üzemeltető norvég Schibsted tulajdonába került. Ez a felvásárlás a szintén a Naspers cégcsoporthoz tartozó Vatera online piactér működését és jövőbeni stratégiáját – a találgatásokkal ellentétben – semmilyen formában nem érinti.

2015. február 14. 08:37

A Jófogás bekebelezte az OLX-et

Átrendeződik az internetes apróhirdetési piac. Az OLX eltűnik Magyarországról, az oldal a Jófogáshoz kerül.

2015. február 13. 17:37

Gigászi küzdelem az apróhirdetési piacon

A meglehetősen mozgalmas, felvásárlásokkal, márkanév-váltással és újításokkal tűzdelt 2014-es év után az online apróhirdetési piac uralmáért folytatott verseny 2015-ben is folytatódik. Egyrészről minden jel arra utal, hogy az OLX – korábban Apród – pozitívan jött ki a névváltásból, másrészről pedig a Jófogás újítások révén igyekezett megnyerni a felhasználókat.

2015. február 13. 14:49

„Háztól-Házig” szolgáltatással újít a Jófogás.hu

A Jófogás.hu a mai napon (május 8.) bevezette „Háztól-Házig” szolgáltatását, amely egyedülálló megoldásnak számít a hazai apróhirdetési piacon. A felhasználók ezentúl egyes tárgyak között úgy böngészhetnek, mintha webáruházban vásárolnának, a futár pedig három munkanap alatt kiszállítja házhoz az adott terméket.

2014. május 8. 15:27

Online apróhirdetési piac: csak egy maradhat

Az online apróhirdetési piac uralmáért folytatott verseny 2014-ben sem hagyott alább, sőt az elmúlt hónapban ismét felbolydult a piac és a konkurenciaharc egy újabb szakaszába érkezett, miután a két legnagyobb szereplő fontos bejelentéseket tett. A Schibsted felvásárlásokkal bővült, az Apród pedig névváltoztatási kampányba kezdett. Az ennek köszönhetően kialakult helyzet tette szükségessé, hogy az eNET a BCE Infokommunikációs Tanszékével közösen ismét górcső alá vegye a hazai online apróhirdetési piacot.

2014. április 27. 11:04

A Schibsted Classified Media kezében a Használtautó.hu

A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media a mai napon bejelentette, hogy jelentősen bővítette magyarországi portfólióját. A csoport megvásárolta a legnagyobb autós apróhirdetési portált üzemeltető Használtautó Kft.-t, amelynek 50%-a már korábban is a skandináv médiacég birtokában volt.

2014. március 24. 16:31

Egy kézben a Jófogás és az Expressz

Az expressz.hu tulajdonosa úgy döntött, kivonul a magyar piacról, az oldalt pedig a jófogás.hu üzemeltetője, a Schibsted Classified Media vásárolta fel.

2014. március 18. 13:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com