OTP Fáy András Alapítvány kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: OTP Fáy András Alapítvány

Flow-élményből pénzügyi tudatosság

2012-ben indította el a ma már általános és középiskolás diákokat is megszólító, ingyenes, pénzügyi tudatosságot fejlesztő képzéseit a budapesti OK Oktatási Központ. A 2-12. évfolyamos gyerekekre szabott program hatalmas népszerűségnek örvend itthon és külföldön is: évente mintegy húszezer magyar diák vesz részt a játékos gyakorlatokra épülő, a legfrissebb technológiai és kulturális trendeknek megfelelő, élményalapú tréningeken. A hagyományos oktatási módszerekkel szakító, a 21. század kihívásaira választ adó képzési módszer iránt pedig többek között Finnországból, Malajziából és Szingapúrból is érdeklődnek. 

2018. május 30. 08:27

Lezárult az OTP Fáy András Alapítvány Ötletpályázata

A budapesti OK Oktatási Központban február közepén rendezett döntővel lezárult az OTP Fáy András Alapítvány „OK Projekt 2.0” program Ötletpályázata, amelyre több mint 400 nevezés érkezett. Az Ötletpályázat Döntőjére összesen 25 résztvevő - egyének, csapatok, cégek - készült. A pályázat 38 millió forintos összedíjazásából a nyertes ötlet gazdái 15 millió forint fődíjban részesültek. Mindemellett az Alapítvány és az OTP Bank 6 millió forint értékben osztott ki különdíjakat.

2018. február 27. 14:48

38 millió forint összdíjazású Digitális Ötletpályázatot hirdet az OTP Fáy András Alapítvány

Az OTP Fáy András Alapítvány az OTP Bank és az Emberi Erőforrások Minisztériumának támogatásával bruttó 38 millió forint összdíjazású pályázatot hirdet a legjobb digitális megoldások felkutatására. A pályázaton szinte bárki elindulhat, és elegendő a megálmodott projekt ötletével 2018. január 15-ig online jelentkezni.

2017. november 10. 13:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com