McDonald’s kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: McDonald’s

Hazai éttermeinek átalakítására készül a McDonald’s

Az éttermi élményt jelentős mértékben növelő, nagyszabású étterem átalakításokra készül a McDonald’s Magyarországon. A vállalat globális központja által március elején bejelentett növekedési stratégiával összhangban az étteremlánc itthon is innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét. 

2017. április 21. 09:38

Hamarosan a Balaton körül is navigálhatunk a McDonald’s mobilos applikációjával

A McDonald’s a tavaszi biciklis szezonra új, izgalmas funkciókkal fejlesztette navigációs alkalmazását, a BringaMánia appot. Mostantól a térképen azt is láthatjuk, merre tekernek ismerőseink, és egy gyors chateléssel akár spontán közös biciklizést is leszervezhetünk velük. Az applikáció május végére a Balaton körüli biciklis útvonalakkal egészül ki, az elkövetkező hónapokban pedig további nagyvárosok is felkerülnek rá.

2017. április 15. 10:54

Elindult a myMeki alkalmazás!

Nincs többé pénztárcában vagy farzsebben felejtett, lejárt érvényességű kupon: mától elég felmutatnunk a telefont bármelyik Mekiben, ha élni szeretnénk kedvezményes ajánlatokkal. A myMeki alkalmazással egyszerűen, kényelmesen gyűjthetjük kuponjainkat, és barátainkkal is bármikor megoszthatjuk őket.

2017. január 4. 12:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com