Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban

Igénylik a magyarok a színvonalas kiszolgálást

A digitalizáció hatására az ügyfélkiszolgálásban egyre nagyobb teret hódítanak a praktikusan használható online és telefonos csatornák, ugyanakkor az ügyfelek továbbra is igénylik a személyes kapcsolatot a szolgáltatójukkal.

2019. március 1. 15:37

Egyre igényesebbek a magyar fogyasztók

A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat. 

2018. február 23. 15:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Életet menthet az ÉletMentő applikáció

Elindult a Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat új, ÉletMentő elnevezésű applikációja, amely gyorsabbá és hatékonyabbá teheti a segélyhívást. Az applikáció amellett, hogy pontos helymeghatározást tesz lehetővé, és megjeleníti a mentők számára az előre feltöltött egészségügyi adatokat, tartalmazza a felhasználóhoz legközelebb eső gyógyszertár, kórház, defibrillátor helyét, valamint része egy elsősegélynyújtó kisokos is.

2020. január 23. 14:20

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

Az e-aláírás-specialista NETLOCK szerint hamarosan leválthatják az okostelefonokba zárt digitális tárcák a fizikailag létező okmányokat, bőrtárcákat: 2020-ra áttörést jósolnak a digitalizáció terén.

2020. január 16. 14:39
online sportfogadás