LogMeIn kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: LogMeIn

Erősen zárta 2016 2. negyedévét a LogMeIn

Magyarország első startupból kinőtt nemzetközi IT nagyvállalata 2016 2. negyedévében 83.3 millió dollár bevételt realizált, ami 28 százalékkal több az előző év megfelelő időszakához képest.

2016. augusztus 9. 15:15

Logmein összeolvad a Citrix GoToval

A LogMeIn, Inc.  és a Citrix Systems, Inc.  a bejelentette, hogy a két vállalat végleges összeolvadási megállapodást kötött, melynek során a LogMeIn a Citrix GoTo ágával egyesül egy Reverse Morris Trust pénzügyi művelet eredményeként.

2016. július 28. 07:25

Szintet ugrott a hazai LogMeIn – hosszú távra terveznek itthon

Az elmúlt évek dinamikus bővülésének köszönhetően kinőtte budapesti főhadiszállását a LogMeIn. Magyarország első startupból kinőtt nemzetközi IT nagyvállalata világszerte 11 irodát tart fenn, itthon a főváros mellett Szegeden és Debrecenben vannak telephelyei, ahol összesen 370, döntő többségében informatikus dolgozik. A LogMeIn IT megoldásai olyan partnereket szolgálnak ki a globális piacon, mint a HP, Microsoft, Walmart, GE, vagy KFC.

Kulcsszavak: IT biztonság IT LogMeIn
2016. július 16. 08:36

A LogMeIn újabb bostoni székháza

A múlt héten költözött be új bostoni irodájába a magyar startupként indult LogMeIn 286 munkatársa, amelyről a helyi BostInno portál is beszámolt. Az ötemeletes székház igazi Google-feeling-gel lett berendezve, az íróasztalok mellett  kosárlabdapálya, fitneszterem, billiárd és kávézó is áll a munkatársak rendelkezésére.

Kulcsszavak: LogMeIn székház
2016. február 1. 00:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.

2022. január 18. 15:29