Jupiter kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Jupiter
A Jupiternél tizenháromszor nagyobb bolygót fedeztek fel
A Naprendszer "legmegtermettebb" bolygójánál, a Jupiternél tizenháromszor nagyobb planétát fedeztek a japán óriásteleszkóp, a 8,2 méteres tükörátmérőjű Subaru segítségével.
Fizetett találatok állnak az online reklámpiac fellendülése mögött
[smallimage 1 left]A szponzorált keresések, vagy más néven fizetett találatok szegmensének 50 százalékos növekedése áll az online hirdetési piac fellendülése mögött, közölte a Jupiter Research piackutató cég szerdán.
Vége az ingyenes letöltések korszakának
Az internetet nem lehet többé az ingyenes letöltések paradicsomának tekinteni, mivel a felhasználók egyre inkább hajlanak a különféle fizetős szolgáltatások felé, állítja egy piackutató cég.
Miért hajlandóak fizetni az európai felhasználók?
Noha a Jupiter Media európai online felmérése szerint 2007-re az európaiaknak több mint a fele a hálózaton lesz, még mindig sok a kérdőjel azt illetően, vajon a szörfölők mi mindenért lesznek hajlandóak fizetni az interneten. A felmérés szerint 2002 végére az európaiaknak csak 10%-a mondhatja majd el magáról, hogy fizetett valamilyen tartalomért a hálózaton.
A fájlcsere-szolgáltatások növelik a lemezkiadók bevételeit?
Az online fájlcsere-szolgáltatásokon minden hónapban több száz millió zeneszám kerül illegálisan továbbításra, de mindez valójában arra ösztönzi az embereket, hogy több pénzt költsenek a zenére, áll egy új jelentésben.
Online vásárlás: csökkent a bizalom
A recesszió csak az egyik ok, amely eltávolítja a felhasználókat az online boltoktól. Egy napokban kiadott tanulmány szerint az utóbbi időben csökkent a vásárlók internetes vásárlás iránti bizalma is.
E-card: ingyenes szolgáltatások fizetőssé tétele
Egy napokban kiadott jelentés szerint az internet felhasználói nem égnek a vágytól, hogy fizessenek a világhálón elküldött üdvözlőkártyákért.
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.