Magyar Marketing Szövetség kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Magyar Marketing Szövetség

Marketing a koronán innen, a koronán túl

Idén is lesz Marketing Summit Hungary, amelyet szeptember 17-én, csütörtökön rendez a Magyar Marketing Szövetség. Ezúttal a koronavírus hatásai és az újrakezdés kihívásai kerülnek terítékre. Négy programalkotó eseményen, nyolc különböző iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere segítségével gyűltek össze az aktuális marketingkihívások, amelyekre adott válaszok segítik a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következő időszak szakmai és üzleti feladataira. Ismét társeseménnyel együtt jelentkezik a Summit: 2020-ban ez a Brain Bar jövőfesztivál lesz.

2020. június 25. 09:43

Új elnökséggel erősíti a szakmai képviseletének erejét a Magyar Marketing Szövetség

Az idén éppen harmincéves, patinás Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) nem csak vallja, de gyakorolja is, hogy a marketingszakma szerepe az, hogy lendületben tartsa, motorizálja a gazdaságot, illetve támogassa annak gyors újraindulását: alkalmazkodva a körülményekhez a szövetség idei, tisztújító közgyűlését online platformon bonyolította le május 13-án. A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére fókuszáló, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.

2020. május 20. 16:27

Átfogó digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség

A koronavírus előtt is ismert volt, hogy a modern marketingben a digitalizáció nagyobb hangsúllyal van jelen, mint a hagyományos kommunikációs csatornák. Azt ugyanakkor már a vírus hozta magával, hogy jelenleg lényegében minden oktatás digitális csatornákon keresztül folyik; szinte dömping van az online elérhető képzési, illetve edukációs tartalmak terén. A kialakult helyzetre való tekintettel a Magyar Marketing Szövetség ingyenes állásfoglalást biztosít az online elérhető képzések és edukációs tartalmak kapcsán, azok valódiságát és minőségét illetően, valamint változtatott a digitális oktatási stratégiáján is, és minőségi, többlépcsős digitális edukációs csomagot kínál a szakma figyelmébe.

2020. április 30. 10:23

A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

Sokat változott a környezet, sokat változtak a gazdasági kilátások és még többet változott a marketingkommunikációs szakma szerepe és súlypontja az utóbbi alig két hét leforgása alatt. Hatalmas szervezési, üzleti és szakmai feladatcsomagot kaptak a szervezetek, amelyet tudatosan kell menedzselniük. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői szerint jelen körülmények között a marketingszakma kiemelt felelőssége éppen abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot.

2020. március 30. 10:16

Újra gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"

Május 22-ig lehet pályázni a Magyar Marketing Szövetség elismerésére, a Városmarketing Díjra. Települési és megyei önkormányzatok, térségek, társulások, szakmai és civil szervezetek, vállalkozások egyaránt elnyerhetik az elismerést városuk, településük, illetve térségük érdekében 2019. január 1. és 2020. február 29. között megvalósított marketingtevékenységükkel.

2020. március 8. 12:55

Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés

A marketing alapvető értékteremtő funkciója a fogyasztóknak szánt termék, illetve szolgáltatás útjának tudatos alakítása - nincs ez másként a digitális környezetben sem. Marketingesként azt kell megcéloznunk, hogy a fogyasztó folyamatosan élményhez jusson és bizalommal fordulhasson az általunk gondozott brandek felé.

2020. február 27. 17:34

Új operatív igazgató a Magyar Marketing Szövetség élén

Tavasztól teljes erőbedobással munkába áll az idén harminc éve alapított Magyar Marketing Szövetség operatív vezetője. Katona Norbert a megbízói oldalról, a Szerencsejáték Zrt-től érkezik a hazai marketingszakmát összefogó, nagy múlttal rendelkező szervezethez, amely mintegy kettőszáz tagja között nagy számban képviseltetik magukat a hirdetői oldal szereplői. Az új vezető bevonása jól illeszkedik a szövetség azon célkitűzéséhez, hogy a jövőben a megbízói oldalt még hangsúlyosabban képviselje. 

2020. február 12. 13:56

Lehet-e trend a trendnélküliség?

A Magyar Marketing Szövetség keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai ezúttal is összeállították miben látják a marketing és kommunikációs szakma meghatározó trendjeit. Az egyéniségektől és számtalan egyéni megoldásoktól hemzsegő tarka világunkban még nagyobb szükség van az egyértelmű eligazodási pontokra, amelyhez a legalkalmasabb zsinórmértéket a fogyasztói igények és azok kielégítési színvonala nyújtja – állítják a döntéshozók.

2020. január 8. 17:49

Rekordszámú nevezés a Marketing Diamond Awards-on

A Kreatív Vonalak Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2019-ben”, a Móricz Zsigmond Színház pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. A sikeresen elbírált pályázatok gyémántokkal gazdagodnak, amelyekkel egyenes út vezet a Diamond Listre a beküldő ügynökségek, marketingaktív vállalkozások számára.

2019. december 4. 13:34

Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!

18. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 183 nevezés érkezett.

2019. december 3. 18:18

Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata

A most lezárult 'Az Év Honlapja' pályázatra 182 látványos honlap, applikáció kreatív és technológiai megoldás, valamint marketing kampány érkezett összesen 26 kategóriában.

2019. november 8. 14:11

November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén egy hiánypótló kezdeményezést indított útjára hazánkban. Kihirdette az első, magyar Sportmarketing Díjat, melyre november 15-ig várják a pályázatokat.

2019. november 4. 16:37

Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait

Keresik az elmúlt egy év legjobb marketing munkáit, a Magyar Marketing Szövetség a hagyományokhoz híven idén is átadja Az Év Ügynöksége 2019 és Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019 díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg.

2019. október 24. 12:01

Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat

Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ‘Az Év Honlapjára’. A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, influencer kampányokat, digitális marketing- és technológiai megoldásokat 26 kategóriában várja a szakmai zsűri, november 6-án éjfélig. Itt a legjobb lehetőség, hogy megmérettesd a digitális marketinged!

2019. október 17. 15:18

Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Már Early Bird kedvezménnyel lehet jelentkezni Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatára. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 18. alkalommal hirdeti ki a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri az idei legfrissebb honlapokat, valamint a legjobb digitális megoldásokat is várja. Indul 'Az Év Honlapja' pályázat!

2019. augusztus 22. 09:05

A Marketing Summit Hungary szakértői összeállították a szakma kihívásait

Összegyűltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyűjtsék össze a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezői azonban továbbra is gyűjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.

2019. május 6. 13:51

Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez

Még több piacvezető cég lett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagja, a Coca-Cola Magyarország, a Henkel Magyarország, a Magyar Posta, a Nestlé Hungária, az MVM és a T-Systems Magyarország is csatlakozott a szervezethez. Az MMSZ egyre több nagyvállalatot tudhat az égisze alatt, az elmúlt egy évben az ügynökségi, a banki, a távközlési és az FMCG-szektor jól ismert szereplői kapcsolódtak be a szövetség munkájába. 

2019. április 10. 19:47

Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek

Elindult a pályázatbenyújtási időszak a Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Díjára, ahol önkormányzatok, szakmai és hagyományápoló szervezetek, helyi közösségek, felelős vállalkozások kaphatják meg a tavalyi évben – a rendezvényektől, a belső és külső kommunikáción át az arculat- és márkaépítésig - hat városmarketing-területen végzett munkájukért, projektjükért, azok kiváló megvalósítását igazoló „Városmarketing gyémánt” védjegyet.

2019. március 19. 08:59

Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség

Már lehet jelentkezni a digitális marketingszakma mesterkurzusára, ahol ismert oktatók mellett mentori programmal várják a jövő marketingeseit. A Digital Masters egy hónapon átívelő képzése a marketingszakemberek digitális tudásfejlesztését és a fiatal marketingesek digitális szakemberré válását szolgálja. A tavaszi kurzuson 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok, amelyre maximum 40 fő jelentkezhet. A képzés ideje alatt a résztvevők folyamatosan kérhetik mentoraik iránymutatását. A Digital Masters digitális marketing akadémia 2. évfolyamát a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a POSITIVE by Hinora Group közösen szervezi.

2019. február 11. 14:55

Ezek a várható 2019-es marketing trendek

A 2016 év végén alakult, ma több, mint 20 tagot és 15 márkát képviselő, és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubja ezúttal harmadik alkalommal adja közre, hogy tagjai miben látják az előttünk álló esztendő meghatározó marketing és kommunikációs trendjeit. 

2019. január 17. 08:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

A Neumann Társaság által vezetett Informatikai Múzeum újra várja látogatóit a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában új kamarakiállítással, még sosem látott műtárgyakkal, nyári táborokkal és tematikus szombati programokkal.

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

Hiánypótló funkcióval bővült a WIWE mobil EKG, mostantól szívritmus-variablilitás (HRV) mérés készítésére is alkalmas az eszköz. Az új funkciót biztosító frissítés a napokban vált elérhetővé a különféle applikációs webáruházakban, ráadás meglepetésként június 17-től egy hónapon keresztül a WIWE kedvezményes áron lesz megvásárolható. 

2020. június 15. 16:23
online sportfogadás