Kirowski kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Kirowski

Hazánk 30 legjobb netes kereskedője – ahogy a közönség látja
Lezárult az Év Internetes Kereskedője Díj közönségszavazása, melynek során pontosan 17665 szavazat döntötte el, ki a 30 legnépszerűbb internetes kereskedő ma Magyarországon. A több mint 400 jelölt sorsáról a szakmai grémium és a felelős kereskedőkből álló zsűri döntött.
A "T" márkákat a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski reklámozhatja
A Grey Worldwide Hungary és a Kirowski nyerte a Magyar Telekom csoportszintű, online kreatív és médiaügynökségek kiválasztására kiírt tenderét - közölte a társaság az MTI-vel.
A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
A Magyar Telekom csoportszintű, online kreatív és média ügynökségek kiválasztására kiírt tenderét a lefolytatott többlépcsős, nyílt eljárás eredményeként a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski nyerte. A vállalatcsoport a kiválasztott ügynökségeken keresztül végzi a T-Mobile, a T-Com, a T-Online, a T-Systems és a T-Kábel márkák online hirdetési és reklámtevékenységét 2008-ban.

Az online marketingről a TV-Híradóban
Szombat este az online marketing lehetőségeinek szánt egy riportot a Magyar Televízió Híradó műsora. A riporter a téma szakértőjeként Novák Pétert, a Kirowski online igazgatóját és Vértes Jánost, az Adverticum elnökét szólaltatta meg.
kirowski : Három verseny, négy díj
Három, szinte egy időben befejeződött versenyen is a díjazottak közé került a kirowski.
A kirowski csatlakozott az Isobarhoz
A kirowski, a digitális marketing, média valamint e-business szolgáltatások hazai piacvezetője csatlakozott a világ 31 országában jelen lévő, teljes körű digitális kommunikációs szolgáltatást nyújtó, független, saját márkanév alatt működő ügynökségekből álló hálózathoz, az Isobar-hoz.
Civil támogatás az informatikai oktatásnak
Közösen adományozott öt, teljesen felszerelt HP asztali számítógépet egy szegedi általános iskolának Kovács Zoltán, a kirowski vezérigazgatója – jótékony célra fordítva ezzel a közelmúltban kapott Neumann János-díjjal járó összeget – valamint a kirowski és a HP Magyarország.
Kirowski Rt.: 70 százalékos forgalomnövekedés 2004-ben
A kirowski Rt. 2004-ben 1,24 milliárd forintos forgalmat ért el, ami az előző évhez képest 70 százalékos bővülés, öt év alatt pedig ötszörös növekedés.
Lassuló növekedés
Míg az elmúlt három évben magyar volt a nyertes, és tavaly Magyarországé volt a teljes dobogó a Deloitte & Touch közép-európai növekedési versenyében, az idén a cseh és lengyel cégek szerepeltek látványosan az úgynevezett Fast 50 CE versenyben, a legjobban szereplő magyar cég, az Icon Rt. csak 22. lett.
Golden Drum: döntős site a kirowskitól
A kirowski által készített Zwack Webshop hosszú évek az első magyar site, mely a rangos Golden Drum fesztivál tízéves története során shortlistes pozícióba jutott. A zsűri 83 website közül szavazta be az online áruházat a 21 döntős alkotás közé.
Megújul a Startlap
Október 1-jétől új főszerkesztő, a korábban fejlesztési csoportvezetőként dolgozó Vidó Viktor gondoskodik a Startlap további fejlődéséről, megújításáról.
Sikeres a megújult Axelero Klub
[smallimage 1 left] Kívül-belül megújult június elején az Axelero Klub oldal. A több szempontból is különleges új klub mintegy 30 szakember féléves munkájának eredménye.
Közép-Európa leggyorsabban növekvő technológiai vállalatai közt a Kirowski
A Kirowski Rt. 25. helyezést ért el a Deloitte Touche Tohmatsu legdinamikusabban fejlődő európai technológiai vállalatokat rangsoroló 2002-es Technology Fast 500 felmérésén. A hazai infokommunikációs szektor meghatározó vállalata az utóbbi három évben tapasztalt 1354%-os bevételnövekedésnek köszönhetően a régió legjobbjaként került ki a versenyből.
Rangos európai multimédiás díj a kirowskinak
EUROPRIX Quality Seal 2002 kitüntetésben részesült a kirowski Renault Luxusszalon című CD-ROM-ja a legjobb európai multimédiás munkákat értékelő EUROPRIX pályázaton.
Magyar cégek vezetik a "Fast 50 Technológiai Cégek Közép-Európában" rangsorát
A globális technológiai szektor előző évi rossz teljesítménye ellenére a közép-európai technológiai cégek további növekedést mutattak, közülük is különösen azok növekedtek jelentősen, amelyek alaptevékenységük bővítésére koncentráltak, nem pedig új termékek és szolgáltatások bevezetésére.
Megszólító szép üzenet
Hazánkban a DM még csak 8 százaléknyi szeletet hasított ki a teljes, 110-140 milliárd forint nagyságú reklámtortából. Ez az arány Nyugat-Európában 30, az Egyesült Államokban pedig már 50 százalék felett jár. Összeállításunkban Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetség elnöke és Pogány András, a Kirowski általános vezérigazgató-helyettese segítségével járjuk körbe a direkt marketing magyarországi helyzetét meghatározó tényezőket, és elemezzük a következő években várható trendeket.
Befejeződött a HVG Online komplex megújítása
A HVG a kirowskira bízta online tartalomszolgáltatásának technológiai, infrastrukturális és arculati megújítását. A több hónapos együttműködés eredményeként új generációs portálmegoldás született.
Első és második díjat nyert a Kreatív Reklámversenyen a Kirowski
A Kirowski nyerte a Kreatív marketingkommunikációs szaklap idén először megrendezett reklámfesztiváljának első és második díját a Fogyasztói Internet kategóriában.
Öt magyar cég a Fast 500 európai technológiai rangsorán
Öt magyar technológiai vállalat (Telnet Hungary Kft., a Kirowski Kft., az econet.hu Informatikai Rt., a Marketlink Kft. és az R&R Software Rt.) versenyzett, hogy a Deloitte Touche Tohmatsu első, éves európai Fast 500 elnevezésű rangsorán minél előkelőbb helyen végezzen.
Új digitális reklámeszközök a kirowski műhelyéből
A magyarországi weben újdonságnak számító megoldásokat vet be az adidas, a Hewlett Packard és a Raiffeisen Bank őszi-téli reklámkampányaiban. A harmadik generációs kurzorszponzorációt, a multimédiás videobannert és a kreatív szegmentáción alapuló targetinget egyaránt az adott kampány speciális céljaihoz fejlesztette a kirowski.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Hogyan lopják el adatainkat a hackerek és mire figyeljünk jelszókezelő vásárlásakor?
Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt, amit a hackerek ki is használnak úgy, hogy az ellopott jelszavakat minden népszerű online szolgáltatásban végigpróbálják, így egyszerre akár több fiókhoz is hozzáférhetnek. Kiemelten fontos tehát, hogy egyedi, erős jelszavakat használjunk minden egyes online fiókunk esetében. Egy jelszókezelő pedig remek megoldást nyújt ezek megjegyzésére és kényelmes előhívására. De hogyan válasszunk, hogy biztonságban legyenek az adataink? Az ESET szakértőinek tanácsai.
Itt a legnagyobb webáruházak rangsora
A GKID a Mastercard közreműködésével 2023-ban immár nyolcadik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát.