Média-Kábel-Műhold kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Média-Kábel-Műhold

Megtartani, megszerezni, elcsábítani

Egy hazai felmérés szerint a háztartások közel fele váltott már valaha szolgáltatót, és ez leginkább a tévé-előfizetéseknél fordul elő. Amióta létezik verseny a piacon, mindig is nagy dilemmát okozott az ügyfélkapcsolatok gondozása, a lemorzsolódások megelőzése, új előfizetők megszerzése. A váltásnak, az elvándorlásnak néha egyszerűen technikai oka van – ilyen volt például néhány éve a földi digitális átállás –, máskor egy új, agresszív versenytárs vonzó(nak tűnő) ajánlata készteti elgondolkodásra az ügyfeleket.

2017. február 20. 12:45

„A digitális világ mindképpen eljön”

A Viacom a hagyományos lineáris televíziós tartalomszolgáltatás mellett egyre nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az on-demand, mobil és OTT platformok közötti tartalommenedzselésre. Interjú Bodócsi Erikával, a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai tartalomértékesítési és tartalommenedzsment igazgatójával.

2016. szeptember 19. 15:34

„Sajátos kapcsolatban élünk az ügyfeleinkkel”

„Én nem hiszek abban, hogy az emberek sávszélességet akarnak vásárolni. Az ügyfeleknek azt kell kommunikálni, ami számukra fontos” – nyilatkozta a Média-Kábel-Műhold (MKM) c. lapnak Carra Anita, a UPC marketing- és tartalomfejlesztési igazgatója.

2015. november 3. 14:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14