Magyar Reklámszövetség kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Magyar Reklámszövetség

A 2016-os digitális reklámköltés összvolumene 68 milliárd

A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat. A 2016-os évre vonatkozó televíziós reklámpiaci felmérés összesítése még nem zárult le, így a 2015-ös reklámtorta TV nélküli számait hasonlították össze a 2016-os reklámköltés számokkal. A 2015-ös Reklámtortához képest (142,7 milliárd Ft) a 2016-os Reklámtorta (160,06 milliárd Ft) 12,11 %-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról, de a változás mögött tendenciák áttekintésével kevésbé mutat pozitív képet.
 

2017. március 1. 19:59

Megkezdi munkáját az MRSZ új Ügyvezetősége

A Magyar Reklámszövetség napokban felállt Ügyvezetősége megkezdte a 2016-2018-as ciklusra a szövetség programjának kialakítását és megvalósítását.

2016. január 13. 13:09

Reklámadó – a szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak

A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett és a médiaszektorra kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben lévő kommunikációs iparágat.

2013. május 27. 16:44

Reklámtorta 2012 – ki hasította magának a legnagyobb szeletet?

A televízió még mindig uralja a reklámpiacot, a második helyen pedig a nyomtatott sajtó áll. A direkt marketing költéseket azonban megelőzte a digitális, felkerülve ezzel a dobogó legalsó fokára.

2013. április 9. 14:15

Kutatási tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségben

Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség négy tagszervezete: az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.

 

2012. május 29. 14:15

17 százalékos növekedést produkált tavaly az internetes reklám

Nyilvánosságra hozta a tavalyi reklámköltési adatokat a Magyar Reklámszövetség. Az immár 11. alkalommal elkészített reklámköltés-becslés ezúttal a vállalatok marketing-költése, és nem a médiabevétel alapján alapján mérte fel a hazai piacot, ezért nehéz az összehasonlítás a korábban más módszerekkel történt reklámköltés-becslésekkel, ráadásul új területek is bekerültek a felmérésbe. Ha ez utóbbiakat kihagyjuk, akkor 161,7 milliárdosnak tekinthető a reklámtorta, ami nagyjából megegyezik az előző évi adattal. Kicsit az is bonyolítja a képet, hogy míg korábban a barterbevételek bekerültek a kalkulációba, a szponzorbevételek viszont nem, a mostani számításnál - helyesen - épp az utóbbit tekintették valós reklám-költésnek.

2011. április 13. 13:43

Konferencia az online reklám jövőjéről

2005. szeptember 29-én, a Magyar Reklámhét rendezvénysorozatának kiemelt eseményeként Napnál is világosabb – Internet, fogyasztók, reklám címmel rendez az online reklámpiac jövőjével foglalkozó mini-konferenciát a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete és a Magyar Reklámszövetség Online Tagozata a budapesti Corvinus Egyetemen.

2005. szeptember 21. 11:07

Gyorsuló növekedés az online reklámpiacon

A Magyar Reklámszövetség immár negyedszer teszi közzé a hazai internetes reklámpiacra vonatkozó felmérését, amelyet ezúttal is a Carnation Research közreműködésével készített el. A legfrissebb jelentés szerint 2000 második negyedévében tovább erősödött a hirdetők online aktivitása, amivel párhuzamosan előremutató változások is bekövetkeztek a rohamos fejlődésnek köszönhetően. Az év első hónapjában mért 236,4 millió forint után a második negyedévben már 390,7 millió forintosra bővült a hazai online reklámpiac.

2000. szeptember 7. 20:26

E-marketing konferencia New Yorkban: WebAttack!

A legjelentősebb amerikai internetmarketinges szakkonferenciához kapcsolódott az a WebAttack! elnevezésű minikonferencia, amelyet a Kreatív lap és a Magyar Reklámszövetség Internet Tagozata szervezett júniusban.

2000. augusztus 8. 20:43

Gyorsuló növekedés az online reklámpiacon

Minden előrejelzést felülmúlóan növekedett a hazai online reklámköltés a 2000. év első negyedévében. Az 1999. év második félévében mért 235 millió forintnál is többet, 236,4 milliót költöttek a vállalatok online reklámra az év első három hónapjában.

2000. július 12. 12:34

Megduplázódtak az online reklámbevételek

A Magyar Reklámszövetség Internet Tagozata (MRSZ IT) a Carnation Research (a Carnation Internet Consulting testvérvállalata) közreműködésével készítette el az idei első negyedév magyarországi online reklámköltést feltérképező elemzését.

2000. június 19. 10:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Folytatódhat a nevezés - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Bár idén rövidített nevezési időszakkal zajlik a pályázat, a szervezők nem szeretnék, ha bárki lemaradna… ezért mostantól meghosszabbított határidővel, október 31-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés díjátadójára novemberben kerül sor!

2017. október 16. 14:34

Teszteltük a WIWE szívdiagnosztikai eszközt


2016 novemberében jelent meg a Prim Online tudósítása arról a zsebben hordozható kis készülékről, amely a 12 elvezetéses EKG I csatornájával egyenértékű mérése alapján megrajzolja szívünk EKG-görbéjét, felismeri a pitvarfibrillációt és a kamrai heterogenitás - akár hirtelen szívhalált okozó - kóros mértékét, ezen kívül képes mérni a vér oxigénszintjét, számolja a pulzust, illetve rendelkezik olyan egyéb funkciókkal is, mint a lépés- és kalóriaszámláló. Közel egy évvel a sajtóbemutató után módunkban állt kipróbálni (nagyképűbben mondva: tesztelni) is a WIWE-ot.

2017. október 3. 13:30
cloudappsportal.com