Mall.hu kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Mall.hu

Black Friday Maraton az egyik legnagyobb hazai webáruházban
A Mall.hu a lehető legegyszerűbben kínál stresszmentes vásárlást a Black Friday alkalmából: már november elejétől elindította a vásárlási akciókat. A Black Friday Maratonon minden 6. órában új akciót hirdetnek meg, így a lehető legszélesebb termékkörből válogathatnak a vásárlók. A megnövekedett forgalomra ráadásul megerősített logisztikai hálózattal készülnek, ami garantálja a rendelések biztonságos átvételét.

E-kereskedelem: így viselkedünk egy webáruházban
A Mall.hu éves e-kereskedelmi statisztikáiból többek között az is kiderül, hogy a magyar férfiaknak vagy a nőknek van jobban megtömve a virtuális kosaruk, hogy melyik nem képviselői látogatják leginkább a webáruházat, illetve az is, hogy a vásárlók mely fizetési és átvételi mód, illetve termékcsoport mellett döntenek a legnagyobb számban.

E-kereskedelem: a női vásárlók, az okostelefon-használat és a mosogatógép-tabletta az élen
Azt viszont ki gondolta volna, hogy hazánkban második helyezett a varrógép, a harmadik pedig a Catan telepesei társasjáték, s hogy a 65 év feletti korosztály Csehországban vásárol a legnagyobb arányban az interneten? Mindez és még sok, az internetes vásárlással kapcsolatos érdekesség derül ki a Mall Group tavaly év végi Black Friday akciójának regionális vásárlási statisztikáiból.

Az Ecommerce Hungary kiáll a magyar e-kereskedőkért
Az Ecommerce Hungary elítél minden e-kereskedelmi visszaélést és kiemelt fontosságúnak tartja a vásárlók biztonságát.

Száguldanak a magyar webshopok
„Az év első kilenc hónapjában a hazai kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene 4,3 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit a KSH friss jelentése szerint, míg az online kiskereskedelem ennél is nagyobb növekedést könyvelhetett el. Becsléseink szerint a január-szeptemberi időszakban a hazai webshopok összesített forgalma 18-20 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit” – kommentálta a statisztikai hivatal kedden közzétett adatait Rédey Iván, az egyik legnagyobb hazai webpláza, a Mall.hu ügyvezető igazgatója.

Új befeketetőhöz került a Mall.hu
A Rockaway Capital nemzetközi tőkebefektetési vállalat bejelentette, hogy megállapodást kötött a MALL és Mimovrste márkákat tömörítő Netretail Holding B.V. 100%-os megvásárlásáról. A tranzakcióval a Mall.hu, a magyarországi e-kereskedelem második legnagyobb szereplője új tulajdonoshoz került.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén 20 éves az Adverticum
Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.
Kinőtte a határokat a Codecool
Online, angol nyelvű képzésekkel folytatja nemzetközi terjeszkedését a Codecool programozóiskola. Legújabb, tisztán online mentorálással futó, junior front end fejlesztői kurzusuk és a hétvégi full stack tanfolyamuk már kizárólag angol nyelven is elérhető, így minden akadály elhárul az elől, hogy a világ bármely pontjáról csatlakozzanak hozzá diákok. A magyar állampolgárok számára ráadásul áfamentesen vehető igénybe az akkreditált nemzetközi front end kurzus.