Média-Kábel-Műhold kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Média-Kábel-Műhold
Megtartani, megszerezni, elcsábítani
Egy hazai felmérés szerint a háztartások közel fele váltott már valaha szolgáltatót, és ez leginkább a tévé-előfizetéseknél fordul elő. Amióta létezik verseny a piacon, mindig is nagy dilemmát okozott az ügyfélkapcsolatok gondozása, a lemorzsolódások megelőzése, új előfizetők megszerzése. A váltásnak, az elvándorlásnak néha egyszerűen technikai oka van – ilyen volt például néhány éve a földi digitális átállás –, máskor egy új, agresszív versenytárs vonzó(nak tűnő) ajánlata készteti elgondolkodásra az ügyfeleket.
„A digitális világ mindképpen eljön”
A Viacom a hagyományos lineáris televíziós tartalomszolgáltatás mellett egyre nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az on-demand, mobil és OTT platformok közötti tartalommenedzselésre. Interjú Bodócsi Erikával, a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai tartalomértékesítési és tartalommenedzsment igazgatójával.
„Sajátos kapcsolatban élünk az ügyfeleinkkel”
„Én nem hiszek abban, hogy az emberek sávszélességet akarnak vásárolni. Az ügyfeleknek azt kell kommunikálni, ami számukra fontos” – nyilatkozta a Média-Kábel-Műhold (MKM) c. lapnak Carra Anita, a UPC marketing- és tartalomfejlesztési igazgatója.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.