LogMeIn kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: LogMeIn
Erősen zárta 2016 2. negyedévét a LogMeIn
Magyarország első startupból kinőtt nemzetközi IT nagyvállalata 2016 2. negyedévében 83.3 millió dollár bevételt realizált, ami 28 százalékkal több az előző év megfelelő időszakához képest.
Logmein összeolvad a Citrix GoToval
A LogMeIn, Inc. és a Citrix Systems, Inc. a bejelentette, hogy a két vállalat végleges összeolvadási megállapodást kötött, melynek során a LogMeIn a Citrix GoTo ágával egyesül egy Reverse Morris Trust pénzügyi művelet eredményeként.
Szintet ugrott a hazai LogMeIn – hosszú távra terveznek itthon
Az elmúlt évek dinamikus bővülésének köszönhetően kinőtte budapesti főhadiszállását a LogMeIn. Magyarország első startupból kinőtt nemzetközi IT nagyvállalata világszerte 11 irodát tart fenn, itthon a főváros mellett Szegeden és Debrecenben vannak telephelyei, ahol összesen 370, döntő többségében informatikus dolgozik. A LogMeIn IT megoldásai olyan partnereket szolgálnak ki a globális piacon, mint a HP, Microsoft, Walmart, GE, vagy KFC.
A LogMeIn újabb bostoni székháza
A múlt héten költözött be új bostoni irodájába a magyar startupként indult LogMeIn 286 munkatársa, amelyről a helyi BostInno portál is beszámolt. Az ötemeletes székház igazi Google-feeling-gel lett berendezve, az íróasztalok mellett kosárlabdapálya, fitneszterem, billiárd és kávézó is áll a munkatársak rendelkezésére.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.