Linistry kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Linistry
Magyar startup nyert az #EuvsVirus-kihívás üzletfolytonossági kategóriájában
Az Európai Bizottság páneurópai technológiai versenyét business continuity (üzletfolytonossági) kategóriában, 381 induló közül a magyar virtuális sorkezelési megoldást kínáló Linistry nyerte.
A koronavírus megfékezésében segíthet a Linistry
A Linistry a vásárlással vagy ügyintézéssel járó nagyobb tömeg elkerülésével, a fizikai közelség visszaszorításával szeretne hozzájárulni a koronavírus terjedésének megfékezéséhez. Az innovatív magyar startup felajánlást tesz, amelynek keretén belül minimum tíz kiválasztott helyen térítésmentesen vezeti be virtuális sorbanállás-szolgáltatását. A rendszernek köszönhetően a forgalom megtartása mellett csökken a tömeg, így akadályozható a vírus terjedése.
Legalább 57 év sorban állástól kímélte már meg a vásárlókat egy magyar startup
4 év alatt 5 különböző országban több mint 57 évnyi várakozást spórolt meg felhasználóinak a Linistry. A forradalmi szolgáltatásokat nyújtó magyar startup olyan ismert vállalatokkal dolgozik együtt, mint a Media Markt, az UniCredit Bank, a BioHair fodrászat, a Sziget fesztivál vagy a gamescom, a világ legnagyobb videójátékos találkozója. A jövőbeni tervek között további terjeszkedés szerepel olyan országokban, mint Ausztria, Németország, Malajzia, Szudán vagy Uganda.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.